Bardzo profesjonalne podejście. Plan leczenie dobrze omówiony, do tej pory nie miałem problemów z terminem kolejnej wizyty. Jestem zadowolony i leczenie dalej trwa :)
Dr Niedzielska to świetna specjalistka. Niestety w tej klinice właściwie zawsze są straszne opóźnienia i dużo czekania. To jak dla mnie bardzo duży minus.
Polecam. Pracownicy są nie tylko bardzo kompetentni, ale również niezwykle uprzejmi. Już po pierwszej wizycie wiedziałam, że trafiłam w dobre ręce. Jestem bardzo zadowolona z efektów leczenia.
Dr. Piotr Majewski - b. dobry lekarz, komunikatywny, chetnie odpowiada na pytania i jasno tlumaczy. Niestety minus dla recepcji - powinna byc bardziej responsywna na potrzebę wieloletniego pacjenta z bolacym zębem. "Nie ma" nie powinno byc dozwolona odpowiedzią w tak dużej praktyce. Przewalczenie niemożności recepcji bylo jak rwanie zęba. Dobrze, ze ostatecznie, dzieki tez dr. MAjewskiemu, sprawy poszly w dobrym kierunku.
Jestem/byłam klientem kliniki od 2010r. Korzystałam z usług ortodoncji, stomatologi zachowawczej, higienistki, wybielania i byłam bardzo zadowalana z obsługi i jakości usług. W 2019r złamałam mi się ząb dwójka, udałam się na konsultację do Villa Nova Dental Clinic okazało się że będzie to skomplikowana sprawa bo ząb złamał się dość wysoko w korzeniu - żeby założyć koronkę musiałam przejść dość długą procedurę tzn ortodoncja -obniżenie korzenia, zachowawcza- wypełnienie kanałów korzenia, plus dodatkowe usługi, koronka, sztyft, w między czasie koronki tymczasowe , na koniec wybielanie (bo chciałam ) i po prawie 1,5 roku udało się miałam koronkę (koszt znaczny). Po 3,5 roku koronka zaczęła mi się chwiać, zaczęłam czuć dyskomfort itp itd zadzwoniłam do kliniki by umówić się na pilną wizytę, by ta koronka mi nie wypadła ! I dostałam propozycje pilnej wizyty za 3,5 tygodnia !! Niestety musiałam skorzystać w między czasie z innych placówek i z wielkim żalem już teraz wiem że do villa nova nie wrócę. Klient jest tam traktowany jak król jak płaci na bieżąco, a jak się okazuje że była zrobiona fuszerka to … poczułam się zlekceważona i nie otrzymałam żadnej pomocy. Szkoda bo byłam klientem przez 14 lat!