Złożyłem wniosek o paszport marynarski online przez e-puap, bez kolejek i czegokolwiek innego. Miesiąc później dziewczyny odpowiedziały pocztą, że paszport jest gotowy. O 08.30 było już 35-40 osób, większość do złożenia wniosku, najwyżej 10 osób do odbioru, byłem 4-ty i paszport otrzymałem w 10 minut. Musisz wziąć kupony do kolejki zarówno do złożenia, jak i do odbioru w specjalnym. maszyna w środku. Wystarczy mieć przy sobie obcokrajowca. Ogólnie zadowolony.
Ubieganie się o PM zajmie cały dzień, jedno okno operacyjne dla obcokrajowców. Dziennie rozpatrywanych będzie około 20-30 wniosków, można zapłacić na miejscu poprzez terminal
Szkoda, że nikt w tym miejscu nawet nie stara się, żeby ta jednostka działała, jak należy. Podejście takie samo, jak naszej cudownej Poczty . Po co robić coś dobrze, jak można byle jak? Pieniążki podatnika i tak wpływają.
Podany telefon kontaktowy milczy, dokumenty od trzech tygodni nie dotarły i nawet nie mam jak sprawdzić co jest na rzeczy. Strach pomyśleć, jakbym miał załatwić coś ważniejszego.
Dla ukraińskich marynarzy – jeśli nie wydrukowałeś potwierdzenia podstawowego szkolenia w zakresie bezpieczeństwa z vrf.marad.gov.ua, to po prostu podróżujesz tutaj za darmo.
Otrzymanie sbooka było naprawdę szybkie – dotarło o 9, byłem drugi w kolejce – 5 minut
Nie odpowiadają na kontakt telefoniczny. Sprawa załatwiona drogą mailową i to w miarę szybko. Szkoda tylko że nie ma informacji o tym na stronie internetowej.
Dla ukraińskich marynarzy – jeśli nie wydrukowałeś potwierdzenia podstawowego szkolenia w zakresie bezpieczeństwa z vrf.marad.gov.ua, to po prostu podróżujesz tutaj za darmo. Mężczyzna w kasie nawet z tobą nie porozmawia
Zgłosiłem się do Urzędu Morskiego w Gdyni po książeczkę żeglarską. Jestem w pełni zadowolony z wyniku. Książka żeglarska została wyprodukowana w terminie, oczywiście czasami pojawiały się pewne nieporozumienia, ale były one łatwo rozwiązywane w procesie komunikacji. Szczególnie chciałbym podziękować Justynie Sobolewskiej, pracownikowi Urzędu Morskiego w Gdyni, która była zawsze pod telefonem i szybko i taktownie pomagała i doradzała w interesujących mnie sprawach.
Dziękuję Pani Adriannie M. z działu Dokumenty Morskie i Świadectwa za miłą i szybką obsługę. Widać poprawę obsługi w tym dziale Urzędu Morskiego w Gdyni
Jestem interesantem od dawna i zawsze jestem miło, rzeczowo obsłuży. Panie zawsze pomocne.
Ostatnio wymieniałam książeczkę żeglarską - Pani z pokoju 18 przez telefon wszystko wyjaśniła co i jak, przyszedłem z kompletem dokumentów, cała procedura trwała może 10 min i po sprawie. Książeczkę dostałem w czasie krótszym niż przewidywany. Oby tak dalej - pozdrawiam zadowolony klient.