Bardzo pomocni są Pani Ola, która pyta klientów jak pomóc i Pan Marek z Informacji - poinformowani, kompetentni i chętnie pomagają. Oby wszyscy pracownicy Urzędu byli tak pomocni. Dziękuję i pozdrawiam!
Wspaniałe Panie a wręcz madmłazel od dowodów osobistych. Bardzo miłe i pomocne, aż chciałbym zmieniać dowód codziennie. Wspaniali ludzie, gdyby świat był tworzony przez takie osoby, byłoby piękniej. Niektórzy ludzie czynią ten świat wyjątkowym tylko dlatego że na nim są :*
Składanie wniosku o wymianę dowodu osobistego jak i jego odbiór to czysta przyjemność. Nie do wiary jak ten urząd na przestrzeni lat się zmienił na lepsze. Bardzo miłe, cierpliwe i uprzejme Panie! Chyba pójdę jeszcze coś pozałatwiać
Pani Woźniak-Sobolewska to najlepszy pracownik w całym Urzędzie.
Nigdy nie doświadczyłam tak przyjaznej opieki. Kompetentna , sympatyczna, szybka, kobieta jest na światowym poziomie. Wielki komplement dla osoby, która ją zatrudniła.
Za każdym razem odnoszę podobne wrażenie: zrobić wszystko, żeby utrudnić załatwienie sprawy. Najgorszy z urzędów, z jakimi miałem do czynienia. Niestety... Szkoda że urzędnicy są tak nieprzyjaźni dla mieszkańców. Przykre to.
Dla mnie wielki skandal dotyczący godzin pracy! Urząd powinienen być dla mieszkańców a nie mieszkańcy dla urzędu! Aby załatwić coś w urzędzie to trzeba wolne w pracy wziąc. Jeden dzień w tygodniu powinienen pracować co najmniej do godziny 17 czy 18 ! Jak mam zdążyć odebrać dokument jak pracujecie do 15.30 czy 16 ? Ludzie!
9 osób na cały dzień do rejestracji pojazdu!!!!!przecież tam jest 6 okienek. Czyli jeden urzędnik przez cały dzień może obsłużyć 1,5 osoby . Rejestracja pojazdu trwa 30 minut max co dale robi ten urzędnik. To jest skandal za nasze pieniądze. Chyba że trzeba budżet ratować karami za spóźnienie zgłoszenia zakupu pojazdu. W głowi mi się to nie mieści jak można w ten sposób postepować.
Najgorszy urząd w Trójmieście, nic nie można załatwić od ręki tylko telefonicznie a telefon z kawą w ręku cieżko odebrać. To jakaś kpina z petentów. Covid w najwyższej postaci a już po pandemii. Na stronie internetowej jeden wielki bałagan... Kiedyś się tu fajnie mieszkało teraz trzeba uciekać od głupoty jak najdalej
Gdy idziesz do urzędu, na piętrze nie ma ani jednego petenta, ale nikt Cię nie obsłuży bo... Nie mam rezerwacji. Ale mogą mi sprawdzić wniosek czy się zgadza. Ale skoro jest Pan wolny to czemu nie przyjmie Pan wniosku? Bo nie ma Pani rezerwacji... A terminy w internecie oczywiście pozajmowane. Wszystko funkcjonuje normalnie ale nasz urząd po COVID to cofnął się do komuny... udostępniacie 20 terminów dziennie, kiedyś tyle osób obsługiwano w ciągu godziny... Żenada finansowana z publicznych pieniędzy...
Wyciąganie pieniędzy z kieszeni kierowców. Ograniczyć ilość miejsc do parkowania, a potem wprowadzić strefę parkowania gdzie się da i kroić 6 zł za godzinę do godz. 20(!). Przyjazne miasto dla kogo, bo nie dla mieszkańców. Jakbyście mogli to zrobiliście płatne strefy 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Za to wystarczy przejść się od UM po parku centralnym: oblodzone chodniki stwarzają zagrożenie dla pieszych. Co się dzieje z pieniędzmi za parkowanie? Postawiliście parkomaty, gdzie się dało, a nie potraficie zadbać o chodniki w parku centralnym.