Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-01 07:01:14GO-leasing Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, sporządzanie miesięcznych raportów sprzedażowych, koordynowanie wysyłki próbek materiałów do klientów, wysyłanie korespondencji dotyczącej zmian cen produktów, sporządzanie ad-hoc raportów, list i statystyk sprzedażowych
2025-01-23 15:40:53Twój zakres obowiązków, Efektywne zarządzanie finansami spółki, Raportowanie do funduszu inwestycyjnego będącego udziałowcem spółki oraz wejście w skład zarządu spółki, Opracowywanie i kontrola realizacji budżetów, planów finansowych oraz..
2025-02-06 00:40:04Zakres obowiązków:Realizacja procesów zakupowych. Kontakt z dostawcami w kraju i za granicą, tworzenie etykiet na produkty, negocjacje z kontrahentami. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweJęzyk: angielski, w mowie - B1
2025-02-18 18:41:33Twoje codzienne zadania: aktywne działania terenowe, ofertowanie oraz sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego, OZE do klientów B2B; Praca zdalna
2025-02-16 11:00:03Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-02-16 10:50:03Pracodawca : Marco Foto Studio Opis stanowiska : Foto modelka - udział w sesjach plenerowych. Miejsce Pracy : Zamość Szukamy kandydatki na modelkę do udziału w seji katalogowej promującej odzież damską i młodzieżową plus akcesoria na zlecenie..
2025-02-15 18:18:55Marco Foto StudioPraca dla fotomodelki/statystki. Możliwość jednorazowej, dłuższej bądź stałej współpracy. Chętne osoby proszę o kontakt Kandydatki na modelki przed ukończeniem 18 roku życia muszą przyjechać na sesje z rodzicami, Dla modelek uczestniczących w..
2025-02-15 17:49:00ArtFotoStudioOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki Analizę zagrożeń dla inwestycji Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych niezb
2025-02-15 09:20:03Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Kierownik rejonu Do spraw: kierowania Rejonem w Rejonie w Zamościu, w Oddziale w Lublinie Adres urzędu: 00-874 Warszawa Wronia
2025-02-15 08:00:13GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRADCo będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy a
2025-02-12 08:50:06Opis zadań:Obsługa klienta, pomoc w organizowaniu usług związanych z działalnością biura turystycznego. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceUprawnienia: dobra organizacja pracy, osoba odpowiedz
2025-02-11 18:41:51Twój zakres obowiązków, obsługa geodezyjna na wszystkich etapach budowy (praca kameralna lub terenowa)..
2025-02-11 13:41:05Opis stanowiska Aktywne odzyskiwanie długów oraz utrzymywanie kontaktu z klientami. Analiza sytuacji finansowej dłużników oraz dobieranie skutecznych strategii spłaty. Wspieranie procesu sprzedaży zabezpieczeń kredytowych. Raportowanie wyników d
2025-02-11 12:21:03Twój zakres obowiązków, Poszukujesz podwykonawców i dostawców oraz nawiązujesz z nimi relacje, Koordynujesz dostawy zgodnie z pracami budowlanymi, Przygotowujesz podstawowe obmiary i wyceny (jeśli jeszcze nie wiesz, jak to robić - nauczymy Cię!)
2025-02-11 11:40:59Lubelski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor Do spraw: kontroli Delegatura w Zamościu Adres urzędu: 20-601 Lublin ul. Tomasza Zana
2025-02-11 08:00:15WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ...Opis zadań:Obsługa wypożyczalni, letniej czytelni, filii bibliotecznych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputera i internetuInne wymagania: Animator kultury, chęci przyuczenia się do wykonywan
2025-02-10 18:41:41Opis stanowiska windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności
2025-02-10 15:40:02Oferta pracy – asystent Syndyka CV prosimy przesyłać na adres e-mail: syndyk(małpa)nowak-kancelaria.pl BIURO DORADCY RESTRUKTURYZACYJNEGO Doradca Restrukturyzacyjny Marek Nowak Ulica Jana Kilińskiego 89 a 22-400 Zamość Stanowisko: asystent Syndy
2025-02-07 15:06:57Twój zakres obowiązków, Jesteś osobą energiczną i kreatywną. Interesujesz się modą. Lubisz kontakt ludźmi. Cenisz sobie pracę zespołową w partnerskiej atmosferze a jakość obsługi Klienta stanowi dla Ciebie wysoką wartość. Dołącz do naszego zespo
2025-02-06 15:40:50Twój zakres obowiązków, Optymalizacja wykorzystania przydzielonych środków w celu realizacji przydzielonych zadań (jakość i koszty);, Inicjowanie, przygotowywanie i realizowanie zmian strukturalno – organizacyjnych na platformie;, Współudział w
2025-02-05 14:41:05Opis stanowiska Nadzorowanie pracy zespołu oraz współpraca z kierownikiem innych specjalizacji, Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji projektowej i wykonawczej, Koordynacja podwykonawców i dbanie o przestrzeganie norm BHP, Centrala rola w o
2025-02-05 14:18:02Opis stanowiska Nadzorowanie pracy zespołu oraz współpraca z kierownikiem innych specjalizacji, Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji projektowej i wykonawczej, Koordynacja podwykonawców i dbanie o przestrzeganie norm BHP, Centrala rola w o
2025-02-05 14:18:02Zakres obowiązków:Biężąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa ur
2025-02-04 18:41:31Twój zakres obowiązków, Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;, Obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia, skierowania na badania);, Obsługa umów cywilnoprawnych;, Kontrola ważności dokumentów
2025-02-04 12:41:00Twój zakres obowiązków, sporządzanie miesięcznych raportów sprzedażowych, koordynowanie wysyłki próbek materiałów do klientów, wysyłanie korespondencji dotyczącej zmian cen produktów, sporządzanie ad-hoc raportów, list i statystyk sprzedażowych
2025-02-02 15:40:38Specjalista ds. żywienia z językiem niemieckimYour responsibilities Als Digitaler App Coach wirst Du unsere Patient*innen aus Deutschland auf dem Weg zu einem gesunden Leben mittels unserer online Chat basierten Oviva Direkt App begleiten, motiv
2025-01-31 07:01:49Oviva