Zakup ebooka na eduranga nie upoważnia do pobrania tego ebooka, można jedynie wyświetlać go na stronie wydawnictwa, czyli wyświetlać w złej rozdzielczości, bez możliwości zaznaczania tekstu czy zapisania strony na dysku. E-booka za 45 zł. Podręcznik, jeden z kilkunastu potrzebnych by przebrnąć przez rok szkoły. Obowiązkowa edukacja, a zabezpieczenia większe niż u Marvela Comics czy dużych, poważnych wydawnictw. Absurd, porażka, żenada, nigdy więcej nic od WSiP nie kupię.
koszmar, dramat - nie polecam kupować we WSIP, najgorsza internetowa księgarnia !!!! Długi czas oczekiwania, zero przepraszam ani jakiegokolwiek wyjaśnienia. Że ja nie przeczytałam wcześniej komentarzy ... Zwrot książek - cały proces jak za króla ćwieczka , wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Omijać z daleka !!!!
Zdecydowanie nie polecam. Długotrwały skomplikowany , utrudniony proces zwrotu. Kontakt z obsługą klienta jest , ale bezskuteczny. Nie można szybko i sprawnie przeprowadzić zakupu, a zwrot wręcz niemożliwy i czasochłonny . Nie polecam , raczej unikać zakupów w tym miejscu.
Najgorsza księgarnia internetowa z jakiej kupowałam. Zamówiłam 9 pozycji, nie zapakowano dwóch. Po złożeniu reklamacji otrzymałam tylko informację, że mają 3 tygodnie na jej rozpatrzenie i tutaj kontakt się urywa. Po prawie 3 tygodniach od złożenia reklamacji domyśliłam się, że moja reklamacja została złożona, ponieważ dostałam smsa od kuriera o planowaniu dostarczenia paczki. Tutaj zaczynają się kolejne problemy- swoje zamówienie składałam do paczkomatu inpost, reklamacja została wysłana innym kurierem, który mimo, że do mnie nie przyjeżdżał zaznaczał, że byłam nieobecna w domu (cały czas byłam). Po moim telefonie do wsip, kiedy dostałam informację, że paczka będzie oddana do nadawcy, jedyne co usłyszałam od pani na infolinii to, że jak mi nie pasuje czekać na kuriera mogę sobie przekierować paczkę do punktu odbioru, więc nie wie w czym widzę problem.
Podręczniki z reklamacji, które zamawiałam 13.08 otrzymałam łaskawie 05.09
Nie polecam zakupów w tym "sklepie internetowym". Następnym razem, nawet jak będę miała zapłacić jeszcze raz tyle, zamówię podręczniki z innej księgarni.
Przesyłka dociera niekompletna, brak jednego podręcznika. Po tygodniu od informacji, że został wysłany, inpost informuje, że z winy nadawcy przesyłka została do niego zwrócona. Dziecko idzie do szkoły bez podręcznika zamówionego 10 dni wcześniej.