Chcę bardzo podziękować Pani Agacie z działu reklamacji za pomoc i podejście do klienta. .W dzisiejszych czasach jest coraz mniej takich osób, które wychodzą
naprzeciwko osobom potrzebujących ,a Pani Agata nią jest.
Produkt dobrze wykonany natomiast obsługa sklepu jest straszna. Zamówienie miało być wysłane po 6 dniach. Nie otrzymawszy mailem nr. listu przewozowego więc zadzwoniłam z pytaniem czy są jakieś obsunięcia związane z wysyłką. Okazało się że paczka została wysłana ale firma kurierska nie powiadomiła mnie o tym, ani tym bardziej nie wysłała maila że paczka leży do odebrania w punkcie (bo pod drzwi też nie próbowali jej dostarczyć). Ja rozumiem że to firma kurierska za to odpowiada ale to Wy, jako firma macie umowę z konkretnym przewoźnikiem i powinniście pilnować żeby wszystkie formalności z jego strony były dokonane. Pani nie pokwapiła się wyjaśnić sprawy z dpd, który bądź co bądź jest ich kontrahentem. Rzuciła mi numerem listu przewozowego i kazała radzić sobie samemu. Pierwszy raz spotkałam się z sytuacją kiedy sprzedawca nie wyjaśnia sprawy zaginionej paczki swojego klienta, który ją opłacił. Nie dostawszy listu przewozowego ani tym bardziej nawet nie wiedząc jakiego przewoźnika zatrudnia firma Vitberg można szukać igły w stogu siana albo liczyć że ktoś z łaski swojej odbierze telefon i z pretensjami każe wam działać na własną rękę.
7 września zostało złożone zamówienie wraz z opłatą za 2 komplety półprzyłbiic. W ofercie termin realizacji zamówienia to 16 dni, dawno już minął, a towaru nie ma. To jest skandal i nieuczciwe podejście do klienta, żąda się przedpłaty a towaru nie dostarcza. Dzisiaj jest poniedziałek 5 października, towaru nie ma i nie można się dodzwonić, bo nr jest ciągle zajęty!!!!!!!!!
6.10.202r.W odpowiedzi na Państwa komentarz nadmieniam, że zamówienie nr ZS- 9945/09/2020 zostało złożone na firmę mojego męża. Jako pełnomocnik napisałam ten komentarz.
Pierwsze zamówienie przyłbic przebiegło bez problemu . Czas realizacji zgodny z opisem . Na chwilę obecną już ponad miesiąc czasu czekam na drugie zamówienie . Porażka . Telefon to jakaś kpina nie można się dodzwonić ,połączenia są z automatu odrzucane. Profesjonalizm z obsługi klienta zerowy . Zamiast napisać maila cokolwoiek żeby człowiek sie nie denerwował gdzie jest towar za który zapłaciłam . Rozczarowanie ogromne więcej nie skorzystam z usług tej firmy i każdemu odradzam . Czerwona strefa do obsługi klienta nie ma nic wspólnego firmie jak zależy to znajdzie czas na to aby poinformować swooch klientów że czas realizacji może się opóźnić . Nie ma sytuacji bez wyjścia