Obsługa w oddziale jest bardzo miła, a system numerkowy sprawia, że wszystko przebiega sprawnie. Niestety dużym problemem pozostaje kwestia parkingu. Miejsc pod oddziałem jest zaledwie około 30, co stanowczo nie wystarcza, zwłaszcza że część osób, prawdopodobnie klienci pobliskiego sklepu Biedronka, korzysta z tego parkingu. Obok co prawda znajduje się płatny parking, ale mało kto decyduje się z niego korzystać, co dodatkowo potęguje problem.
Klienci ZUS-u muszą uzbroić się w cierpliwość i być przygotowani na szukanie miejsca postojowego znacznie dalej od oddziału. Usprawnienie sytuacji parkingowej byłoby dużym udogodnieniem dla wszystkich odwiedzających.
Nie znają nawet własnych terminów płatności, które są wskazane na portalu. I nie mogą znaleźć potrzebnych informacji. Dlaczego więc działają, skoro wysyłają Cię do zadawania pytań na portalu?
Generalnie ta piramida finansowa, zwana „Zakładem Ubezpieczeń Społecznych” chyba dla większości Polaków nasuwa na myśl raczej negatywne skojarzenia. Niemniej, zdarzają się w naszym kraju jej oddziały, o których można powiedzieć dobre słowa. Niestety, oddział w Elblągu do nich nie należy.
Rozmowa z 3.07.24 z pania Lilla Szymanska, chcialbym bardzo podziekowac za mila i kompetentna pomoc i rozmowe, dawno juz nie rozmawialem z tak mila osoba !To szczescie ze pracuje taka pomocna mila osoba u was jak pani LILLA SZYMANSKA
Pracownicy co odbierają telefony kompletnie nie znają tematu oraz mylą fakty .Jeżeli zwróci się uwagę że się mylą to jest wielka obraża szybkie zakończenie rozmowy bez rozważanie sprawy
Poczta jest tam dostarczana chyba pół roku, bo po 3 wysłaniu po 3 miesiącu, z potwierdzeniem u poczty twierdzą ze wciąż nic nie ma, podobnie było poprzedni rok. Wiec załatwić cokolwiek to żart.
Orzecznictwo i buractwo które reprezentuje środowisko szlachty z tytułem „lekarz” nieszczęśnicy narzekający na NFZ powinni zostać wyrzuceni na zbity pysk. Takiego przedmiotowego traktowania człowieka nie widziałem nigdzie indziej. Zakład utylizacji społecznej. PATOLOGIA