Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Your responsibilities - providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers - assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail - providing general information - supporting passengers with travel difficulties - p
2025-03-22 07:30:06Concentrix CVG International Sp. z o.oKompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie użytkowników poprzez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomocy przy problemach podróżnych takich jak zagubione bagaże, rezerwacja biletów, zmia
2025-03-13 13:02:02Obsługa klientów linii lotniczych Ryanair Udzielanie wsparcia za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maili Dostarczanie informacji ogólnych oraz wsparcie dla pasażerów w trudnościach związanych z podróżowaniem Rozwiązywanie problem
2025-03-13 12:59:02Kompleksowa obsługa pasażerów linii Ryanair Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail Udzielanie ogólnych informacji oraz wsparcie w problemach podróżnych, takich jak zagubiony bagaż, rezerwacje biletów czy zmiany w lotach R
2025-03-13 12:51:02Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych. Dla naszych klientów z wielu branż..
2025-03-21 10:19:34J.S Hamilton Poland Sp. z o.oNewa to autoryzowany Partner firmy Hormann prowadzący sieć salonów sprzedaży w południowej Polsce. Aktualnie do autoryzowanego salonu sprzedaży marki Hormann w Gliwicach poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży Zadania • doradztw
2025-03-12 21:06:42Twój portal z ofertami pracy
2025-03-10 09:22:13LinkhouseDla naszego Partnera – szwajcarskiej firmy oferującej seniorom profesjonalne wsparcie opiekunek z Polski - poszukujemy zaangażowanego i komunikatywnego Specjalisty ds. obsługi Klienta z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego. Jeśli masz do
2025-03-05 21:06:33Zakres obowiązków:- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji syste
2025-03-05 18:41:27LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-03-05 15:36:38LeasingTeam GroupSprzedaż / Obsługa klienta
2025-03-03 08:55:03Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckimTwój zakres obowiązków Odpowiadanie na pytania klientów telefonicznie oraz mailowo, Koordynacja procesu realizacji usługi u klienta od podpisania umowy do pełnej realizacji zadania, Rozwiązywanie pr
2025-02-28 07:00:57NOWIMA sp. z o.oLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-02-27 12:36:20LeasingTeam GroupJako Badaj.to, czyli nowa marka wywodząca się z firmy Śląskie Laboratoria Analityczne, skupiamy się w 100% na zdrowiu naszych pacjentów. Nasza praca ma realny wpływ na poprawę świadomości znaczenia regularnych..
2025-02-27 11:13:16badaj.to Sp. z o.oFirma technologiczna / zagraniczny kapitałSzeroki pakiet benefitów / praca stacjonarna
2025-02-26 17:59:02LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-02-25 15:36:39LeasingTeam GroupLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-02-24 12:36:15LeasingTeam GroupZakres obowiązków:Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów
2025-02-20 18:41:49Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
2025-01-18 08:55:03Sprzedaż / Obsługa klienta: Doradca klienta obcojęzycznego
2025-01-17 08:55:04Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem
2025-01-09 14:14:02Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca
2025-01-05 17:20:02