Mimo że jestem z Elbląga pojechałem na serwis do Chwaszczyna. Obsługa jest świetna! Wszelkie informacje na wykonywanego serwisu na bieżąco, bez naciągania z treściwą rozmową na temat uwag i spostrzeżeń w trakcie użytkowania. Samochód po serwisie czysty bez śladu przebiegających prac.
Pojechałem tam z polecenia znajomych że uszkodzenie auta które uczestniczyło w kolizji będzie załatwione i super naprawione. Przez telefon miałem zapewnioną kompleksowa usługę w zamian za auto zastępcze. Na miejscu okazało się inaczej zanim ktoś się zainteresował to troszkę minęło czasu a jak zapytałem o auto zastępcze to otrzymałem odpowiedz że od Toyoty mi się auto nie należy jak chcę to mogę z ubezpieczenia sprawcy kolizji..... Chyba coś nie zrozumiałem przed moją wizyta w telefonie albo tam na miejscy.... Teraz ten serwis będę omijał szerokim łukiem .....
Przyjechałam do serwisu po awarii akumulatora ( auto rocznik 2022 ). Opowiedziałam wszystkie zdarzenia z akumulatorem w roli głównej a było ich kilka. Pan z serwisu, wziął auto na warsztat zrobił dwa testy i odesłała mnie do domu twierdząc, że akumulator jest "dobry" i najwyżej zadzwonię jeszcze raz na infolinię. Następnego dnia samochód odpalił po 3 razie, stanął mi na stacji benzynowej i już nie odpalił. Po zaprowadzeniu do innego serwisu okazało się, że akumulator nie jest sprawny i został naprawiony.
Chciałbym podziękować całej ekipie na czele z Darkiem, Damianem i Grzegorzem za spełnianie marzeń, profesjonalną każdorazową naprawę i opiekę nad moją Toyotą jak swoją. To Wy ją zbudowaliście. Jesteście najlepsi, dziękuję!
Od 5 lat serwisuje tam swoją CH-Rkę. Jak dotychczas jestem zadowolony z jakości wykonanej usługi, choć wiąże się to z obsługą eksploatacyjną, czyli wymiana płynów filtrów, przegląd. Zawsze sprawnie, profesjonalnie, czysto i szybko. Ceny również ok. Do tego miła, profesjonalna, pomocną poradą obsługa. Polecam
Jestem zadowolony z usług firmy Walder, dużo lepsza obsługa klienta na serwisie jak w konkurencyjnej firmie Carter w Gdańsku, gdzie niestety gość czeka i nikt się nim nie interesuje. Olewający stosunek do klienta - tego nie ma w Walderze, lepiej nadrobić kilometry i tam serwisować.