Daje jedna gwiazdkę bo nie można dać 0 czy najlepiej "-" załadunek na 11. Na firmie o godzinie 10 bo miałem do nich rozładunek a więc nie chcieli zarejestrować. 17 palet kartonu zajęło 5 godzin rozladunku. Mozna? No można. Potem pod załadunek więc z automatu twierdzą że spóźnienie. Pani z ochrony gburowata jedyne co umie mówić to "czekamy" na obecną chwilę 4 godziny oczekiwania na ładunek. Mamy już po 18 cały dzień w UJ..
Nie wiem co się tam dzieje, drugi raz idzie stamtąd paczka, termin wysyłki i powiadomienie dostajemy z terminem dostawy, a po 5 dniach nawet nie zostało wysłane. Przesyłka z Gorzowa do Szczecina trwa 7-10 dni.
Po zgłoszeniu reklamacyjnym w Centrum Serwisowym MIK nowego telewizora Philips serwis z Gorzowa Wielkopolskiego miał odezwać się w ciągu 2 dni roboczych. Nie znaleźli czasu na poinformowanie o zbyt dużym obłożeniu. Wystarczyło wysłać kolejny sms, że potrwa to dłużej, nie czekalibyśmy z "rozgrzebanym" opakowaniem w pokoju (zgodnie z sugestią osoby przyjmującej zgłoszenie). Przykre jest tylko to, że w przypadku napraw gwarancyjnych nie ma wyboru i jest się skazanym na ten serwis
Awizacja a załadunek to dwie różne rzeczy . Ponad 2h oczekunku na jakims klepowisku,dobrze że nie padało bo było by jedno duże błoto. Ale już sam załadunek to już bajka. 30-40 min papiery i wyjeżdżam.
PŚ. Jeśli ta pani z ochrony nie lubi swojej roboty to niech sobie zmieni na inną. Bardzo nie miła i do tego jej wyraz twarzy . Strach podchodzić.