Welcome Airport Services Sp. z o. o

50 ocen
Luca Porati
09 marzec 2025 22:11
pokaż więcej...
Adam Frątczak
07 marzec 2025 09:48
Najgorsza firma, zwolnijcie w końcu tego J. z funkcji koordynatora kierowców bo się nie nadaje, ma wywalone na tą pracę i ciągle się myli.
pokaż więcej...
Dmitr Feno
20 luty 2025 11:01
Ta firma to oszuści, niegrzeczny, nieprzyjemny personel, który po prostu macha pieniędzmi przed wejściem na pokład, nigdzie tak jak lotnisko w Warszawie, to szczęśliwe doświadczenie, które sprawia, że ​​czujesz się nieszczęśliwy
pokaż więcej...
Oleh Pushkarov
18 luty 2025 19:11
pokaż więcej...
Darek Z
16 luty 2025 10:25
pokaż więcej...
Magdalena Kosobucka
26 listopad 2024 15:20
pokaż więcej...
Barbara
22 listopad 2024 14:39
pokaż więcej...
Radek R
02 listopad 2024 08:03
Oczekiwanie na bagaż

przez1,5 godz., to nie są standardy najwyższe
pokaż więcej...
Mateusz Kott
29 październik 2024 18:48
Moja walizka została uszkodzona, gdy zademonstrowałem uszkodzenie (walizka połamana dookoła kółka), pracowniczka stwierdziła że połamałem walizkę sam, na jej oczach - chciałbym być taki silny, ale no niestety - to niemożliwe. Gdy powiedziałem, że nie podpisze protokołu stwierdzającego nieprawdę, powiedziała że w sumie mój podpis jest niepotrzebny, rzucając w moją stronę moją kopię dokumentów. Więcej nie będę komentował, bo sytuacja mówi sama za siebie.
pokaż więcej...
Pa Go
28 październik 2024 16:45
pokaż więcej...
Lech Pienkowskij
20 sierpień 2024 22:10
Jak na lotnisko, pracownicy nie są zbyt wykwalifikowani (

Krzycz: przyjdź, jest wolne okienko, wejście na pokład zakończyło się zanim w ogóle się rozpoczęło, kup nowy bilet!!!

O jakim profesjonalizmie możemy mówić?

Jak nam powiedziano, psy poleciały w kosmos!!

- i oto jest...

Jest toaleta, poczekalnia
pokaż więcej...
Paweł Śliwa
07 sierpień 2024 09:34
Super miejsce i ekipą. Pełna profeska, wszystko szybko i sprawnie ogarnięte.
pokaż więcej...
Krzysztof Stefan
26 lipiec 2024 13:06
pokaż więcej...
vezdohan
15 lipiec 2024 13:04
Ok
pokaż więcej...
Eddie Swan
14 lipiec 2024 12:48
Czy mógłbym dać zero gwiazdek?
pokaż więcej...
Monika Wyszkowska
09 czerwiec 2024 09:31
pokaż więcej...
B Ł
05 czerwiec 2024 09:39
pokaż więcej...
Wojciech Wilk
03 czerwiec 2024 14:29
pokaż więcej...
Marek Nowowiejski
25 maj 2024 11:39
Dobrze oznaczony budynek zarówno od wewnątrz jak i na zewnątrz. W przypadku gdy odwiedzasz miejsce samochodem, zrób sobie zapas czasu na znalezienie miejsca parkingowego. To najsłabszy punkt tego miejsca.
pokaż więcej...
Andrzej Bober
24 maj 2024 01:24
Zadam sobie trud komentarza, bo sytuacja z pracownikiem Welcome Airport Service Sp. z o.o. uznaję za skandaliczną. Pracownik Państwa firmy, w dniu 23 maja, ok. 23:30 wz. z ok. godzinnym czasem oczekiwania na wózek dziecięcy (lot z Alicante W6 1488) poproszony został przeze mnie o udzielenie informacji jak i gdzie mogę skierować uwagi odnośnie długiego czasu oczekiwania na wózek dziecięcy (w momencie zgłaszania była to godzina od przylotu). Od początku Pan ów zachowywał się jednak arogancko i finalnie odmówił udzielenia odpowiedzi. Gdy poprosiłem o jego personalia, by złożyć skargę także na jego pracę, zasłonił swój identyfikator personalny. Gdy nalegałem na podanie jego numeru pracownika (miał obowiązek okazać go) ów ok. 30-letni jegomość poprosił mnie o wyjście z nim do punktu celnego, celem udowodnienia mi, że nie musi się przedstawiać. W punkcie celnym zaś dokonał zgłoszenia napadowego (!!!) na mnie - ojca z 2-letnią przysypiającą córką na rękach i 5-letnim synem na drugiej ręce. Co za perfidia i brak jakichkolwiek standardów, cywilne tchórzostwo najgorszego sortu. Najpierw lekceważy moją prośbę, a później wzywa do mnie SOR lotniskowy. Odchodząc jeszcze triumfalnie cedził przez zęby, że się doigrałem. Nie wiedział ów Pan jednak, że swoje prawa znam lepiej, niż myślał. Dwoje funkcjonariuszy (k+m) pojawiło się po 2-3 minutach (brawo za szybką interwencję), zapoznało się z sytuacją i potwierdziło mi, że nie zrobiłem nic złego, naruszającego swobody Państwa pracownika czy zaklucajacego pracę punktu, dodając, że ów Państwa Pracownik powinien przedstawić swój numer pracowniczy celem identyfikacji nie przeze mnie, a przez Państwa firmę tytułem skargi. Państwa pracownik zaś jeszcze się odszczekując zza drzwi, odgrażał się i w szczeniacki sposób dowodził jedynie, ze nie powinien pracować z Pasażerem, a co najwyżej wypasać bydło rogate na Podhalu. Jedyne słowo obraźliwe w całej dyskusji pod jego adresem z mojej strony, które spowodowało nadużycie wezwania interwencji SOR, jak wyjaśniał, to to że nazwałem go filozofem, acz nie dostrzegając że samemu do mnie odburkiwał per 'ty', choć nie znamy się. . Czy tak działacie? To Wasze standardy? Spóźnia się bagaż, Wasz pracownik odmawia udzielenia informacji w jaki sposób można skomentować sytuację, a później wzywa uzbrojonych funkcjonariuszy do interwencji napadowej?! Traktujecie widać Pasażera, jak jakiegoś natręta-terrorystę, pozbawiając podstawowych praw i zastraszając? Co to za bialoruskie standardy? Na szczęście funkcjonariusze szybko zorientowali się w sytuacji i jej kuriozalnym tle. To oni złagodzili sytuację, a nie Państwo pracownik, który w ignorancki, bezczelny i protekcjonalny sposób obraził mnie i naraził na strach moje dzieci. Gdyby nie one i fakt późnej pory oraz ich zmęczenia po długiej podróży, na lotnisku,nie odpuściłbym sytuacji. Proszę o ustalenie, który z Państwa pracowników ma taki krótki lont, jest szybko zapalny, konfliktowy, a na końcu w sposób nieuprawniony, nieuzasadniony wzywa funkcjonariuszy interwencyjnych do ojca z dwójką zmęczonych dzieci na rękach. Do ojca, który chciał się jedynie dowiedzieć, gdzie opisać jednozdaniowo kolejną sytuację, w której na bagaż czy inny element musi czekać ponad godzinę i chciał to zrobić w wolnej chwili celem zasygnalizowania problemu, jaki Państwa firma ma od miesięcy, jeśli nie lat, z opóźnionym wydawaniem bagażu. I ciekaw jestem, czy merytorycznie podejdziecie do sprawy uderzając się w pierś i podejmując działania wyjaśniające z Waszym pracownikiem w punkcie (pracował w punkcie przy taśmie nr 7) czy zbagatelizujecie fakt godzinnego opóźnienia bagażu i karygodnej obsługi ze strony Państwa pracownika. "(...)Nie mamy Pana kurtki i co nam Pan zrobi" - tak brzmiał Wasz pracownik. Poziom wzburzenia we mnie jest tak duży, że pomimo późnej pory, zdecydowałem się sprawę opisać na profilu publicznym. Państwa pracownikowi zabrakło wszystkiego - od cierpliwości przez nadużycie (wezwanie SOR) po zwykłą ludzką empatię, nie mówiąc o obowiązku udzielenia informacji, wynikającym z roli i miejsca, w którym sprawuje swoje obowiązki.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Welcome Airport Services Sp. z o. o

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Welcome Airport Services Sp. z o. o
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości