Dzisiaj w środę to znaczy 05/10/2022 w godzinach 08:05 - 08:50 byłem obsługiwany przez Panią Hannę Kwiatkowską urzędującą przy stanowisku C13. Pełen szacunek dla uprzejmości, fachowości i pełni profesjonalizmu dla tej przesympatycznej i przeuroczej urzędniczki. Gdyby wszystkie sprawy załatwiane w ZUS-ie tak przebiegały to ta instytucja byłaby zgoła inaczej postrzegana.
Sama instutucja wiadomo, że dziadowska, system online dramatyczny, ilość biurokracji jak w powieści Kafki. 5 gwiazdek dla pani Urszuli Grzegrzółki ze stanowiska 24. Dwa razy już mialem przyjemność, super obsługa, klarowne informacje, prawdziwa pomoc.
Pani ANNA BA....K z ZUS na Podskarbińskiej, bardzo opieszała osoba, 5 miesięcy upływa od zakończenia zwolnienia lekarskiego ws. wydania decyzji o rentę, komisja lekarska marzec 2022, wniosek złożony 02.05, jest lipiec a tam ciągle weryfikują składki, wewnątrz ZUS-u, bardzo wygodna linia tłumaczenia opieszałości, tak można weryfikować kilka lat aż petent zdechnie z głodu. 1 gwiazdka tylko dlatego, żeby opinia mogła być opublikowana, brak odpowiedzi na zapytania, brak informacji dla świadczeniobiorcy, tylko składki na darmozjadów to trzeba było na czas w zębach odprowadzić
Trafiła mi się bardzo miła obsługa i sprawę załatwiłem bardzo szybko. Niestety cała instytucja jest do zaorania. Po elektronicznym złożeniu wniosku o zasiłek pogrzebowy czekano prawie 30 dni aby mnie poinformować że jednak muszę dostarczyć papierowe dokumenty (oczywiście zeskanowane i dołączone do elektronicznego wniosku). Dodatkowo, straszenie pozbawienia prawa do zasiłku pogrzebowego w oficjalnym piśmie uważam za żenujące. To nie są Wasze pieniądze a zachowujecie się jak pies ogrodnika.