Twój zakres obowiązków, doradzasz klientom i wspierasz ich w wyborze odpowiedniego sprzętu — od poznania potrzeb po finalizację zakupu,, realizujesz cele sprzedażowe — indywidualne i zespołowe,, wykorzystujesz swoją wiedzę o sprzęcie i..
2025-12-10 14:41:19Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie ofert handlowych na usługi serwisowe,, Przygotowywanie zleceń i rozliczanie usług serwisowych w systemach SAP R3 / CRM,, Organizacja przesyłek do klientów,, Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami..
2025-12-03 10:41:28Wymagania:
2025-12-01 16:49:02Arche Consulting 4,9Oferta idealna dla: osób z obszaru Logistyka, Języki obce i filologia Szukamy osoby z minimum rocznym doświadczeniem w organizacji transportu, która biegle posługuje się językiem niemieckim (B2) i zna przepisy branży TSL. Twoim zadaniem będzie k
2025-11-17 14:19:02TVM Transport & LogisticsOferta idealna dla: osób z obszaru Logistyki oraz z pasją do języka włoskiego Jeśli masz już roczne doświadczenie w branży TSL i płynnie komunikujesz się po włosku (min. B2), ta oferta jest dla Ciebie! Będziesz odpowiedzialny za kompleksową orga
2025-11-17 14:19:02TVM Transport & LogisticsOferta idealna dla: osób z obszaru obsługi klienta i administracji Szukasz miejsca, gdzie Twoje umiejętności komunikacyjne i organizacyjne zostaną docenione? Ta oferta to szansa na rozwój w obszarze obsługi klienta, gdzie będziesz budować relacj
2025-10-24 12:48:15MaspexTwój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów w salonie wykończenia wnętrz,, Doradztwo w zakresie wyboru paneli i drzwi wg standardów jakości panujących w firmie,, Tworzenie zamówień do odbiorców i dostawców w systemie sprzedażowym,,..
2025-12-01 08:40:31Zakres obowiązków:zgodnie ze stanowiskiem Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie oraz staż Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyWymiar
2025-12-18 18:40:26Opis stanowiska: codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów przyjmowanie i koordynowanie realizacj
2025-12-18 15:50:05Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników dotyczących problemów technicznych , Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych usterek sprzętu komputerowego i oprogramowania , Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych i aplikacji
2025-12-15 15:41:33Twoje zadania: Odwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach, Zawieranie umów z nowymi klientami, Inkasowanie należności od klientów
2025-12-13 12:30:03Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-16 07:28:03Twój zakres obowiązków, Komunikacja z klientami., Kontakt z Działem Sprzedaży w sprawie danego klienta lub grupy klientów., Prowadzenie negocjacji dotyczących ofert i umów., Przygotowywanie i tworzenie ofert oraz wspieranie sprzedaży w zakresie
2025-12-02 13:41:31We współpracy z Klientem - frimą o korzeniach produkcyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko Managera nowo stworzonej struktury centrum biznesowego. Lokalizacja: okolice Tychów Główne zadania/wyzwania stojące przed osobą, która obejmie role: zar
2025-11-08 17:55:02Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowejTwój zakres obowiązków Rozmowy z klientami przez telefon – doradzanie, pomaganie i sprzedawanie Wyjaśnianie kwestii związanych z płatnościami, usługami i urządzeniami Aktywowanie i d
2025-12-18 06:59:49Imar Service Group Sp. z o.oOpis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-17 14:58:02Szukasz pracy, w której intensywny, codzienny kontakt z ludźmi to podstawa? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku i swobodnie posługiwać się językiem angielskim? Jeśli lubisz błyskawicznie rozwiązywać problemy i nie boisz się wyzwań z
2025-12-16 11:54:02Oczekujemydoświadczenie w pracy w contact center, call center, infolinii lub help desku nastawionej na połączenia przychodzące od klientówdobrej organizacji pracy, odporności na stres i presję czasupłynnej znajomości j. angi
2025-12-16 09:12:02Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowyw
2025-12-15 15:31:34Customer service for a well-known clothing brand and maintaining the highest quality of customer service in line with project standardsEfficient customer contact through phone, email, social media, live chat. On Sundays, there is a break from ph
2025-12-15 07:30:06Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-13 07:29:16Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-13 07:29:16Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie cyklicznych raportów, zestawień, analiz, aktualnych dokumentów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Pionu Handlowego., Przygotowywanie raportów oraz prezentacji zarządczych, opracowywanie analiz z..
2025-12-12 09:41:17Czym będziesz się zajmował? realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektanta
2025-12-12 07:28:36Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi – telefoniczny i mailowy, udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie w zakresie ich obsługi, pomoc przy realizacji zamówień, zwrotów i zapytań technicznych, dbałość o wysoką jakość komunika
2025-12-11 09:10:05Opis stanowiska kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, wsparcie w zakresie zapytań produktowych, gwarancyjnych i technicznych, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, współpraca z innymi działami w celu skut
2025-12-10 09:20:02Your responsibilities, Communicate daily with clients via phone and email, Provide prompt and effective support to customers, Maintain ongoing, professional communication with other departments to ensure customer issues are fully resolved, Deliv
2025-12-09 00:40:05Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Co
2025-12-08 11:25:02Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with co
2025-12-08 11:25:02Twój zakres obowiązków, Prowadzenie obsługi świadczeń dla Pracowników Spółek Grupy TAURON - weryfikacja poprawności nadesłanych wniosków oraz dokumentów świadczeniowych, Przygotowywanie danych do listy płac, Weryfikacja poprawności naliczonych.
2025-12-08 09:41:24