Internet to jakaś porażka. Nigdy nie spotkałam się z tak wolno działającym internetem. Kiedy zadzwoniłam porozmawiać o moich problemach z internetem Pan który odebrał był tak niekompetentny i niemiły że nigdy się z takim czymś nie spotkałam dzwoniąc na infolinię. Nie polecam.
Daję jedną gwiazdkę bo połączyłem się i porozmawiałem z robotem Później zadzwonił konserwator i był bardzo hamski poprostu dawał do zrozumienia że zawracam mu głowę pierdolami i wogole sprawiał wrażenie że mu przeszkadzam delikatnie mówiąc To już drugi taki przypadek z konserwatorami z Vectry hamstwo i brak kultury to ich cechuje zamiast fachowości życzliwości Wy klienci płacicie ale niczego już nie żądajcie bo jest to niemiłe widziane
Zamówiłem TV+internet z Vectry o najwyższej szybkości internetu, dwa TV kupione nowe, bardzo dobrej jakości, po włączeniu TV, obraz słabej jakości jak na potencjał TV, duże przerwy w transmisji, opóźnienia po 5min w meczach piłkarskich, w dodatku ceny z kosmosu, promocji wielkich brak, stara zła Vectra... myślałem że się poprawili, ale dalej dramat, z tego co czytałem to Vectra została ukarana karą wysoką, nie dziwię się bo jakość świadczonych usług jest zła... szkoda, musiałem zmienić na inną firmę.
Moja dzisiejsza wizyta w Salonie Vectry przebiegła bardzo sympatycznie , Pani która mnie obsługiwała okazała się osobą bardzo miłą i pomocną , sprawę załatwiliśmy szybko . Polecam.
Bardzo przyjemny salon oraz bardzo miła i przyjemna obsługa, polecam panią Katarzynę, która wyczerpująco odpowiedziała na każde moje pytanie i bardzo miło mnie obsłużyła
Zrobiła się kolejka a pani siedząca obok niewiedziec czemu nie zaczęła obsługiwać petentów. Natomiast gdy już doczekałem się wsparcia specjalisty to tutaj już żadnych uwag. Profesjonalna i sympatyczna obsługa.
Beznadziejna obsługa klienta, niekompetencja, brak kultury w końcu krętactwo do potęgi - na włączenie usługi możecie czekać tygodniami, NIE POLECAM SZKODA NERWÓW I CZASU