Twój zakres obowiązków, kompleksowe prowadzenie sekretariatu / recepcji firmy,, obsługa obiegu dokumentów, korespondencji przychodzącej / wychodzącej, etc., odbieranie i łączenie telefonów,, bieżąca współpraca z poszczególnym działami,, kontakty z..
2025-01-08 17:40:31Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń Udział w organizacji eventów firmowych i integracji Obsługa systemów firmowych Bezpośrednia obs
2025-01-19 09:30:03Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych
2025-01-17 09:30:04Opis stanowiska: Sporządzanie dokumentów, pism oraz wniosków do urzędów, Obsługa wniosków o zwrot podatku VAT podmiotów zagranicznych, Śledzenie zmian w przepisach podatkowych, Kontakt z urzędami i klientami, Nadzór nad korespondencją przychodzą
2025-01-23 13:50:49Umiesz pisać ciekawe i angażujące treści. Masz zmysł estetyczny i potrafisz tworzyć proste grafiki w programie Canva. Potrafisz nagrywać i montować krótkie formaty wideo. Dobrze znasz social media – wiesz, jak prowadzić profile, tworzyć posty i
2025-01-23 10:25:15KIS ListTwój zakres obowiązków, Do naszego biura pod Warszawą poszukujemy aktualnie Asystenta Działu Handlowego / Kosztorysanta Instalacji Tryskaczowych – osoby, która będzie wspierać zespół handlowy w codziennych zadaniach i koordynować komunikację z.
2025-01-23 17:40:32Zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia i asysty dyrektorowi w codziennych obowiązkach oraz prowadzenie działań administracyjnych; organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych dyrektora; przy
2025-01-22 11:54:05Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca MazowszeTwój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu handlowego oraz działu marketingu, Wsparcie bieżącej pracy biura, Przygotowywanie dokumentacji handlowej , Współpraca z innymi działami firmy – m.in. biurem obsługi klienta..
2025-01-20 15:40:39Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klienta w salonie, obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynek pocztowych, telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi Klientami firmy, opieka nad Klientami oczekującymi na kontakt osoby..
2025-01-20 15:40:39Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie ubrań do transmisji live., Obsługa systemu sprzedaży i składanie zamówień., Prowadzenie samochodu i robienie zakupów., Pomoc przy live commerce, w tym zakupy na wizji., Koordynacja sprzedaży i praca z..
2025-01-17 15:41:06Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kalendarza i planu spotkań Prezesa oraz Zarządu., Koordynacja spotkań, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach, informowanie Prezesa o nieobecnościach kluczowych pracowników, ważnych spotkaniach., Komplekso
2025-01-17 14:40:49Oferujemy: współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto, współpracę z młodym, dynamicznym zespołem
2025-01-16 15:25:39ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL),Obsługa komputera - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUAsystentka / Asystent działu FIT – OUTTwój zakres obowiązków Prowadzenie zestawień w zakresie dostarczenia umów, zleceń, oświadczeń i faktur; Nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale, wprowadzanie umów do systemu oraz ich archiwizacja; Obsługa dz
2025-01-16 07:02:41TECHBAU BUDOWNICTWO SP. Z O.OZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL), Obsługa komputeraWymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie - Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Uprawnienia: Obsługa klienta, biegła obsługa
2025-01-15 07:31:06Lbk sp. z o. oZakres obowiązków:PROWADZENIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ, PRZYJĘCIA, WYDANIA, REMANENTY ITPWSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FAKTUROWANIA I ROZLICZEŃ ORAZ MAGAZYNIERAMI I KIEROWCAMI Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnieJęzyk:
2025-01-14 18:42:13Twój zakres obowiązków, obsługa zgłoszeń serwisowych oraz kontakt z inwestorami i podwykonawcami, prowadzenie dokumentacji serwisowej- zarządzanie dokumentacją oraz archiwizacja dokumentacji serwisowej i powykonawczej, przygotowywanie ofert,..
2025-01-14 09:40:34Twój zakres obowiązków, zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji, reprezentowanie firmy w pierwszym kontakcie telefonicznym i mailowym z Klientem , zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa spotkań, obsługa bieżących spr
2025-01-13 14:40:55Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego., Rozliczanie wydatków firmowych., Ewidencja godzin pracy pracowników., Przygotowywanie korespondencji i raportów...
2025-01-10 15:40:33RPK GROUP sp. z o.oFirma EURO-PART w swojej ofercie posiada szeroki wachlarz usług związanych ze sprzedażą, serwisem i wynajmem wózków widłowych nowych i używanych takich firm jak: Jungheinrich, Still, Linde, Nissan oraz Toyota. Wózki widłowe są świetnym rozwiązan
2025-01-09 07:01:40EURO-PART Cezary Walczak 3,5Twój zakres obowiązków, Zarządzenie Nr 1/2025, Prezesa Sądu Rejonowego w Piasecznie, z dnia 7 stycznia 2025 roku, w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta sędziego , w Sądzie Rejonowym w Piasecznie, , na podstawie art. 155a ustawy z..
2025-01-08 14:40:39Twój zakres obowiązków, ewidencjonowanie i rozliczanie dokumentów księgowych Ryczałt, Książka Przychodów i Rozchodów lub Księgi Handlowe, uzgadnianie i kontrola dokumentów,, dokonywanie rozliczeń dokumentów kadrowo - płacowych..
2025-01-07 19:40:06Twój zakres obowiązków, bieżące prace biurowe, wsparcie poszczególnych działów firmy w codziennej pracy,, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie, porządkowanie i..
2025-01-07 13:40:46Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: US w Piasecznie ul. Energet
2025-01-07 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieTwój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów, Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń, Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych, Obsługa systemów..
2025-01-03 10:40:38Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuZakres obowiązków:Archiwizacja dokumentacji, wystawianie faktur, obsługa klienta i realizacja zamówień. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera MS Ofice, komunikatywność, wysoka kultur
2025-01-02 18:41:09