Welcome Airport Services Sp. z o. o

40 ocen
Lech Pienkowskij
20 sierpień 2024 22:10
Jak na lotnisko, pracownicy nie są zbyt wykwalifikowani (

Krzycz: przyjdź, jest wolne okienko, wejście na pokład zakończyło się zanim w ogóle się rozpoczęło, kup nowy bilet!!!

O jakim profesjonalizmie możemy mówić?

Jak nam powiedziano, psy poleciały w kosmos!!

- i oto jest...

Jest toaleta, poczekalnia
pokaż więcej...
Paweł Śliwa
07 sierpień 2024 09:34
Super miejsce i ekipą. Pełna profeska, wszystko szybko i sprawnie ogarnięte.
pokaż więcej...
Krzysztof Stefan
26 lipiec 2024 13:06
pokaż więcej...
vezdohan
15 lipiec 2024 13:04
Ok
pokaż więcej...
Eddie Swan
14 lipiec 2024 12:48
Czy mógłbym dać zero gwiazdek?
pokaż więcej...
Monika Wyszkowska
09 czerwiec 2024 09:31
pokaż więcej...
B Ł
05 czerwiec 2024 09:39
pokaż więcej...
Wojciech Wilk
03 czerwiec 2024 14:29
pokaż więcej...
Marek Nowowiejski
25 maj 2024 11:39
Dobrze oznaczony budynek zarówno od wewnątrz jak i na zewnątrz. W przypadku gdy odwiedzasz miejsce samochodem, zrób sobie zapas czasu na znalezienie miejsca parkingowego. To najsłabszy punkt tego miejsca.
pokaż więcej...
Andrzej Bober
24 maj 2024 01:24
Zadam sobie trud komentarza, bo sytuacja z pracownikiem Welcome Airport Service Sp. z o.o. uznaję za skandaliczną. Pracownik Państwa firmy, w dniu 23 maja, ok. 23:30 wz. z ok. godzinnym czasem oczekiwania na wózek dziecięcy (lot z Alicante W6 1488) poproszony został przeze mnie o udzielenie informacji jak i gdzie mogę skierować uwagi odnośnie długiego czasu oczekiwania na wózek dziecięcy (w momencie zgłaszania była to godzina od przylotu). Od początku Pan ów zachowywał się jednak arogancko i finalnie odmówił udzielenia odpowiedzi. Gdy poprosiłem o jego personalia, by złożyć skargę także na jego pracę, zasłonił swój identyfikator personalny. Gdy nalegałem na podanie jego numeru pracownika (miał obowiązek okazać go) ów ok. 30-letni jegomość poprosił mnie o wyjście z nim do punktu celnego, celem udowodnienia mi, że nie musi się przedstawiać. W punkcie celnym zaś dokonał zgłoszenia napadowego (!!!) na mnie - ojca z 2-letnią przysypiającą córką na rękach i 5-letnim synem na drugiej ręce. Co za perfidia i brak jakichkolwiek standardów, cywilne tchórzostwo najgorszego sortu. Najpierw lekceważy moją prośbę, a później wzywa do mnie SOR lotniskowy. Odchodząc jeszcze triumfalnie cedził przez zęby, że się doigrałem. Nie wiedział ów Pan jednak, że swoje prawa znam lepiej, niż myślał. Dwoje funkcjonariuszy (k+m) pojawiło się po 2-3 minutach (brawo za szybką interwencję), zapoznało się z sytuacją i potwierdziło mi, że nie zrobiłem nic złego, naruszającego swobody Państwa pracownika czy zaklucajacego pracę punktu, dodając, że ów Państwa Pracownik powinien przedstawić swój numer pracowniczy celem identyfikacji nie przeze mnie, a przez Państwa firmę tytułem skargi. Państwa pracownik zaś jeszcze się odszczekując zza drzwi, odgrażał się i w szczeniacki sposób dowodził jedynie, ze nie powinien pracować z Pasażerem, a co najwyżej wypasać bydło rogate na Podhalu. Jedyne słowo obraźliwe w całej dyskusji pod jego adresem z mojej strony, które spowodowało nadużycie wezwania interwencji SOR, jak wyjaśniał, to to że nazwałem go filozofem, acz nie dostrzegając że samemu do mnie odburkiwał per 'ty', choć nie znamy się. . Czy tak działacie? To Wasze standardy? Spóźnia się bagaż, Wasz pracownik odmawia udzielenia informacji w jaki sposób można skomentować sytuację, a później wzywa uzbrojonych funkcjonariuszy do interwencji napadowej?! Traktujecie widać Pasażera, jak jakiegoś natręta-terrorystę, pozbawiając podstawowych praw i zastraszając? Co to za bialoruskie standardy? Na szczęście funkcjonariusze szybko zorientowali się w sytuacji i jej kuriozalnym tle. To oni złagodzili sytuację, a nie Państwo pracownik, który w ignorancki, bezczelny i protekcjonalny sposób obraził mnie i naraził na strach moje dzieci. Gdyby nie one i fakt późnej pory oraz ich zmęczenia po długiej podróży, na lotnisku,nie odpuściłbym sytuacji. Proszę o ustalenie, który z Państwa pracowników ma taki krótki lont, jest szybko zapalny, konfliktowy, a na końcu w sposób nieuprawniony, nieuzasadniony wzywa funkcjonariuszy interwencyjnych do ojca z dwójką zmęczonych dzieci na rękach. Do ojca, który chciał się jedynie dowiedzieć, gdzie opisać jednozdaniowo kolejną sytuację, w której na bagaż czy inny element musi czekać ponad godzinę i chciał to zrobić w wolnej chwili celem zasygnalizowania problemu, jaki Państwa firma ma od miesięcy, jeśli nie lat, z opóźnionym wydawaniem bagażu. I ciekaw jestem, czy merytorycznie podejdziecie do sprawy uderzając się w pierś i podejmując działania wyjaśniające z Waszym pracownikiem w punkcie (pracował w punkcie przy taśmie nr 7) czy zbagatelizujecie fakt godzinnego opóźnienia bagażu i karygodnej obsługi ze strony Państwa pracownika. "(...)Nie mamy Pana kurtki i co nam Pan zrobi" - tak brzmiał Wasz pracownik. Poziom wzburzenia we mnie jest tak duży, że pomimo późnej pory, zdecydowałem się sprawę opisać na profilu publicznym. Państwa pracownikowi zabrakło wszystkiego - od cierpliwości przez nadużycie (wezwanie SOR) po zwykłą ludzką empatię, nie mówiąc o obowiązku udzielenia informacji, wynikającym z roli i miejsca, w którym sprawuje swoje obowiązki.
pokaż więcej...
Kamil Pozorski
26 luty 2024 09:33
pokaż więcej...
Alfredo Federico
26 luty 2024 04:06
Aroganccy ludzie o mafijnych postawach. Słaba obsługa. Straszna obsługa. Totalne bzdury. Każą ci płacić nawet wtedy, gdy nie jest to należne, w przeciwnym razie nie pozwolą ci się zameldować. Aby wyjechać, musisz zapłacić pieniądze za ochronę. Byłem zszokowany.
pokaż więcej...
Оксана Білик
16 luty 2024 20:07
pokaż więcej...
Qba Ogórek
15 luty 2024 15:16
pokaż więcej...
Wojciech Mlodzianowski
26 styczeń 2024 01:54
Tragiczna obsługa. Byliśmy do odprawy 3h przed lotem. Okazało się, że na lot jest overbooking-zdarza się, ale ze strony pracowników lotniska zero jakichkolwiek informacji. Poinformowano nas o tym, że jedno z nas nie może lecieć a drugie nie może na 5 minut przed zamknięciem gatea… Gdybyśmy mieli o tym info wcześniej to w czasie tych 3h moglibyśmy zorganizować sobie inny lot i nie było by problemu, ale lepiej zwodzić klientów. Potem żadnego info, gdzie iść, jak zorganizować lot zastępczy i kto za to zapłaci. Każdy z innej firmy i owszem, oni reprezentują linię lotniczą jak trzeba pasażerowi dowalić 800kary za to, że nadali bagażu jako rejestrowany, ale nie jak trzeba rozwiązać jakiś problem.

Największa bezczelność-kazali mi samemu szukać ludzi skłonnych do rezygnacji z lotu.



edit po odpowiedzi:

no tak "jesteśmy tylko pośrednikiem, realizującym poltykę linii"...



Nie, polityka tych linii mówi:

"Denied Boarding

In case of an overbooking or aircraft downgrading, Wizz Air will request volunteers to give up their seats

in exchange for compensation and applicable means of care."



Od Państwa pracownika usłyszałem jak zapytałem czy pytają czy ktoś nie chce zostać: "to chyba w pana interesie".



Od jego koleżanki, że to nasza wina, bo latamy WizzAirem-nie sądzę, żeby to były polecenia linii.



Kolejna pracownica odesłała nas do kolegi z biurka obok, który zaoferował nam lot za 10600 złotych.



Rozumiem, że linie też zabraniają się przedstawiać i podpisywać nazwiskiem.



Może jak przeszkolicie swoich pracowników i opracujecie sensowne procedury na takie sytuacje to zasłużycie na drugą gwiazdkę. Moża też po prostu nie podejmować się realizacji poleceń, które są niezgodne z polskim prawem i nie ułatwiać takich działań, "bo jo nie wiedzioł, jo robie tylko to co mi każo"
pokaż więcej...
Aleksander Salomon-Perzyński
27 listopad 2023 20:38
Bardzo dziękuję Pani (imienia niestety nie znam) za pomoc w odzyskiwaniu walizek zagubionych na trasie Nicea-Wiedeń-Warszawa.
pokaż więcej...
Василь Сидор
06 listopad 2023 09:37
pokaż więcej...
Nastassia Komar
23 październik 2023 02:15
pokaż więcej...
Marcin Łukasiewicz
10 październik 2023 23:25
Odbiór bagażu rejestrowanego opóźniał się wskakiwały inne przyloty finalnie 40 min czekania pod taśmą. Kpina i wstyd
pokaż więcej...
Ania Marchuk
04 październik 2023 13:59
Tragedia
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Welcome Airport Services Sp. z o. o

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Welcome Airport Services Sp. z o. o
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości