Każda moja wizyta w banku odbywała się w sympatycznej atmosferze. Otwierałam konta, zakładałam lokaty. Panie były bardzo kompetentne, cierpliwe i życzliwe. Czułam się bardzo dobrze zaopiekowana.
Bank jest po prostu fatalny.Do wydania karty kredytowej okazało się, że nie wystarczy uszkodzona karta, warunki pracy i warunki zatrudnienia rezydenta. Trzeba było mieć jakiegoś poręczyciela, ale pani, która się wypowiadała do mnie przez telefon nie powiedział ani słowa o poręczycielu, więc moja karta kredytowa została odrzucona, mimo że jestem klientem banku od 4 lat i co miesiąc moja pensja wpływa na moją kartę.Mam też kaucję w obcej walucie w tym samym banku. Uciekaj jak najszybciej z tego banku. Żałuję, że nie zrobiłem tego wcześniej.
Od ponad dwóch tygodni nie mogę się dodzwonić. Nie mogę ustalić, czy numer jest nieprawidłowy. Brak połączenia z bankiem. Po prostu koszmar. Dopóki był GetinBank, nie padło ani jedno pytanie. Świetna obsługa, współpraca z nią była przyjemnością. Kończy się okres ważności karty, pilnie potrzebujesz zadzwonić i przynajmniej zadzwonić na kolej.
Bardzo miła i pomocna obsługa. Pani Marcelina pomogła mi w założeniu bankowości internetowej i wytłumaczyła wszelkie moje wątpliwości co do obslugi. Wszystko zajęło ok 20 min. Polecam w moim przypadku nie było kolejki i zostałam obsłużona po wejściu. Polecam placówkę
Zamiast tracic czas i tam próbować załatwić jakąkolwiek sprawę lepiej zadzwonić od razu na infolinie, co zreszta sami rekomenduja. Jest to niby placówka bankowa, która powinna być dokładna i rzetelna podczas wykonywania swoich obowiązków, a niestety tak nie jest. Pierwsza sprawę załatwili tak, że nie pokserowali wszystkich dokumentów, przez co musiałem ponownie tracić czas i załatwiać sprawę mailowo. Przy okazji drugiej sprawy nawet nie przekazali jej oni do obsługi technicznej, bądź też nawet nie zarejestrowali jej nawet w systemie. Dramat, omijać szerokim łukiem.
Porażka od pół roku nie miałem czasu zamknąć konta jak już się zebrałem to Pani mnie wyprosiła mówiąc że bank ma serwis i nie wiadomo kiedy będzie otwarty uzyskałem również informacje o którą nie prosiłem że najbliższy otwarty jest w Pasażu Grunwaldzkim.
Zdecydowanie najgorsza placówka Getin Banku we Wrocławiu. Nie dość że jest to oddział bezgotówkowy to dodatkowo za każdym razem gdy tam przychodzę zamiast zostać obsłużonym słyszę od pracowników że mogę to sobie sam zrobić