Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych
2025-01-24 09:30:24Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń Udział w organizacji eventów firmowych i integracji Obsługa systemów firmowych Bezpośrednia obs
2025-01-19 09:30:03Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie informacji o kontroli, upoważnień;, Prowadzenie rejestrów i baz danych dotyczących procesu kontroli;, Weryfikowanie kompletności dokumentów pokontrolnych;, Prowadzenie rozliczeń finansowych Wydziału;,..
2025-01-20 11:40:42Twój zakres obowiązków, współpraca z Product Managerami i pomoc przy prowadzeniu kierunków podróży,, wprowadzanie i aktualizacja ofert w systemie,, analiza rynku turystycznego, znajomość oferty konkurencji,, tworzenie raportów sprzedażowych,,..
2025-01-20 11:40:42Twój zakres obowiązków, realizacja zleceń transportu FTL / LTL w relacjach międzynarodowych, kontrola nad prawidłowym przebiegiem obsługiwanych zleceń, aktywna współpraca z Działem Handlowym w trakcie procesu wycen, budowanie bazy podwykonawców
2025-01-20 10:40:39Twój zakres obowiązków, pomoc w organizowaniu pracy redakcji i koordynowaniu procesów związanych z przygotowaniem publikacji;, udział w przygotowywaniu i aktualizowaniu dokumentacji wydawniczej (umowy, raporty, harmonogramy);, współpraca z..
2025-01-20 09:40:36Twój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach,, organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,, zarządzanie kalendarzem i organizacją pracy Zarządu oraz samodzielne przygotowywanie i monitorowanie spotkań (m. i
2025-01-20 00:40:05Twój zakres obowiązków, Umawianie wizyt z Klientami , Pomoc przy redagowaniu ogłoszeń, Wsparcie Brokera Nieruchomości w procesie współpracy z Klientami..
2025-01-19 23:40:04Place4YouPraca hybrydowa/zdalna Główne zadania: Realizacja i koordynacja zamówień klientów Przygotowywanie ofert handlowych Wystawianie dokumentów sprzedażowych Kontakt z dostawcami Przygotowywanie zwrotów do dostawców Praca zdalna
2025-01-18 07:25:07Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji Przygotowywanie i składanie dokumentów dla uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy Przygotowanie i uzyskanie zezwoleń na pracę typu A, oświadczeń o powierzeniu pracy i składanie informacji o zatrudnien
2025-01-18 07:25:07Wymagania: Dyplom kwalifikujący uprawnienia zawodowe, minimum 2 lata doświadczenia zawodowego. Znajomość języka angielskiego mile widziana. Poszukujemy osoby zaznajomionej ze specyfiką pracy asysty stomatologicznej oraz o zmianowym charakterze p
2025-01-18 05:06:45Dziennikarz Śledczy czasopisma, non stop w terenie zatrudni bardzo dyspozycyjną asystentkę/enta, która też musi być non stop w trasie i być do dyspozycji, wykonując prace biurowe w terenie. Pierwszy miesiąc przejdzie przeszkolenie, a potem na ok
2025-01-18 05:06:45Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Prezentacja nieruchomości, Aktywna sprzedaż nieruchomości z bieżącej oferty, Sporządzanie Prospektów Informacyjnych, Zawieranie umów rezerwacyjnych, Bieżąca współpraca z innymi działami,..
2025-01-18 00:40:05Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji umów i innych dokumentów w dedykowanym systemie, weryfikacja poprawności umów w zakresie ustalonych standardów, sporządzanie raportów i analiz, przygotowywanie dokumentów przed podpisaniem umowy prze
2025-01-17 17:40:38Twój zakres obowiązków, Opracowanie schematów instalacji elektrycznych, Dobór zabezpieczeń do projektowanych instalacji elektrycznych, Obliczanie wymaganych przekrojów kabli, Przygotowywanie rozkładu i symulacji instalacji fotowoltaicznych,..
2025-01-17 17:40:37Twój portal z ofertami pracy
2025-01-17 16:54:06Dwell PropertiesTwój zakres obowiązków, wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla (pozyskiwanie kandydatów, wywiady telefoniczne, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych), pomoc rekrutacyjna dla kierowników regionalnyc
2025-01-17 16:40:41Twój zakres obowiązków, prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej Zarządu;, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych;, zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległym
2025-01-17 15:41:06Twój zakres obowiązków, dekretowanie i księgowanie: faktur zakupu krajowych i zagranicznych, delegacji oraz wyciągów bankowych, pilnowanie zgodności wydatków z budżetem, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie not obciążeniowych, rozliczanie.
2025-01-17 14:40:49Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kancelarii Instytutu (wprowadzanie poczty, dokumentów do rejestrów), Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;, Przygotowywanie oficjalnych pism;, Obsługa platformy EPUAP;, Zarządzanie kalendarzem..
2025-01-17 14:40:49Twój zakres obowiązków, wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów,, pierwszy kontakt z klientem,, budowanie trwałych relacji z nowymi i obecnymi klientami,, wsparcie w realizacji ambitnych, ale i osiągalnych planów sprzedaży,, udział w eventach..
2025-01-17 14:40:49Twój zakres obowiązków, Współpraca z Kupcem w celu utrzymania atrakcyjnej oferty produktowej w kategorii odzieży dziecięcej marki COOL CLUB, Zapewnienie właściwego przepływu informacji o produktach między działami firmy (projektowanie i..
2025-01-17 13:40:51Twój zakres obowiązków, Planowanie i organizowanie transportów międzynarodowych,, Monitorowanie realizacji usług transportowych,, Pozyskiwanie nowych klientów jak i rozbudowa bazy podwykonawców,, Zapewnienie dokumentacji dla realizowanych bądź.
2025-01-17 13:40:50Twój zakres obowiązków, Współpraca z działem handlowym w prowadzeniu otwartych projektów, Regularne raportowanie aktualizacji i postępu prac w zakresie sporządzanych kosztorysów, Współpraca z Klientami i koordynacja przepływu informacji z naszym
2025-01-17 13:40:50Twój zakres obowiązków, Weryfikacja otrzymanych składek polis, Raportowanie do T.U., Raportowanie wewnątrz Grupy SP, Wyjaśnianie niezgodności z T.U. oraz osobami wpłacającymi składki, Obsługa przelewów (generowanie), Obsługa zewnętrznych systemó
2025-01-17 13:40:50Twój zakres obowiązków, Obsługa not prowizyjnych z T.U., Raportowanie FV do wystawienia, Rozliczanie prowizji otrzymanej z T.U., Weryfikacja braków prowizyjnych oraz niezgodności,, Rozliczenia prowizyjne dla Agentów,, Obsługa reklamacji,, Obsług
2025-01-17 13:40:50Twój zakres obowiązków, Monitorowanie Rynku Nieruchomości Komercyjnych, Zapoznanie się z Budynkami Biurowymi w Warszawie, Uzupełnianie informacji nt. Budynków Biurowych Najemców w w/w Budynkach w bazie Terra, Kontakt z Klientami Terra,..
2025-01-17 13:40:50Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura, w tym przygotowywanie dokumentacji i raportów, wysyłek kurierskich, redagowanie i skanowanie dokumentów. , Bezpieczny i punktualny transport Dyrektorów w ramach wyznaczonych
2025-01-17 13:40:50Twój zakres obowiązków, Stanowisko rozliczenia prowizyjne, Wprowadzanie polis do systemu rozliczeniowego, Nadzór pracy narzędzi automatycznych zaczytujących polisy,, Weryfikacja jakości bazy danych,, Obsługa zewnętrznych portali T.U., Wyjaśnieni
2025-01-17 13:40:50Twój zakres obowiązków, Prowadzenie postępowań administracyjnych w przedmiocie legalizacji pobytu oraz pracy cudzoziemców w Polsce;, Reprezentacja cudzoziemców oraz polskich i zagranicznych pracodawców zatrudniających cudzoziemców przed urzędami
2025-01-17 13:40:50O nasMs Services to zgrany zespół specjalistów, który od 20 lat wspiera z sukcesem Klientów w zakresie outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, promocji sprzedaży, badań i audytów. Współpracujemy z..
2025-01-17 13:29:24MS SERVICES Sp. z o. o 2,5Twój zakres obowiązków, Obsługa not prowizyjnych z T.U., Raportowanie FV do wystawienia, Rozliczanie prowizji otrzymanej z T.U., Weryfikacja braków prowizyjnych oraz oraz niezgodności, Rozliczenia prowizyjne dla Agentów, Obsługa reklamacji..
2025-01-17 12:40:50Twój zakres obowiązków, rozwijanie dokumentacji pod okiem projektanta, sporządzanie bilansów w/g wytycznych, prowadzenie obliczeń przy użyciu oprogramowania branżowego, wymiarowanie instalacji, przygotowanie rzutów, przekrojów i schematów,..
2025-01-17 12:40:50Twój zakres obowiązków, monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów PW na poziomie umożliwiającym samodzielne przygotowywanie, organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie..
2025-01-17 11:40:53Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:, - Rozliczenia Podopiecznych Fundacji, - Weryfikację rachunkową dokumentów przedkładanych do refundacji, - Obsługę telefoniczną, mailową i osobistą Beneficjent
2025-01-17 11:40:53Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna i organizacyjna biura, Wprowadzanie danych do systemu i zarządzanie dokumentacją, Kontakt z klientami i partnerami biznesowymi, Współpraca z innymi działami w
2025-01-17 10:54:05ARENARTTwój zakres obowiązków, Wprowadzenie umów zleceń do programów kadrowo-płacowych, Dbanie o prawidłowy przepływ informacji, Współpraca ze wszystkimi oddziałami firmy, Bieżące zadania zlecone przez przełożonego..
2025-01-17 10:40:46Solid Security Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Tworzenie treści do postów, grafik i wideo, które promują naszą aplikację., Nagrywanie / edycja krótkich formatów wideo., Publikowanie postów w social media i monitorowanie ich wyników., Przygotowywanie newsletterów i..
2025-01-17 10:40:45Twój zakres obowiązków, Praca dodatkowa biurowa (podpisywanie dokumentów)., Dla osób znających język polski przynajmniej w stopniu komunikatywnym spółek i na tzw. likwidatorów i członków zarządu firm likwidowanych, w upadłości itp. - podpisywani
2025-01-17 10:40:45KANCELARIA KONKRET 1029004 sp. z o.oTwój zakres obowiązków, • obsługa procesu wydawania samochodów zastępczych, w tym:, - przyjmowanie zgłoszeń-zamówień na samochody od Ubezpieczycieli,, - wyszukiwanie dostępnych pojazdów i organizowanie wydań samochodów,, - ewidencja procesu..
2025-01-17 10:40:45Twój zakres obowiązków, Realizacja zleceń transportowych – przyjęcie zleceń od klientów, przekazanie do realizacji przewoźnikom, kontrola transportu, dopilnowanie dokumentacji,, Wprowadzanie i sprawdzanie poprawności danych w systemach agentów.
2025-01-17 09:40:43Prace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2025-01-17 08:55:04ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: archiwistyka - Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3) - Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
2025-01-17 07:31:02Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii... 2,8Nie szukam typowej asystentki – szukam osoby, kt óry połączy intuicję i emocje z umiejętnością szerokiego spojrzenia na organizację.Kluczowe obszary:Wsparcie mnie w procesach decyzyjnychAnaliza sytuacji biznesowych z szerszej perspektywyDoradztw
2025-01-17 04:10:05Zakres obowiązków:- sporządzanie zestawień, statystyk, sprawozdań związanych z działalnością Biura (m.in. WCR, POL-on, GUS, raporty dotyczące przebiegu procesu kształcenia oraz realizacji praktyk studenckich i hospitacji zajęć), - prowadzenie re
2025-01-16 18:41:35Twój zakres obowiązków, Wsparcie lekarzy podczas zabiegów., Przygotowanie gabinetu i narzędzi., Prowadzenie dokumentacji pacjentów., Udzielanie informacji pacjentom., Utrzymanie czystości w gabinecie...
2025-01-16 17:40:39Twój zakres obowiązków, monitorowanie zgodności dokumentacji produktów, opracowywanie wytycznych dla oznaczeń produktów, przygotowywanie instrukcji obsługi, śledzenie aktualnych wymagań prawa dotyczących produktów sprzedawanych na rynku UE..
2025-01-16 16:40:24Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu w ocenie ryzyka małych i średnich przedsiębiorstw,, Pozyskiwanie oraz zarządzanie źródłami informacji kredytowych,, Aktualizacja bazy danych oraz przetwarzanie dokumentów finansowych,, Wsparcie..
2025-01-16 16:40:24Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentacji projektowej,, Wykonywanie rysunków w programie Autocad,, Dokonywanie obliczeń i dobór rozwiązań systemowych firmy Schöck, Wsparcie realizacji projektów., Telefoniczne doradztwo techniczne..
2025-01-16 16:40:24Twój zakres obowiązków, Bieżące prace administracyjne oraz kadrowo-księgowe, Uczestnictwo w procesie fakturowania, Współpraca z dostawcami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Wsparcie w przygotowywaniu, edycji i organizacji..
2025-01-16 15:40:37Twój zakres obowiązków, Współpraca z projektantem przy tworzeniu damskiej kolekcji premium (możliwość realizacji własnych pomysłów projektów pod okiem doświadczonych projektantów), Sprawdzanie jakości wykonania projektów i udział w przymiarkach
2025-01-16 15:40:37Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja kalendarza spotkań oraz podróży służbowych członka zarządu, Przygotowywanie dokumentacji oraz prezentacji na potrzeby zarządu, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym prowadzeni
2025-01-16 15:40:37Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji i systemów informatycznych, w celu minimalizowania ryzyka wystąpienia incydentów bezpieczeństwa i ochrona organizacji przed at
2025-01-08 12:34:18Opis stanowiska Przygotowanie gabinetu do pracy z lekarzem. Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (praca na 4 ręce). Sterylizacja narzędzi i materiałów
2025-01-30 15:30:04