Your responsibilities, Lead and manage a Service Desk team – organizing workload, setting priorities, and driving professional development, Provide direct operational support – actively participate in handling incidents, service requests, and..
2025-12-11 10:41:49Twój zakres obowiązków, Obsługa sal konferencyjnych., Utrzymanie porządku w salach., Obsługa cateringu kawowego...
2025-12-05 10:41:26Your responsibilities, Evaluates the scope and impact of an incident for entry into the corporate ticketing system and Incident Tracking System to document the status and resolution of incidents. Annotates the steps taken to reach incident..
2025-12-03 11:41:49Your responsibilities, Provide first level support to customers in relation to IT requests and incidents including software and hardware related issues, Assist users over the telephone, through e-mail, voice mail, chat, over web interface and..
2025-11-20 12:41:58Wymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eKontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003ePracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą\u0
2025-10-28 17:10:04Bank MillenniumObowiązki: Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT Rozwiązywanie i klasyfikowanie problemów z oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym Wsparcie w nadzorowaniu firm zewnętrznych wspomagających procesy IT Tworzenie i akt
2025-10-24 13:53:55Bank milleniumIT Service Desk 1st line AnalystYour responsibilities Handling technical notifications by the ticket service ( ServiceNow), email, phone Remote IT support to company global users Diagnosing and solving technical problems Assists employees with i
2025-10-16 06:59:51DLA PIPER GSC POLAND sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów - Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwe
2025-12-15 18:30:13Grafton Sp. Z o.oDoświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireMinimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu architektury rozwiązań IT. Biegłość w tworzeniu architektury w oparciu o DDD, SOA oraz mikrousługi. Znajomość projektowania zabezpieczeń systemów informatycznych (m.in. OpenID, OAuth2, SAML2, WS-Securi
2025-12-10 10:25:16Mindbox Sp.z.o.o3+ years of experience in Linux system administration. Familiarity with automation tools such as Ansible, Terraform, or Puppet. Experience managing user authentication and access controls. Strong understanding of networking fundamentals (TCP/IP
2025-12-05 10:25:17Link GroupIT Service Desk - Junior Team Leader (English, Spanish AND French - all three required)49_744000095690200Obowiązki Are you ready to take the next step in your IT career? We’re looking for a motivated and experienced service desk professional to
2025-12-16 06:59:51Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Pierwsza linia wsparcia technicznego (helpdesk) dla klientów korzystających z systemu monitorowania warunków przechowywania produktów - zaczynamy tworzyć helpdesk;, Udzielanie wsparcia online (telefon, e‑mail, zdalny..
2025-12-16 18:40:05Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa klientów regionu oraz pozyskiwanie nowych odbiorców, utrzymywanie aktualnej bazy klientów w systemie CRM, współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w zakresie realizacji planów sprzedaży, zarządzanie
2025-12-16 13:41:31Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klientów hurtowych – przyjmowanie i realizacja zamówień, odpowiadanie na zapytania i doradztwo produktowe., Koordynacja procesu reklamacji – przyjmowanie zgłoszeń, weryfikacja, kontakt z klientem,..
2025-12-16 12:41:33Twój zakres obowiązków, Projektowanie architektury obszarów i rozwiązań w organizacji ️, Zgłaszanie inicjatyw w zakresie poprawy jakości rozwiązań , Konsultacje i wsparcie projektów w całym cyklu ich realizacji ..
2025-12-16 11:41:41Twój zakres obowiązków, Codzienna obsługa klientów zagranicznych w języku angielskim lub włoskim (mailowo, telefonicznie, wideokonferencje);, Prowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu obsługi i konfiguracji naszych produktów;, Rozwiązywanie..
2025-12-16 10:41:21Your responsibilities, Keeping inventory of IT assets up to date., Reporting IT assets stock and potential risks to IT management., Maintaining transparent and accessible assets tracking documentation., IT related invoices settlement., Supportin
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, zarządzasz umowami z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania podczas ich zawierania i realizacji, kontrolujesz jakość usług świadczonych przez dostawców, wspierasz proces rozwiązywania problemów z dostarczonymi systemami,
2025-12-16 09:41:16Stanowisko ds. wsparcia procesów informatycznych (developer #)3353646Obowiązki Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy Priorytetowe zadania zespołu OPA skupiają się wokół szeroko pojętego wytwórstwa oprogramowania autorskiego, wspomagające
2025-12-16 06:59:51ZUSGłówny Specjalista IT ds. wsparcia informatycznego3975Obowiązki zarządzanie urządzeniami końcowymi z wykorzystaniem Microsoft Intune (Endpoint Manager) – konfiguracja, rejestracja, monitorowanie i egzekwowanie polityk bezpieczeństwa (MDM/MAM), p
2025-12-16 06:59:40Totalizator Sportowy Sp.z o.oTwój zakres obowiązków, Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów, Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwentaryzacji..
2025-12-15 15:41:34Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników dotyczących problemów technicznych , Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych usterek sprzętu komputerowego i oprogramowania , Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych i aplikacji
2025-12-15 15:41:33Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie harmonogramu odbiorów – planowanie i koordynacja terminów przekazań mieszkań, Zarządzanie dokumentacją odbiorową – kompletowanie, weryfikacja i archiwizacja protokołów odbioru, kart lokali oraz pozostałych
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Mailowa obsługa klienta w zakresie reklamacji, Rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji,.
2025-12-15 13:41:22Your responsibilities, User desktop/laptop, scanner, printer support, helps resolving problematic events, Desktop/laptop provision, prepare corporate standard OS/Software/Application and security settings before distributing to end users, User.
2025-12-15 11:41:35Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich
2025-12-15 11:30:04Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding
2025-12-15 07:30:07Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz wyzwań w IT i masz już pierwsze doświadczenia w wsparciu technicznym? Ta oferta to szansa na rozwój w dynamicznym środowisku, gdzie będziesz odpowiadać za wsparcie użytkowników
2025-12-14 14:19:02SII 4,4Poszukujemy Architekta Systemów Informatycznych, który będzie odpowiedzialny za projektowanie i rozwój architektury rozwiązań IT w dużych projektach technologicznych. Praca obejmuje współpracę z zespołami projektowymi, modelowanie architektury i
2025-12-14 06:59:42B2B.net S.ATwój zakres obowiązków, Cel stanowiska:, , • Odpowiedzialność za promowanie i sprzedaż rozwiązań z portfolio Data Center (serwery, macierze, urządzenia LAN/SAN, systemy backup, wirtualizacja, gotowe rozwiązania typu applaiance, usługi..
2025-12-14 00:40:10Wymagania:\nMinimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu architektury rozwiązań IT;\nBiegłość w budowaniu architektury w oparciu o DDD, SOA, mikrousługi;\nZnajomość budowania zabezpieczeń Systemów Informatycznych (OpenID, OAuth2, SAML2, WS-S
2025-12-13 16:56:05TSSWarszawaOpis stanowiska Administracja i utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w organizacji. Diagnozowanie, analizowanie i skuteczne rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych. Zapewnienie wsparcia (supportu) dla wewnętrzny
2025-12-13 15:36:03Opis stanowiska Utrzymanie i konfiguracja środowisk serwerowych opartych o platformy Windows oraz usług sieciowych, w tym DNS, DHCP, AD, GPO czy IIS. Instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego oraz aplikacji używanych w firmie, wraz z
2025-12-13 07:29:16Zakres obowiązków:- projektowanie, budowa i rozwój serwisów internetowych (frontend i backend), - utrzymanie i wsparcie eksploatowanych systemów informatycznych (monitorowanie, aktualizacje, rozwiązywanie problemów), - współpraca ze wsparciem ze
2025-12-12 18:40:39