Welcome Airport Services Sp. z o. o

45 ocen
Aleksander Salomon-Perzyński
27 listopad 2023 20:38
Bardzo dziękuję Pani (imienia niestety nie znam) za pomoc w odzyskiwaniu walizek zagubionych na trasie Nicea-Wiedeń-Warszawa.
pokaż więcej...
Василь Сидор
06 listopad 2023 09:37
pokaż więcej...
Nastassia Komar
23 październik 2023 02:15
pokaż więcej...
Marcin Łukasiewicz
10 październik 2023 23:25
Odbiór bagażu rejestrowanego opóźniał się wskakiwały inne przyloty finalnie 40 min czekania pod taśmą. Kpina i wstyd
pokaż więcej...
Ania Marchuk
04 październik 2023 13:59
Tragedia
pokaż więcej...
mario angelow
05 wrzesień 2023 06:49
Obsługa tej firmy przy odprawie, jest najgorsza z jaką miałem doczynienia , a podróżuję po całym świecie. W dniu 4.09.2023 , bramka nr N1 , godzina 6.15 lot do Burgas linia wizzair lotnisko Okęcie , pracownik tej firmy , odnosiła się w sposób karygodny , opryskliwy i bardzo niegrzeczny. Nasz spór dotyczył jej zdaniem za dużego bagażu podręcznego, pomimo że spełniał warunki podane na stronie. Pani o blond włosach , pomimo prośby o wylegitymowanie się lub wezwanie przełożonego nie chciała tego zrobić, w sposób agresywny i prześmiewczy odnosiła się do mnie i innych podróżnych, krzycząc że od niej wszystko zależy i nic jej nikt nie zrobi. Otóż nie, zrobię wszystko co w mojej mocy aby jednak skarga na tą panią dotarła do jej przełożonych ! Wstyd takie zachowanie !! Ten pracownik przynosi wstyd firmie.
pokaż więcej...
Marek Nowowiejski
02 wrzesień 2023 15:17
pokaż więcej...
Oliwier Sobiczewski
01 wrzesień 2023 22:11
Nie podstawili schodków czekaliśmy 30min
pokaż więcej...
Esii Esii
21 sierpień 2023 09:35
pokaż więcej...
Marcin Osowski
17 sierpień 2023 14:49
pokaż więcej...
marek Wasilewicz
09 czerwiec 2023 13:54
pokaż więcej...
Anna Alimenkova
07 czerwiec 2023 18:59
Pracownicy nie znają prawa, są niemili, ignoranccy i pozwalają sobie na wrzeszczenie na klientów. Są całkowicie niewykształceni i ignoranci. Sytuacja była niedopuszczalna, prawa zostały naruszone przez głupotę i ignorancję pracowników przez Welcome na lotnisku Chopina. Będę prowadził śledztwo ze wszystkich stron i złożę skargę do wszystkich możliwych władz. Nikt nie może naruszać praw człowieka w tak bezczelny sposób. Było to naruszenie dyrektywy 2000/43/WE w sprawie zakazu dyskryminacji ze względu na rasę i pochodzenie etniczne. A więc to poważna sprawa!
pokaż więcej...
Bohdan Tomenchuk
24 maj 2023 13:36
pokaż więcej...
Stanisław Kowalczuk
12 maj 2023 20:21
pokaż więcej...
Ra Men
08 maj 2023 22:54
Dramat. Czekanie na bagaże ponad 90 min to jakis żart. Dodatkowo bagaż zniszczony…
pokaż więcej...
Piotr Olek
27 luty 2023 01:41
pokaż więcej...
Mike OKON
20 luty 2023 09:33
Gdybym mógł, wystawiłbym negatywną ocenę tej firmie i jej usługom. Nie dbają o swoich klientów i oszukują klientów. Nasz bagaż został całkowicie zniszczony i nie dostarczyli zwrotu pieniędzy ani nowego bagażu, który obiecali. Firmy takie jak ta powinny być po prostu wygnane z normalnej przestrzeni biznesowej. Oczywiście nie reagują na żadne telefony i maile.

Jeśli Twój bagaż zaginie, po prostu idź najpierw do sądu i nie trać na nich czasu.

Kiedy WAS mówi ci, że jest tylko agentem handlingowym - nie ufaj im, ponieważ są odpowiedzialni za dostarczenie bagażu i nie mogą tego zmienić. Po prostu chcą się ciebie pozbyć.
pokaż więcej...
Marcin M
23 styczeń 2023 00:46
Dramat, od ponad 2 godzin czekamy na wydanie walizek. Przekierowali nam lot do Krakowa na lotnisko w Katowicach i niby nie ma pracowników aby wyładować nasze bagaże. Inne samoloty lądują i bagaże są wydawane. Totalna porażka organizacyjna.
pokaż więcej...
Eva Marciszewska
13 styczeń 2023 20:45
Najgorsze lotnisko, jakie kiedykolwiek spotkałem. Dwukrotnie lecący BA z Warszawy na Heathrow personel naziemny bardzo agresywnie próbował zmusić mnie do nadania bagażu podręcznego do cargo, mimo że mój bagaż podręczny mieścił się w granicach dozwolonych przez BA i proces ten jest gwarantowany przez BA na zasadzie dobrowolności. Za drugim razem członek obsługi naziemnej próbował mnie nawet usunąć z samolotu przy pomocy policji bezpieczeństwa, powołując się na oskarżenie, że wszedłem do samolotu bez wejścia na pokład, co było jawnym kłamstwem, wyraźnie udowodnionym przez fakt, że moja karta pokładowa została zeskanowana. Personel latający BA i ochrona poparli mnie w tej sprawie. Całym powodem tego nieprzyjemnego incydentu była moja słuszna odmowa oddania bagażu podręcznego. Okropny incydent z małym człowiekiem, który próbował pokazać swoją moc, na szczęście bez powodzenia. Ale cała złośliwość jego działań, jak sądzę, podyktowana faktem, że uznał mnie za autora wcześniejszej skargi na zachowanie personelu naziemnego, na tym się nie skończyła. Po przylocie na Heathrow odkryłem, że mój bagaż nie został załadowany na pokład samolotu. O dziwo, brakowało tylko tego bagażu. Czy to aż tak daleko idący pomysł, że mój bagaż nie został celowo załadowany? Gdyby udało mu się usunąć mnie z lotu, mój bagaż też musiałby zostać usunięty. Wiązałoby się to z poszukiwaniem go w luku bagażowym… opóźnieniem lotu… może małym dochodzeniem w sprawie przyczyny… i odkryciem banalności całego zajścia, które stworzył, pasażerka w ramach swoich praw odmówiła wydania bagażu podręcznego. Nie ma żadnych dowodów, to tylko moje spekulacje na temat tego dziwnego zbiegu okoliczności. Na zakończenie tej historii sugeruję, że firma Welcome A S powinna prawdopodobnie lepiej przeszkolić swój personel naziemny w zakresie zarządzania public relations i uświadomić im, że są świadomi prawa.

Jako dość częsty użytkownik Lotniska Chopina w Warszawie mogę mieć tylko nadzieję, że nic takiego już się nie powtórzy. Mam nadzieję, że prywatnie nie zostanę wpisany na „czarną listę” przez obsługę naziemną, ale w każdym razie nie dam się zastraszyć, gdy działam w ramach swoich praw. Nawiasem mówiąc, stewardesa BA powiedziała mi, że wie o tym bagażu podręcznym na tym lotnisku. Była świadkiem, jak pasażerowie robili zdjęcia pustym półkom samolotów, gdy byli zmuszani do oddawania bagażu podręcznego do luku bagażowego.
pokaż więcej...
Emily M
16 grudzień 2022 08:42
polecam
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Welcome Airport Services Sp. z o. o

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Welcome Airport Services Sp. z o. o
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości