Szanowny bank może by tak wreszcie obniżył miesięczną ratę kredytu skoro wibor 1m leci w dół. Ostatnio mieliście czelność podwyższyć ratę mimo że rpp przez kilka miesięcy z rzędu nie podwyższa stop, natomiast Wy w piśmie skłamaliscie w żywe oczy i stwierdziliscie że w dalszym ciągu podwyższają. Może najwyższy czas aby odpowiednie służby się Wam przyjrzały
Szkoda że nie można ocenić na -5 gwiazdek. Totalny brak poszanowania klienta. Naumyślne wprowadzanie w błąd na infolinii. Regularna spłata kredytu samochodowego, ale kiedy doszło do całkowitej spłaty to klient jest już NIKIM i należy wskazać jego miejsce : brak jakiejkolwiek korespondencji o zakończeniu kredytu, brak zwrotu składki ubezpieczeniowej - odsyłanie do ubezpieczyciela, choć wniosek o zwrot składki wypełniany w Banku. Jednym słowem czas na zgłoszenie do KNF i Rzecznika Praw Konsumentów. Nauczka na przyszłość: żadnego finansowania w grupie VW. Lepiej zrobić to w innych Bankach na uczciwych zasadach i przy odpowiedniej obsłudze klienta.
Leasing - totalna porażka. Przez dwa dni od uszkodzenia szyby przez kamień próbuję się dodzwonić do tej firmy, a później proszę wszystkim możliwymi kanałami o wysłanie upoważnienia do likwidacji szkody do wskazanego warsztatu Nordglass. Po pierwsze w ogóle się nie można dodzwonić (średni czas oczekiwania na połączeni to 30-40 minut), a po drugie co najważniejsze firma nie potrafi przez dwa dni wysłać do warsztatu dokumentu, bez którego nie mogą zacząć naprawy szyby. Efekt - jestem zmuszony do naprawy szyby w autoryzowanym serwisie - dwukrotnie dłuższy czas wymiany szyby i prawdopodobnie koszty powyżej wyceny ubezpieczyciela (będę musiał dopłacić z własnej kieszeni). Efekt podstawowy postawy tej firmy leasingowej: jestem dwa tygodnie bez samochodu. Ale oczywiście nie dostane korekty FV za te dwa tygodnie "nie używania" auta bo przecież jak?! Kompletny brak zrozumienia i empatii. Duży minus.
Potwierdzam wszystkie wcześniejsze negatywne opinie. Komunikacja z tą firmą leasingową jest fatalna. Na infolinię nie można się dodzwonić, korespondencja email z biurem obsługi klienta to jeden wielki bełkot. Na proste pytania dotyczące procedury wcześniejszej spłaty leasingu człowiek otrzymuje jakieś wyciągi z regulaminu, formułki, z których nic nie wynika. Cała procedura wcześniejszej spłaty wyglądała fatalnie. Jest bardzo zawiedziony współpracą i naprawdę nikomu nie polecam.
Na pewno będę składał reklamację do VW Leasing, ale nie sądzę, żeby to coś pomogło. Poważnie zastanawiam się nad złożeniem zawiadomienia do UOKiK.
W trakcie dokonywania przelewów prawdopodobnie z jakiegoś powodu nie przeszedł przelew raty leasingowej czego nie byłem świadomy .
Uważam , że zamiast straszyć rozwiązaniem umowy co i tak nastąpi za kilka miesięcy bądź kancelariami windykacyjnymi bardziej stosowne byłoby wysłanie prostego maila z informacją o zaległości lub wykonanie telefonu z taką informacją .
Niestety w ten sposób nie budujecie relacji z klientem tym bardziej , że regularnie otrzymuje propozycje skorzystania z Państwa leasingu przy wyborze kolejnego auta .
Witam, miałem zrobić cesję w vw leasing, i w lipcu brać leasing na 5 samochodów do firmy, po próbie zrobienia cesji zrezygnowałem całkowicie z tego banku, na infolinie nie da się dodzwonić, raz jak mi się udało, połączenie trwało 40 minut ! nikt nic nie wie, ludzie są kompletnie nie doinformowani, nie wiedząc jak załatwić proste sprawy związane z leasingiem, Pani z infolinii podaje sprzeczne informacje z pracownikiem salonu skody, zrezygnowałem, konkurencja z otwartymi rękami załatwiła w jeden dzień wszystkie sprawy, będę odradzał wszystkim, bo tak olany dawno nie zostałem.