Doświadczenie na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Podstawowa znajomość księgowości oraz umiejętność pracy z dokumentami Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel Mile widziana znajomość systemów Saldeo lub Sy
2025-12-12 10:25:14JOBS LINKZakres obowiązków: • Przygotowywanie dokumentacji do SAP • Prowadzenie postępowań zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych • Raportowanie stanu wydatkowania i planów wykorzystania środków własnych oraz rezerwy celowej do Biura Finansów i Księgowośc
2025-09-25 15:05:28Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa administracyjna biura Fundacji, Przygotowywanie, weryfikacja formalna i ewidencja dokumentów finansowych (faktury, umowy, delegacje, zaliczki), Współpraca z biurem rachunkowym, Wsparcie rozliczeń projektów
2025-12-19 16:41:01Your responsibilities, Providing administrative assistance to senior Global Banking and Advisory leadership in Paris and worldwide, End-to-end travel coordination for our European teams, including booking transport and managing visa applications
2025-12-19 16:41:01Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ewidencji liczników mediów (prąd, gaz, woda)., Zgłaszanie odczytów liczników oraz przepisywanie umów., Bieżący kontakt z dostawcami mediów (Enea, Tauron, PGNiG itp.)., Weryfikację faktur i rozliczeń mediów pod
2025-12-19 16:41:01Opis stanowiska Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne kierownika jednostki. Zarządzanie kalendarzem spotkań: planowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją. Obsługa obiegu dokumentów oraz korespondencji. Prowadzenie wybranych spr
2025-12-19 11:49:02Specjalista/Specjalistka ds. organizacyjnych4449Obowiązki zarządzanie kalendarzem Dyrektora HR – planowanie i priorytetyzacja spotkań, rozwiązywanie konfliktów terminów, koordynacja działań z komórkami organizacyjnymi i zespołami projektowymi, w
2025-12-19 10:59:41Totalizator Sportowy Sp.z o.oJesteś dobrze zorganizowaną osobą? Masz doświadczenie w pracach administracyjnych albo finansowych? Dla naszego klienta – prokobiecej organizacji pozarządowej poszukujemy osoby do koordynacji działań back-office. To idealna rola ceniącej różnoro
2025-12-18 11:54:02Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin wys
2025-12-18 07:27:59Twój zakres obowiązków, Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej oraz dbanie o prawidłowy obieg pism, Wsparcie administracyjne zespołu w codziennych zadaniach biurowych, Przygotowywanie pełnej dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej,..
2025-12-17 13:41:08Twój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie administracyjne departamentu i Dyrekcji (w tym obieg dokumentów, korespondencja), organizacja spotkań i wydarzeń oraz koordynacja kalendarzy, rezerwacje, obsługa finansowo-formalna projektów:..
2025-12-17 12:41:19Twój zakres obowiązków, zarządzanie dokumentacją i prowadzenie korespondencji biurowej,, organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie,, prowadzenie rejestru faktur,, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników,, bieżące zaopatrzen
2025-12-16 19:40:08Twój zakres obowiązków, Realizacja procesów zakupowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami, w tym: prowadzenie postępowań oraz negocjacji z kontrahentami, analiza ofert i materiałów w ramach realizowanych postępowań zakupowych przy zachowaniu..
2025-12-16 15:41:35Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura Zarządu., Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad,..
2025-12-16 11:41:40Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych., Generowanie, wydawanie i obsługa dokumentacji związanej z tokiem studiów., Prowadzenie dokumentacji związanej z tokiem studiów., Obsługa sesji.
2025-12-16 08:40:37Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w dynamicznym środowisku akademickim, to mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy. Jesteśmy renomowaną uczelni
2025-12-16 07:28:03Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebieg
2025-12-15 15:31:35Twój zakres obowiązków, Twój zakres obowiązków:, , Opis stanowiska:, , Poszukujemy osoby na stanowisko Starszego Specjalisty ds. Administracyjno-Finansowych (K/M), która będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie procesów..
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Poczta przychodząca: Odbiór, rejestracja, skanowanie i dekretacja korespondencji do odpowiednich prawników/działów., Poczta wychodząca: Przygotowywanie wysyłek (listy polecone, kurierzy), prowadzenie książki nadawczej..
2025-12-15 11:41:36Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne i organizacyjne bieżącej działalności firmy, Koordynacja działań firmowych oraz współpraca z dostawcami usług – przygotowywanie zamówień, zarządzanie dostawami, kontakty z dostawcami artykułów..
2025-12-15 11:41:34Twój zakres obowiązków, korespondencja e-mailowa z klientem, kontakt z kontrahentami w kwestiach administracyjnych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przyjmowanie, koordynowanie i kontrola dokumentów, realizacja innych powierzonych spraw..
2025-12-15 10:41:22Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Doświadczenie na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Podstawowa znajomość księgowości oraz umiejętność pracy z dokumentami Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel Mile widziana znajomość systemów Saldeo lub Sy
2025-12-12 10:25:14JOBS LINKOpis stanowiska Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rej
2025-12-12 07:28:36Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 12:54:06Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,2Opis stanowiska Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyr
2025-12-11 07:30:20Specjalista/Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa administracyjna Spółki. Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji. Dokonywanie zakupów towarów i usług na potrzeby Spół
2025-12-11 06:59:47Telewizja PULS Sp. z o. o 4,0Zakres obowiązków:- przyjmowanie i rejestracja korespondencji oraz koordynowanie jej obiegu;- odbieranie i udzielanie informacji za pomocą urządzeń teleinformatycznych;- udział w bieżącej obsłudze interesantów;- współpraca z pracownikami kancela
2025-12-10 18:41:06Your responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów Prowadzenie ewidencji środków trw
2025-12-10 07:28:27Zakres obowiązków:1. Realizacja zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 2. Przygotowywanie i realizacja zamówień oraz zestawień dotyczących zaopatrzenia biura. 3. Współpraca z dostawcami oraz przygotowywanie zapytań ofertowych. 4
2025-12-09 18:40:30Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
2025-12-09 08:55:02Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-08 16:41:10Twój zakres obowiązków, Saab Technologies Poland Sp. z o. o. (STPL) is seeking a highly organized, efficient, meticulous and proactive Administration Manager to manage administration of the growing organization, as well as support governance..
2025-12-08 16:41:09Twój zakres obowiązków, Niepubliczna szkoła podstawowa w Warszawie poszukuje koordynatora ds. administracji i logistyki szkolnej., Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem...
2025-12-08 16:41:09Twój zakres obowiązków, prowadzenie postępowań w zakresie przeglądów, napraw i remontów w nieruchomości NIKiDW,, skompletowanie dokumentacji nieruchomości NIKiDW, a w razie potrzeby odtworzenie brakującej dokumentacji,, współpraca z instytucjami
2025-12-08 14:41:29Opis stanowiska Obsługa sekretariatu technicznego: prowadzenie bieżącej korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Wsparcie formalne projektów: przygotowywanie dokumentacji technicznej i ogólnobudowlanej w porozumieniu ze specjalistami
2025-12-08 07:30:59Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59Opis stanowiska Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygot
2025-12-06 07:29:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie placówek medycznych Harmonia w zakresie administracji oraz organizacji spotkań i szkoleń;, Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji procedur, dokumentów i innych zasobów sieciowych obowiązujących w placówkach;,..
2025-12-05 20:40:04Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne i obsługa biura, prowadzenie korespondencji i obiegu dokumentów, przygotowywanie zestawień analitycznych według przyjętych schematów z wykorzystaniem pakietu MS Office, obsługa spotkań oraz..
2025-12-05 15:41:49Zakres obowiązków: \nKoordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
2025-12-05 14:54:07Develor PolskaYour responsibilities, Executive Support: Assist the Senior Team (C-suite level) in effectively managing their day-to-day activities, including calendar management, organizing logistics and travel for business trips, scheduling meetings and..
2025-12-05 13:41:26Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Your Main Responsibilities Your responsibilities will be varied and essential to the smooth running of our operations: 1. Administrative and Organizational Support * Calendar management * Reception of visitors by telephone/in person. * Mail and..
2025-12-05 11:27:37Opis stanowiska: Koordynacja prac technicznych: naprawy, przeglądy, reagowanie na awarie. Zgłaszanie incydentów technicznych i prowadzenie dokumentacji. Przeprowadzanie kontroli powierzchni biurowej i pomieszczeń technicznych. Wsparcie przy orga
2025-12-05 07:30:37Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja poczty,, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy,, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru,, współpraca z dostawcami zewnętrznymi,, realizacja..
2025-12-03 16:40:59