Zakres obowiązków:obsługa korespondencji finansowej, przyjmowanie zamówień Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dl
2025-01-10 18:41:39Twój zakres obowiązków, Wsparcie Działu Eksportu w codziennej pracy i obsłudze klientów, Wprowadzanie zamówień i innych danych do systemów wewnętrznych, Wsparcie przy przygotowywaniu etykiet do produktów oraz katalogów, Współpraca z innymi..
2025-01-29 14:40:51Zakres obowiązków:• zarządzanie zasobem wolnych lokali zgodnie z obowiązującymi procedurami,• kontrola prawidłowej eksploatacji lokali,• prowadzenie działań windykacyjnych,• kontrola stanu technicznego i sanitarnego nieruchomości oraz dbałość o
2025-01-28 18:41:45Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie operacyjne Działu Produktu., Wpisywanie, uzupełnianie i wysyłanie listy pasażerów., Wprowadzanie bieżących promocji do systemu., Weryfikacja rozliczeń z kontrahentami., Praca nad katalogiem Rainbow...
2025-01-28 14:40:54Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa czynności biurowych, wprowadzanie i aktualizacja danych w wewnętrznym systemie, współpraca z innymi działami firmy, organizacja i prowadzenie dokumentacji biurowej, bieżące prace administracyjne, samodziel
2025-01-28 11:40:56Twój zakres obowiązków, obsługa kancelarii adwokackiej, umawianie spotkań, obsługa sekretariatu..
2025-01-28 11:40:56Twój zakres obowiązków, redagowanie oficjalnej korespondencji i komunikatów w imieniu Zarządu, zgodnie z wymogami i standardami Spółki., zapewnienie efektywnego przepływu informacji w ramach komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz utrzymywani
2025-01-28 10:40:51Twój zakres obowiązków, PRAKTYKI W KANCELARII ADWOKACKIEJ, Kancelaria Adwokacka adw. Tomasza Gasińskiego, mieszcząca się w centrum Łodzi, przyjmie studenta/studentkę na bezpłatne praktyki studenckie., Do obowiązków praktykanta należeć będzie:,.
2025-01-28 09:40:36Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz GasińskiTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa czynności biurowych, w tym organizacja i koordynacja działań administracyjnych., Obsługa dokumentów wewnętrznych oraz przygotowywanie dokumentów dla klientów., Umawianie nowych pracowników na szkolenia BHP
2025-01-24 15:40:52Opis zadań:-przyjmowanie do magazynu teczek płatnika ubezpieczonego i akt emerytalno - rentowych,- udostępnianie komórkom merytorycznym akt świadczeniobiorców płatników znajdujących się w magazynie akt,- przyjmowanie i podłączenie do akt dokumen
2025-01-23 18:41:31Gravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. W zw
2025-01-23 15:06:49Twój zakres obowiązków, Zatrudnimy pracownika biurowego do obsługi klientów niemiecko i anglojęzycznych...
2025-01-23 10:40:43Kancelaria Komornicza poszukuje osoby na stanowisko pracownik biurowy. W zakresie obowiązków znajduje się: - odbiór i rozpakowywanie korespondencji przychodzącej - kompletowanie akt egzekucyjnych - przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wych
2025-01-22 21:06:47Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie dokumentacją biurową (w tym przygotowanie i rozesłanie poczty oraz jej skanowanie), Wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach , Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych , Organizacja i
2025-01-21 13:40:47Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług utrzymania czystości dla firm i instytucji, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Obsługujemy ponad 5600 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 6900 osób. Asystent/Asystentka ds. ro
2025-01-21 11:01:16Inwemer System Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Przygotowywanie wniosków o dotacje:, Opracowywanie i składanie dokumentacji wymaganej do ubiegania się o dotacje., Monitorowanie terminów składania wniosków oraz dostosowywanie ich do wymogów programów pomocowych., Analiz
2025-01-21 09:40:38Twój zakres obowiązków, - Organizacja i zarządzanie kalendarzem prezesa, - Koordynacja spotkań i wydarzeń biznesowych, - Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów, - Obsługa korespondencji i komunikacji w imieniu prezesa, - Wsparcie w.
2025-01-20 15:40:40Ogólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Łodzi współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas będziesz zajmował..
2025-01-20 12:02:44Profi Credit Polska S.ATwój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów, Prowadzenie administracji biurowej, Koordynowanie logistyki remontów, Tworzenie zamówień, robienie zakupów, Zarządzanie najmem, Wsparcie codziennych czynności..
2025-01-20 10:40:38Oczekujemy? Samodzielności i sumienności, dokładności, oraz umiejętności pracy w otoczeniu, które wymaga realizacji kilku zadań jednocześnie Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych Bardzo dobrej znajomości obs
2025-01-17 14:54:05RoselleTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klientów w tym mailowych i telefonicznych,, Obsługa sklepu internetowego,, Obsługa biurowych programów komputerowych,, Obsługa urządzeń biurowych,, Prowadzenie obiegu dokumentów,, Przygotowywanie..
2025-01-17 13:40:51Twój zakres obowiązków, kontrola i księgowanie dokumentów źródłowych, weryfikacja zapisów w księdze głównej, uzgadnianie kont, w tym rozrachunków, przygotowywanie niezbędnych danych i raportów, inne prace związane ze wsparciem działu księgowości
2025-01-17 10:40:46Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów do obiegu, Obsługa korespondencji i dokumentacji wewnętrznej, Koordynacja i organizacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, Współpraca z klientami i partnerami biznesowymi, Wsparcie Zarządu w.
2025-01-17 10:40:45Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu,, koordynacja kalendarza spotkań i obsługa gości kancelarii,, ewidencja i archiwizacja dokumentacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego
2025-01-17 08:40:15Nie szukam typowej asystentki – szukam osoby, kt óry połączy intuicję i emocje z umiejętnością szerokiego spojrzenia na organizację.Kluczowe obszary:Wsparcie mnie w procesach decyzyjnychAnaliza sytuacji biznesowych z szerszej perspektywyDoradztw
2025-01-17 04:10:05Twój zakres obowiązków, Czynności recepcyjne, Obsługa korespondencji i telefonów w sprawach związanych z administracją , Wsparcie działań administracyjnych, w tym również wyszukiwanie ofert zakupowych; , Nadzór i gospodarka niezbędnymi materiała
2025-01-16 08:40:13Ogłoszenie o pracę: Asystentka PersonalnaPoszukuje zorganizowanej, energicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Asystentki Personalnej. Jeśli lubisz dynamiczne środowisko, potrafisz zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie i cenisz sobie ws
2025-01-15 04:10:01