W ciągu ostatnich dwóch tygodni trzykrotnie odwiedziłem „ZUS II oddział” w celu rozpatrzenia wniosku. Proces był szybki i skuteczny, personel profesjonalny, bardzo pomocny i kompetentny. Oddział był czysty i zorganizowany. Sugerowanym ulepszeniem byłoby odtwarzanie dźwięku w przypadku zmiany liczb na ekranie, aby pomóc klientom śledzić proces. Poza tym było to przyjemne doświadczenie.
Jak zwykle sprawa załatwiona, ogromna życzliwość i cierpliwość Pana Kosiorka przepraszam zapomniałam imię, bardzo Pau dziękuję za wyrozumiałość, kompetencja i fachowość, ogromne uznanie. Dziękuję
Byłem tam dzisiaj już przynajmniej 5 raz od kilku lat i za każdym razem inna osoba mnie obsługuje. Za każdym razem jestem w szoku, że tak pomagają. Super zespół ! Jak czegoś nie wiedzą to się konsultują a nie odsyłają, Nie dość, że doradzą to i pomogą w wypełnianiu wniosków, korekt itd... . Jak ktoś wyraża złą opinię to proponuję po prostu być miły i dobrze traktować te Panie. Są bardzo pomocne wystarczy traktować Je przyzwoicie. Po raz kolejny dziękuję za pomoc i pozdrawiam osoby z działu obsługi
Sprawy załatwia się bardzo wolno. Ludzi mnóstwo a osób do obsługi niewiele. Na załatwienie najprostszej sprawy można poświęcić kilka godzin. O zaparkowaniu samochodu przed budynkiem można zapomnieć. Chyba wszystkie miesca są zajęte przez pracowników instytucji bo nikt z nich nie odjeżdża w czasie jej pracy. Jedynym plusem jest miły personel.