VRG S.A.

7 ocen
Jacek Mika
19 kwiecień 2022 11:58
Slaba obsluga. Towar przeceniony z nieprzecenionym wymieszany. Kartka, ze produkt przeceniony 50 % a potem sie okazuje ze jednak nie. Niefajne doswiadczenie. Ekspedientki obojetne. Ogolnie slabo.
pokaż więcej...
Don Krzychu
03 listopad 2021 18:51
pokaż więcej...
kuramkarameruk
21 sierpień 2021 15:49
Czytając opinie spodziewałem się, że tu będzie jakaś apokalipsa, a okazało się, że obsługa była bardzo w porządku.
pokaż więcej...
Bolek i Lolek
05 lipiec 2021 21:04
Słabo. Przesyt formy nad treścią
pokaż więcej...
Piotr Kowalski
18 sierpień 2020 14:39
W sklepie Vistula w Galerii Dominikańskiej byłem miesiąc temu z zamiarem zakupu garnituru ślubnego wraz ze wszystkimi dodatkami - niestety miałem nieprzyjemność trafienia na Panią z obsługi, która kompletnie nie była zainteresowana zapewnieniem mi fachowej i należytej obsługi. Po kolei:



1) Pani dobrała mi w miarę dopasowany garnitur, aczkolwiek nie umiała powiedzieć, na co zwrócić uwagę - czy rękawy są ok, czy nogawki nie za długie itp. Na tym etapie było jeszcze względnie ok.



2) poprosiłem o buty do garnituru - Pani podała mi dwa prawe. Zdarza się. Po zwróceniu uwagi, dostałem jeden lewy z wyjętymi sznurowadłami, Pani nie chciało się ich założyć więc zrobiłem to sam. Oczywiście brak jakiekolwiek porady czemu akurat te buty, brak wskazania innego modelu do porównania.



3) poprosiłem o pasek do spodni - Pani nie wiedziała jaka długość pasku będzie mi pasować, choć doświadczenie zawodowe wymagane na tym stanowisku powinno jej wystarczyć do oceny, jakie paski pasują klientom mając na uwadze ich posturę.



4) poprosiłem o krawat - Pani nie była wstanie poradzić żadnego szczególnego wzoru, dała mi pierwszy z brzegu. Był źle zawiązany, więc poprosiłem Ją o jego poprawienie. Okazało się, że jest to niemożliwe, gdyż nie umie wiązać krawatów(!!!), dopiero inna pracownica to zrobiła.



5) poprosiłem o poszetkę do garnituru - oczywiście Pani jej nie ułożyła tylko podała luzem z założoną blokadą, więc nawet nie byłem w stanie jej włożyć do garnituru.



Po tym "popisie" uznałem, że podziękuję i wyszedłem. Abstrahując od amatorskiej obsługi byłem również zażenowany całkowitą biernością Pani z obsługi - nie wykazała zaangażowania by np. zaproponować inny krawat lub muszkę, nie zaproponowała przymierzenia innych koszul lub spinek do nich - kompletny brak zainteresowania. Już nie mówiąc o tym, że jestem zszokowany, że można pracować w sklepie z garniturami i koszulami i nie umieć przy tym wiązać krawatów - a to dość podstawowa umiejętność w takim sklepie jak Vistula.



Finalnie - garnitur kupiłem w Lavardzie we Wroclavii - pozdrawiam przy tym doskonałą obsługę, którą w tym sklepie spotkałem. To było dobrze wydane 2000 zł. A co do Vistuli w GD - raczej prędko tam nie wrócę.



Z poważaniem,



Zażenowany Klient
pokaż więcej...
Filip Mitura
06 maj 2018 14:32
Właśnie wyszedłem ze sklepu zły i zdegustowany jakością obsługi klienta. Panie miały mnie kompletnie gdzieś, a jak prosiłem żeby mi coś podały albo doradzimy to odpowiadały znudzonym i zniecierpliwionym tonem. W sklepie z garniturami powinna być zaangażowana obsługa, która pomaga wszystko dobrać. Takie traktowanie jest moim zdaniem nie do pomyślenia.
pokaż więcej...
Paul Thomson
05 czerwiec 2017 18:58
Najgorszy z możliwych sklepów... DLACZEGO ? A dlatego że obsługa krzyczy na klientów, obraża.. problemy z obsługa komputera ma ta zołza w dnach od butelek - brak profesjonalizmu !!! Na końcu anulowała transakcje i wyprosiła klientów ze sklepu. Tylko dla tego że zwróciliśmy jej uwagę że ma problemy ze obsługa komputera SZOK !!!!!!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o VRG S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie VRG S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości