WIBO Adamczak sp. k.

17 ocen
Krzysztof Wawrzyński
19 listopad 2024 15:03
pokaż więcej...
Sebastian Szuta
02 wrzesień 2024 17:13
pokaż więcej...
Anna Grocholewska
21 sierpień 2024 19:36
Konturówka do ust jest miękka i bardzo ładnie konturuje usta szkoda tylko ze gdy zacznie się ją ostrzyć nic z niej nie zostaje
pokaż więcej...
Mikołaj Rybakowski
02 sierpień 2024 11:14
pokaż więcej...
Górol
12 kwiecień 2024 12:02
Przyjechałem z dostawą stałem przed bramą 10min wydzwaniałem we wszystkie dzwonki, na numer firmy, pani na recepcji która widziała że stoję przez okno czekała aż ja znajdę widocznie i dopiero otworzyła, przesyłkę zanim przyjęli musieli wydzwaniać się pytać nikt nic nie wiedział żeby wyjechać też musiałem czekać bo pani na recepcji nie raczyła otworzyć, firma strasznie nieprofesjonalna, nie polecam
pokaż więcej...
Марина Назарук
20 maj 2023 10:22
pokaż więcej...
Levani Ninua
27 kwiecień 2023 19:13
pokaż więcej...
Weronika łobocka
13 marzec 2023 15:23
pokaż więcej...
Dawid Prabucki
10 luty 2023 09:55
pokaż więcej...
Rafał Zinkiewicz
31 styczeń 2023 18:34
pokaż więcej...
Raczkowski Przemysław
23 sierpień 2022 10:51
Szybka i miła obsługa
pokaż więcej...
Patryk Zielinski
07 kwiecień 2022 15:25
pokaż więcej...
Natalia Popiołek
23 luty 2022 20:57
Najgorsza firma, nie polecam załadunek maskra, brak toalety dla kierowców odpowiedź pracownika "kup pampersy" oczekiwanie na załadunek 5 godzin jak przyjedzie przewoźnik jako drugi załadunek dnia kolejnego.
pokaż więcej...
Dorota Sense
30 maj 2020 17:21
Ocena dotyczy kontaktu biznesowego a raczej jego brak. Cztery miesiące temu wysłane zapytanie o warunki współpracy, mail doszedł bo potwierdziła to telefonicznie pracownica. Odpowiedzi nigdy nie otrzymałam.
pokaż więcej...
Gabi Szczesiak
11 październik 2019 11:32
Nie odpowiadają na emaile. paczka zamiast przyjść w ciągu 1-3 dni roboczych została uszkodzona przez firmę kurierską i niedostarczona w terminie.Nie polecam.
pokaż więcej...
Aleksandra Herdzik
11 kwiecień 2019 23:02
Najgorsza obsługa klienta z jaką miałam w życiu styczność. Zamówienie na stronie internetowej firmy złożyłam 1 kwietnia, podobno 4 kwietnia zostało wysłane. Nie dość, że zamówienie do teraz NIE doszło, a dzisiaj jest 11 kwietnia to dostałam ponadto nieprawidłowy numer przesyłki i nie mam możliwości śledzić jej na stronie Poczty. Napisałam trzy maile i nie dostałam żadnej odpowiedzi ani informacji o zamówieniu. Jestem zażenowana i zła, ponieważ zamówienie zostało opłacone. Jeśli brakuje im jakiegoś towaru to należy o tym poinformować w mailu i ewentualnie dać możliwość wyboru, czy klient chce czekać na dostawę czy woli zwrot pieniędzy. Tak zostałam bez pieniędzy i bez produktów które zamówiłam. Nigdy więcej nic u nich nie zamówię.
pokaż więcej...
Karolina M.
10 kwiecień 2019 12:23
Czekam na zamówienie niemal dwa tygodnie, od 3 kwietnia nikt ze sklepu nie raczy mi odpowiedzieć, a maile wysyłam codziennie i codziennie jestem tak samo, z premedytacją, ignorowana.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o WIBO Adamczak sp. k.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WIBO Adamczak sp. k.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości