VeloBank S.A.

42 oceny
Bożena Majewska
12 wrzesień 2023 13:55
Każda moja wizyta w banku odbywała się w sympatycznej atmosferze. Otwierałam konta, zakładałam lokaty. Panie były bardzo kompetentne, cierpliwe i życzliwe. Czułam się bardzo dobrze zaopiekowana.

Polecam.
pokaż więcej...
Kamil
05 wrzesień 2023 17:36
Straciłem 1h czasu przez brak kompetencji
pokaż więcej...
Andrzej
29 sierpień 2023 22:19
Dzikie hordy i tłumy...Nie masz szans załatwić czegoś w rozsądnym czasie...
pokaż więcej...
Michał “michalotron”
07 sierpień 2023 22:59
Szybka i bezproblemowa obsługa. Pomimo że byłem tuż przed zamknięciem nie było żadnego kłopotu żeby założyć nowe konto, co zajęło niecałe 10 minut.
pokaż więcej...
Admin Admin
04 sierpień 2023 16:48
Bank jest po prostu fatalny.Do wydania karty kredytowej okazało się, że nie wystarczy uszkodzona karta, warunki pracy i warunki zatrudnienia rezydenta. Trzeba było mieć jakiegoś poręczyciela, ale pani, która się wypowiadała do mnie przez telefon nie powiedział ani słowa o poręczycielu, więc moja karta kredytowa została odrzucona, mimo że jestem klientem banku od 4 lat i co miesiąc moja pensja wpływa na moją kartę.Mam też kaucję w obcej walucie w tym samym banku. Uciekaj jak najszybciej z tego banku. Żałuję, że nie zrobiłem tego wcześniej.
pokaż więcej...
Grzegorz
18 lipiec 2023 16:28
Szybko i sprawnie załatwiłem swoją sprawę.
pokaż więcej...
Andrzej
15 lipiec 2023 21:03
Dzikie hordy i tłumy...Nie masz załatwić czegoś w rozsądnym czasie...
pokaż więcej...
Ирина Нефидова
27 czerwiec 2023 16:13
Od ponad dwóch tygodni nie mogę się dodzwonić. Nie mogę ustalić, czy numer jest nieprawidłowy. Brak połączenia z bankiem. Po prostu koszmar. Dopóki był GetinBank, nie padło ani jedno pytanie. Świetna obsługa, współpraca z nią była przyjemnością. Kończy się okres ważności karty, pilnie potrzebujesz zadzwonić i przynajmniej zadzwonić na kolej.
pokaż więcej...
Marcelina Wilczek
14 kwiecień 2023 16:45
pokaż więcej...
Jroslav Dzeman
25 luty 2023 11:18
pokaż więcej...
Kamila Buczkowska
21 luty 2023 19:49
Bardzo miła i pomocna obsługa. Pani Marcelina pomogła mi w założeniu bankowości internetowej i wytłumaczyła wszelkie moje wątpliwości co do obslugi. Wszystko zajęło ok 20 min. Polecam w moim przypadku nie było kolejki i zostałam obsłużona po wejściu. Polecam placówkę
pokaż więcej...
Horst Dieter Neidel
18 luty 2023 20:08
Przyjazny personel i robi to, co bank powinien wpłacać pieniądze i dokonywać przelewów. Otwarte również w soboty, o co więcej można prosić.
pokaż więcej...
Boris Dime
11 luty 2023 12:24
Co to za bank co nie obsługuje gotówki?! Zmieńcie nazwę na jakieś doradztwo kredytowe czy coś...
pokaż więcej...
Michał Szul
11 luty 2023 11:13
Bank w którym nie można wpłacić gotówki jeżeli nie posiada się karty. Dramat!
pokaż więcej...
Sebastian
11 styczeń 2023 14:19
Zamiast tracic czas i tam próbować załatwić jakąkolwiek sprawę lepiej zadzwonić od razu na infolinie, co zreszta sami rekomenduja. Jest to niby placówka bankowa, która powinna być dokładna i rzetelna podczas wykonywania swoich obowiązków, a niestety tak nie jest. Pierwsza sprawę załatwili tak, że nie pokserowali wszystkich dokumentów, przez co musiałem ponownie tracić czas i załatwiać sprawę mailowo. Przy okazji drugiej sprawy nawet nie przekazali jej oni do obsługi technicznej, bądź też nawet nie zarejestrowali jej nawet w systemie. Dramat, omijać szerokim łukiem.
pokaż więcej...
JOZIN
14 grudzień 2022 10:09
Porażka od pół roku nie miałem czasu zamknąć konta jak już się zebrałem to Pani mnie wyprosiła mówiąc że bank ma serwis i nie wiadomo kiedy będzie otwarty uzyskałem również informacje o którą nie prosiłem że najbliższy otwarty jest w Pasażu Grunwaldzkim.
pokaż więcej...
Wojciech Pabjaniak
12 grudzień 2022 18:09
Punkt otwarty do 17:30.
pokaż więcej...
Łukasz “Logan” M.
11 sierpień 2022 14:14
W tym oddziale, który jest w centrum miasta, nie da się wypłacić środków z zerowego rachunku technicznego. Trzeba jechać aż na Nowy Dwór. Masakra!
pokaż więcej...
Krystian OK
10 sierpień 2022 07:16
Zdecydowanie najgorsza placówka Getin Banku we Wrocławiu. Nie dość że jest to oddział bezgotówkowy to dodatkowo za każdym razem gdy tam przychodzę zamiast zostać obsłużonym słyszę od pracowników że mogę to sobie sam zrobić
pokaż więcej...
Szymon Stoczek
01 sierpień 2022 14:09
Jaja sobie robią, odradzam bank, który ma 2 stanowiska obsługi klientów, w tym jedno czynne i ludzie stoją przed drzwiami... Absurd totalny.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o VeloBank S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie VeloBank S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości