Kompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów - Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwe
2025-12-15 18:30:13Grafton Sp. Z o.oDoświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireTwój zakres obowiązków, prowadzenie serwisu wewnętrznego oprogramowania i sprzętu komputerowego,, obsługa serwisu zewnętrznego dla oprogramowania i sprzętu komputerowego,, obsługa zgłoszeń (system ticket-owy), awarii oraz obsługa i kontrola..
2025-12-19 16:41:01Twój zakres obowiązków, Obsługa i rozwiązywanie zapytań klientów zarówno telefonicznie, jak i przez system zgłoszeń., Rozwiązywanie problemów, diagnoza i usuwanie usterek poprzez wsparcie zdalne., Delegowanie techników terenowych w sytuacjach, g
2025-12-19 12:41:18Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji
2025-12-19 11:43:02Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich
2025-12-19 07:27:34We are looking for an IT Service Desk Specialist (1st Line Support) who will provide high-quality technical support to end users within a banking environment. You will ensure timely incident resolution, maintain strong communication standards, a
2025-12-18 06:59:49B2B.net S.AWedding pl – Poznaj nas: Wedding.pl to największy w Polsce marketplace w branży ślubnej. Od 8 lat pomagamy łączyć przyszłe Pary Młode z dostawcami usług ślubnych. Na co dzień wspieramy Narzeczonych w przygotowaniach ich najważniejszego dnia w..
2025-12-17 14:41:18Twój zakres obowiązków, Wspieranie Pracowników Vision Express w zakresie systemów informatycznych, Terminowa i rzetelna realizacja zgłoszeń, Instalacja i konfiguracja komputerów i sprzętu sieciowego, Utrzymanie infrastruktury komputerowej i..
2025-12-17 11:41:36Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa klientów regionu oraz pozyskiwanie nowych odbiorców, utrzymywanie aktualnej bazy klientów w systemie CRM, współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w zakresie realizacji planów sprzedaży, zarządzanie
2025-12-16 13:41:31Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klientów hurtowych – przyjmowanie i realizacja zamówień, odpowiadanie na zapytania i doradztwo produktowe., Koordynacja procesu reklamacji – przyjmowanie zgłoszeń, weryfikacja, kontakt z klientem,..
2025-12-16 12:41:33ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów - Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwe
2025-12-15 18:30:13Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów, Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwentaryzacji..
2025-12-15 15:41:34Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie harmonogramu odbiorów – planowanie i koordynacja terminów przekazań mieszkań, Zarządzanie dokumentacją odbiorową – kompletowanie, weryfikacja i archiwizacja protokołów odbioru, kart lokali oraz pozostałych
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Mailowa obsługa klienta w zakresie reklamacji, Rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji,.
2025-12-15 13:41:22Twój zakres obowiązków, Przygotowanie nowych produktów do importu oraz sprzedaży na terenie UE (koordynowanie projektu, przygotowanie opakowań, instrukcji, etykiet, sprawdzanie zgodności z obowiązującymi normami bezpieczeństwa) – zapewniamy..
2025-12-12 11:41:34Twój zakres obowiązków, Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami., Przyjmowanie zleceń transportowych., Pozyskiwanie informacji niezbędnych do organizacji transportu towarów., Weryfikacja i wprowadzanie zleceń transportowych do systemu., Stałe
2025-12-12 10:41:26Twój zakres obowiązków, Telefoniczna, e-mailowa, czatowa oraz listowna obsługa klientów, Informowanie klientów o obecnych i nowych produktach i usługach, Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje, Aktywna sprzedaż produktów oraz pozyskiwanie nowy
2025-12-10 17:41:04Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników / Service Desk, • Przyjmowanie, rejestrowanie i wstępne weryfikowałnie problemów zgłaszanych przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo,, • Kontakt z klientem, konsultowanie oraz pomaganie w..
2025-12-10 17:41:03Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za tworzenie i utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta w HUB CEE, Odpowiedzialność za jeden lub kilka obszarów: przygotowanie umowy, weryfikacja zabezpieczeń i warunków, aktywacja umowy, modyfikacj
2025-12-10 12:41:37Doświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDoświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata).\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDobra znajomość
2025-12-10 10:10:02DevireTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa Klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa),, Przyjmowanie zleceń na odbiór odpadów,, Sporządzanie ofert handlowych, monitoring ofert,, Przygotowywanie umów sprzedaży,, Wprowadzanie zleceń/umów do system
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, Odbieranie i obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji e-mailowej od klientów , Udzielanie informacji o produktach, usługach i procedurach firmy , Rozwiązywanie zgłaszanych problemów i reklamacji klientów ,..
2025-12-09 13:41:31Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-09 08:40:36Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 15:41:54Twój portal z ofertami pracy
2025-12-08 12:54:06DevireWymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-06 06:31:00Zakres obowiązków:Pracodawca poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę widzów, dbanie o najwyższy standard kontaktu z publicznością oraz wspieranie działań promocyjnych teatru.Do głównych zadań należą:- Aktywne pozyskiw
2025-12-05 18:40:35Twój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Your responsibilities, Provide Tier 2 Help Desk support, handling incoming requests via chat, chatbot, email, and phone, and managing the full incident resolution process in the ticketing system, Train Tier 1 and Tier 2 support staff on diagnosi
2025-12-04 13:41:24Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb), Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback, Rozwiązywanie zgłoszeń or
2025-12-03 17:40:57Wymagania Wymagania minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kadr i płac praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń dobra organizacja pracy oraz umiejętność
2025-12-02 06:31:01ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. kTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników: Przyjmowanie, klasyfikowanie i rozwiązywanie incydentów oraz wniosków poprzez system ticketowy Jira, w tym wsparcie zdalne dla użytkowników z różnych krajów., Wsparcie środowiska Microsoft.
2025-12-01 12:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych ze sprzętem komputerowym, urządzeniami teleinformatycznymi oraz oprogramowaniem., Tworzenie i przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów, a także..
2025-11-28 20:40:07Twój zakres obowiązków, Twoją rolą będzie przede wszystkim profesjonalna i sprawna obsługa naszych kluczowych klientów – właścicieli mieszkań i lokatorów., , Do Twoich głównych zadań należeć będzie:, , Odbieranie połączeń telefonicznych i..
2025-11-28 15:41:52Administracja
2025-11-28 08:20:01PKO Bank PolskiTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii urządzenia (telefon- 98%, e-mail), Rejestrowanie, weryfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do realizacji, Kontrola i zamykanie zrealizowanych zgłoszeń, Współpraca z zespołem realizac
2025-11-27 15:41:59Twój zakres obowiązków, wprowadzanie i aktualizacja danych klientów (karty UTA, dane adresowe, kontaktowe) w systemie handlowym, praca w systemach wewnętrznych (CRM, UCC, Sales Force i innych), przygotowywanie korespondencji (pisma, e-maile) ora
2025-11-27 08:40:33Twój zakres obowiązków, monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,, odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,, przygotowywanie danych i raportów dotyczących efektywności i jakości pracy na potrzeby wszelkich stanowisk, w ramach struktury
2025-11-24 22:40:05Twój zakres obowiązków, Zapewnienie prawidłowości danych w rozwiązaniach informatycznych wspierających procesy sprzedażowe, Terminowe wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych dostosowanych do zmian w procedurach i przepisach, Udział w..
2025-11-24 14:41:37Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klientów Spółki (telefoniczna oraz mailowa),, dbanie o właściwe relacje z Klientami,, wydawanie zgód i upoważnień,, udzielanie odpowiedzi na pisma urzędowe,, współpraca z pozostałymi Działami Spółki,..
2025-11-24 11:41:37Twój zakres obowiązków, Nadzór nad utrzymaniem technicznym powierzchni biurowych., Regularny monitoring stanu technicznego powierzchni biurowych, Organizacja i nadzór nad przeglądami okresowymi, konserwacją, usuwaniem awarii i drobnymi naprawami
2025-11-22 12:41:13ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 10:58:09Grafton Sp. Z o.oKompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oImar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) – od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsług
2025-10-02 06:59:47Imar Service Group Sp. z o.oBankowość korporacyjno-inwestycyjna
2025-09-04 08:20:01PKO Bank PolskiWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003ewykształcenie wyższe techniczne / informatyczne,\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003emin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
2025-08-18 17:10:02PIT-RADWAR S.A 4,6Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji sprzedaży. Znajomość systemów ERP (mile widziana obsługa SAP). Płynna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego jako duży atut Znajomość systemów CRM
2025-12-05 10:25:17AntalNasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - realizowanie przeglądów, napraw i konserwacji zgodnie w umowami serwisowymi z klientami - opiekowa nad klientami firmy na powierzonym terenie (średnio 2 dni wyjazdowe w tygodniu) - dbanie o terminowość i jakość wykonywanych
2025-11-26 07:30:06Grafton Sp. Z o.oExperience in the customer service area (min. 6 months) Fluent knowledge of German and English (min. C1) University degree (bachelor/master) The Offer: Work in a successful well-organized international organization The possibility of using Germa
2025-11-20 10:25:14AntalTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników dotyczących problemów technicznych , Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych usterek sprzętu komputerowego i oprogramowania , Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych i aplikacji
2025-12-15 15:41:33Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz klientów zewnętrznych., Bieżące wsparcie techniczne użytkowników w obszarze rozwiązywania problemów sprzętowych, systemowych oraz.
2025-11-21 15:41:49Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji, Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert, Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych
2025-12-15 09:41:12Twój zakres obowiązków, Przygotowanie i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek i urządzeń peryferyjnych., Instalacja systemów Windows oraz aplikacji firmowych., Rozwiązywanie problemów sprzętowych, programowych i sieciowych., Regularne..
2025-12-12 16:41:04Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Analiza i diagnostyka usterek urządzeń sterowania ruchem kolejowym, Przeprowadzanie koniecznych napraw przy zachowaniu najwyższych standardów, Przeprowadzanie przeglądów i konserwacji systemów sygnalizacyjnych na obszarac
2025-12-08 15:41:53Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień złożonych przez klientów, kontrola dostaw i odbioru produktów., Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem: potwierdzanie danych oraz terminów odbioru, obsługa zgłoszeń i reklamacji., Przygotowywanie i..
2025-11-25 16:40:58Zakres obowiązków:- Profesjonalna obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług.- Obsługa kasy fiskalnej, terminali płatniczych i urządzeń stacyjnych.- Przygotowywanie produktów gastronomicznych (Wild Bean Cafe).- Utrzymanie czystości i porządku n
2025-12-19 18:40:34Twój zakres obowiązków, Ewidencja, nadzór nad dokumentacją oraz wprowadzanie przyjmowanych dostaw do systemu;, Przyjmowanie zamówień od klientów i ich realizacja (m.in. wystawianie faktur sprzedażowych, dokumentów WZ i faktur korygujących,..
2025-12-10 16:41:01Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu obsługi zamówień: od przyjęcia i wprowadzenia do systemu, po finalną realizację, Weryfikacja poprawności zamówień, Potwierdzanie zamówień zgodnie z planem produkcji i prognozami klienta, Codzienny..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy,, doradztwo i utrzymywanie kontaktów biznesowych z klientami,, bieżąca obsługa klienta (telefoniczna i mailowa),, dbanie o wysoki poziom jakości..
2025-11-23 11:41:08Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych, w tym obsługa posprzedażowa i reklamacyjna,, prowadzenie dokumentacji sprzedaży w systemie komputerowym,, współpraca z dostawcami zagranicznymi w zakresie rozwoju oferty
2025-11-21 15:41:50Zakres obowiązków: • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (B2B) • Obsługa zamówień oraz koordynacja dostaw do klientów • Kontakt z klientami, udzielanie informacji o statutach realizacji zamówień, terminach dostaw • Budowanie długoterminowych..
2025-12-19 08:10:04Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa reklamacji;, Przyjmowanie I rejestrowanie reklamacji klientów;, Utrzymywanie kontaktu z klientami w celu informowania ich o statusie reklamacji;, Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego.
2025-12-16 11:41:40Twój zakres obowiązków, Bezpieczna praca w pobliżu działających urządzeń w środowisku zakładowym, Prawidłowe zgłaszanie niebezpiecznych zachowań i warunków, Wykonywanie inspekcji terenowych oraz zbieranie danych dotyczących temperatury, drgań i
2025-12-20 00:40:16Twój zakres obowiązków, telefoniczny kontakt z klientami (infolinia przychodząca), rozwiązywanie spraw klientów, udzielanie informacji dotyczących oferty firmy oraz produktów, obsługa systemu CRM oraz innych narzędzi pracy, utrzymywanie wysokiej
2025-12-19 17:42:29Your responsibilities, Customer service (via email and phone) to coordinate the order-to-delivery process, Complaint handling (managing returns and discounts), Collaboration with the invoicing, cash, and sales teams, Report creation..
2025-12-19 15:41:40Opis stanowiska Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów Przygotowanie rozliczeń z klientami Tworzenie raportów oraz ha
2025-12-19 15:28:52Twój zakres obowiązków, współpracujesz z zewnętrznym dostawcą usług contact center, nadzorując realizację umów SLA i KPI, monitorujesz i analizujesz jakość obsługi klienta, weryfikujesz i opiniujesz raporty operacyjne oraz jakościowe, inicjujesz
2025-12-19 14:41:25Jeśli interesuje Cię branża motoryzacyjna, a obsługa Klienta jest dla Ciebie ważnym elementem pracy – czekamy właśnie na Ciebie. Twoje doświadczenie w pracy z Klientami będzie istotne w budowaniu trwałych relacji oraz w realizacji wysokich stand
2025-12-19 14:16:25Firma HUBER TECHNOLOGY Sp. z o.o. – lider w branży oczyszczania ścieków – poszukuje pracowników do swojego zespołu na stanowisko: Pracownik fizyczny / Serwisant / Mechanik Miejsce pracy: delegacje (wyjazdy z bazy w poniedziałki ok. 8:00,..
2025-12-19 10:29:04BERKER DOMINISYour responsibilities, Provide technical support to equipment users via incoming calls., Diagnose and resolve technical problems., Providing information on products and their functionality., Entering requests into the system...
2025-12-19 09:41:10Twój zakres obowiązków Naprawa wózków widłowych. Konserwacja maszyn podlegających UDT. Obsługa zgłoszeń serwisowych. Obsługa gwarancyjna/ po gwarancyjna
2025-12-19 08:00:03Opis stanowiska Kompleksowa obsługa pacjentów i wsparcie w planowaniu leczenia Organizacja grafików lekarzy oraz koordynacja wizyt Udzielanie informacji o usługach i oferowanie pakietów stomatologicznych Edukacja pacjentów w zakresie profilaktyk
2025-12-19 07:27:34Zakres obowiązków Serwis, konserwacja i diagnostyka przemysłowych instalacji chłodniczych (przemysł spożywczy i napojowy). Wykonywanie napraw i usuwanie bieżących usterek. Obsługa serwisowa urządzeń u klientów w wyznaczonym regionie. Koordynacja
2025-12-19 07:27:34