Zapłać składkę my się wydoimy a jak masz jakieś załatwienie to spadaj dziadu nie polecam. Opieszałość pracowników olewanie petentów. Relikt przeszłości
Jeden dzień na złożenie korekty pomimo, że pracownik ZUS wie, że wyjeżdżam na urlop a przesunięcie wyjazdu będzie oznaczało utratę zaliczki za rezerwację biletu.
Nie polecam, żeby coś załatwić to trzeba wziąć dzień urlopu. Pani w okienku po każdym „kliencie” robi sobie przerwę po 15-20 minut i popija wtedy kawę.
No dzisiaj byłem zadowolony bo szybko załatwiłem sprawę jestem z tej pani zadowolony z jej pomocy i chciałem jej bardzo serdecznie podziękować i miłego dnia życzyć
Obsługa poszczególnych działów na 5! Jednakże pani ( wysoka blondynka) z punktu „obsługi klienta”( informacja) najwyraźniej nie potrafi słuchać lub słuchać ze zrozumieniem. Za to potrafi wyrzucać z siebie mnóstwo słów nie dopuszczając klienta do głosu. Niestety taki sposób działania prowadzi do ogromnego zamieszania. Po odbiór zaświadczenia czeka się ok godziny ( samo załatwienie sprawy w konkretnym dziale 30 sekund). Polecam wizytę w ZUS Tarnów przed godz 15., wtedy „punkt informacyjny” nie pracuje i sprawy można załatwić szybciej i sprawniej.