Załatwienie mojej sprawy to 10 min z uwagi na rodzaj złożenie wniosku o dow osób .Pierwsze kuriozum umawianie wizyt z oczekiwaniem jak na NFZ półtora tygodnia czas oczekiwania można skrócić tylko trzeba pracować 2 klientów na godzinę gdy można obsłuży 5
Uprzejmość obsługi jak za karę a klient to zło konieczne
Opinia bardzo negatywna
Mam nadzieje ze moze ktoś z włodarzy wyciągnie wnioski że urzad jest dla ludzi a nie ludzie dla urzędu- złem koniecznym
Nieuprzejma i lekceważąca pani w punkcie informacyjnym. Przerywa wypowiedź w połowie zdania, przechodzi do obsługi kolejnej osoby kiedy inna jeszcze zadaje pytanie.
Inni ludzie oczekujący w kolejce również to zauważyli i mieli ubaw. Mi zrobiło się przykro.
Ps prawie dwa tygodnie oczekiwania na przyjęcie odcisku palca do dowodu osobistego to spore przegięcie zważywszy na to, że urząd praktycznie był pusty (poniedziałek zaraz po otwarciu).
No cóż, jaki Pan taki kram!! Trzeba umawiać się na złożenie wniosku o nowy dowód na dwa tygodnie do przodu. Oczami wyobraźni widzę tłum obywateli, stojących każdego dnia z wnioskami po nowy dowód. Całkowity brak nadzoru nad urzędnikami! Żenujące!!