WZOROWE podejście do klienta/użytkownika! Po pojawieniu się problemów z zakupionymi sterownikami otrzymałem pomoc na najwyższym poziomie. Mimo, że sprawa była skomplikowana i trwała kilka tygodni nie zostałem bez wsparcia. Wręcz przeciwnie, rozwiązania szukano do skutku, aż znaleziono. POLECAM! Inni mogą się uczyć.
Jestem pod wrażeniem kontaktu oraz załatwieniem sprawy. GRM-10 i brak dostępu do pamięci załatwiony temat w błyskawicznym tempie. Chciałem dać firmie 2-3 dni na rozpatrzenie, po wysłaniu modułu a już otrzymałem że GRM wraca do mnie z powrotem. Polecam !!
Zakupiłem wideodomofon firmy ZAMEL po 2 latach w wideodomofonie uległa zepsuciu bateria która jest montowana na stałe i służy do podtrzymywania pamięci, w serwisie dostałem odpowiedzi że do tego wideodomofonu niema wsparcia technicznego. NIE POLECAM !!!
Seria modułów supla to najlepsze rozwiązanie dla już istniejących instalacji. Bez modernizacji instalacji jesteśmy w stanie założyć automatykę domową. Osobiście u siebie w domu założyłem kilka modułów z supli i wszystko śmiga po dzień dzisiejszy. Zero problemów. Polecam!
pracując jako elektryk kilkakrotnie instalowałem produkty ZAMEL z serii extra free. działają bezproblemowo. dopracowane produkty, proste w instalacji i z dużymi możliwościami rozbudowy oraz estetycznie (szczególnie włączniki bezprzewodowe) i przemyślanie wykonane. polecam
Zakupiłem videodomofon firmy Zamel ( wspierając Polskich przedsiębiorców) niestety szyfrator ma niesprawną klawiaturę, poza tym kamera prześwietla na różowo ( nic nie dają zmiany na panelu). Aż żal
mówić o szybkości reakcji ( szybkości) panelu w domu ( moj 6 letni tablet jest szybszy) Czekam od dziś czwarty tydzień na rozpatrzenie reklamacji. Koszt domofonu 1900zł spodziewałem się czegoś solidniejszego ( na pewno nie polecam zakupu)
Każde urządzenie ma prawo się zepsuć. Tak właśnie stało się z moim kilkuletnim zegarem astronomicznym ZCM-31. Z problemem zadzwoniłem do działu gwarancji ZAMEL, gdzie zaproponowano mi jego naprawę. Po tygodniu dostaję przesyłkę z wymienionym na nowy urządzeniem. Szok i niedowierzanie. Reakcja producenta urządzenia biorącego pełną odpowiedzialność za własne produkty. To niewiarygodne. Nie musieli mi pomóc. BEZPŁATNA WYMIANA bez dodatkowych kosztów przesyłki. Jestem pod wrażeniem budowania marki i więzi z użytkownikiem produktów.