Toyota Walder

40 ocen
Dorota Grzesiek
18 listopad 2024 16:34
Profesjonalnie. Szukając samochodu mieliśmy kontakt z wieloma sprzedawcami zatrudnionymi w różnych salonach sprzedaży i w naszej ocenie Pan Jacek jest wartością dodaną dla Toyota Walder. Transakcja została przeprowadzona tak jak tego oczekuje sie od dobrego sprzedawcy tj. rzeczowo i sprawnie. Polecamy.
pokaż więcej...
Bogumiła Lange
17 listopad 2024 18:22
Gorąco polecam zakup auta w Toyota Walder!

Pan Michał Bach bardzo profesjonalnie podszedł do prezentacji różnych modeli i pomógł wybrać mi najlepszą opcje, dzięki temu przekonałam się do automatycznej skrzyni biegów. Jazda próbna na poczatku była trudna, ale szczegółowo wytłumaczył i pokazał mi jak sobie ze wszystkim poradzić. Również cały proces zakupu przebiegł bardzo sprawnie.

Bardzo polecam pana Michała Bach
pokaż więcej...
E&M
14 listopad 2024 09:29
pokaż więcej...
Ksenia Loose
14 listopad 2024 07:36
Najlepszy salon w okolicach trójmiasta. Szczerze polecam Toyota Walder Chwaszczyno każdemu, kto chce przejść przez proces leasingu, zakupu, czy wynajmu bezproblemowo. Dobry, a przede wszystkim, zawsze życzliwy kontakt.
pokaż więcej...
luka luka
09 listopad 2024 22:56
Szybko, sprawnie, sympatycznie
pokaż więcej...
Tomasz Kopacz
18 maj 2024 15:29
pokaż więcej...
Aleksandra Manuszewska
16 maj 2024 07:07
Polecam! Nie tylko jeśli chodzi o zakup, ale także o serwis. Cały zespół jest przesympatyczny, wszystko odbywa się sprawnie, a auto jest tam w naprawdę dobrych rękach :)
pokaż więcej...
Robert Bartoszewski
15 maj 2024 19:45
Nabyłem CH-R GR pozostawiając w rozliczeniu fajnego Avensisa 2018. Bardzo sprawna obsługa i dbałość o klienta. Szczególne podziękowania dla Pani Katarzyny Felczynskiej w zakresie finansowania i ubezpieczenia. Profesjonalne doradztwo na najwyższym poziomie. Polecam współpracę.
pokaż więcej...
Stephen Ajisola
15 maj 2024 14:20
Wspaniała obsługa, miła obsługa klienta. Ogólna atmosfera jest znakomita
pokaż więcej...
Krzysztof Schmidt
12 maj 2024 14:56
Jestem bardzo zadowolony z obsługi oraz doradztwa pracownika Pana Jacka Chrobaka, który przekonał nas do zakupu TOYOTY C-HR. Pan Jacek stanął na wysokości zadania i otrzymaliśmy super przygotowane auto. Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Będziemy polecać Wasz salon. Pan Jacek chętnie odpowiadał na nasze pytania i cierpliwie tłumaczył wszelkie kwestie związane z zakupem i samochodem. Po prawie miesiącu użytkowania jesteśmy zadowoleni z zakupu używanej TOYOTY C-HR. Dziękujemy Panu Jackowi za cierpliwość i na uznanie zasługuje jego profesjonalne podejście do klientów.
pokaż więcej...
Mirosław Jackowski
20 luty 2024 19:37
pokaż więcej...
Bogdan Błaszczyk
17 luty 2024 12:23
Coraz lepszy dojazd . Profesjonalna i fachowa obsługa przez personel.
pokaż więcej...
Stanisław Podlasiak
09 luty 2024 20:11
pokaż więcej...
Ewa Micińska
09 luty 2024 11:30
pokaż więcej...
Aslovex
08 luty 2024 08:26
Siedząc w poczekalni zauważyłam mysz, myślałam że mi się to przywidziało, ale niestety po chwili znowu się pojawiła. Byłam w szoku. Bo co w takim miejscu robią myszy?! Bardzo odrzucająca sytuacja…
pokaż więcej...
Mr T
21 listopad 2023 10:41
Wyjątkowe miejsce, gdzie zatrzymał się czas a pracownicy pogrążyli się niebycie...



Prawdopodobnie jedyny serwis w którym:

- nie potrafią przygotować samochodu do wydania

- trzeba dokładnie obejrzeć każdy centymetr auta przy odbiorze, ponieważ pracują niedbale i wypierają się wyrządzonych szkód

- zamontują alarm w taki sposób, że będzie notorycznie rozładowywał akumulator

- zakonserwują podwozie tak, że biegły zakwalifikuje wykonane prace, jako naruszenie bezpieczeństwa (poważne ryzyko pożaru samochodu)

- traktują klientów, jak intruzów

- kierownictwo ignoruje zgłoszenia, nie jest w stanie przyznać się do błędu i bezwstydnie kłamie



Odebrane nowe auto. Występowały głośne, niepokojące hałasy podczas jazdy na nierównościach. Okazało się, iż Panowie źle zamontowali tablicę rejestracyjną. Przy próbie naprawy (odklejenie i przyklejenie ramki) porysowali klapę bagażnika. Od momentu prac serwisowych do zgłoszenia szkody samochód przejechał 20km. Reklamacja ignorowana przez kierownika serwisu do czasu zgłoszenia sprawy do importera, następnie całkowite wyparcie, zaprzeczanie faktom i kłamstwa...



Zamówiony samochód miał zostać dostarczony w 2 - 3 miesiące. Czekałem półtora roku. Przez pierwszy rok pracownicy salonu informowali mnie co miesiąc, iż auto będzie w kolejnym miesiącu. Po upływie roku kierownik salonu stwierdził, że importer ich ignoruje. Pierwszy raz monitorowałem dostawę samochodu komunikując się z importerem z pominięciem salonu. Dostarczenie samochodu, czy jego zarejestrowanie było dla salonu niespodzianką...



Salon nie przygotował oferty ubezpieczenia. Przypominałem się cztery razy. Pani od ubezpieczeń wolała spędzać czas na rozmowach przy kawie zamiast zająć się pracą. Poprosiłem o eskalację zagadnienia. Sprawa została ukryta przed kierownikiem. Na plus profesjonalna reakcja pani kierownik działu finansowego po jej osobistym poinformowaniu kilka tygodni po fakcie.



Samochód został dostarczony niekompletny (zgubiono zaślepkę zderzaka). Miała dojechać w ciągu miesiąca, czekałem trzy. Przy próbie jej odbioru pracownicy serwisu byli bardzo nieuprzejmi. Stwierdzili, iż całe zagadnienie zostało wymyślone i samochód był dostarczony kompletny. Ostatecznie zaślepka znalazła się na dziale handlowym, polakierowana na inny kolor. Oczywiście wg pracowników serwisu kolor prawidłowy, co skutkowało kolejnymi jałowymi dyskusjami i demonstrowaniem niechęci do „petentów” przez pracowników kolejnych działów.



Ostatecznie zaproponowano mi ponowne lakierowanie elementu i podjęcie prób polerowania rys, jednak bazując na dotychczasowych doświadczeniach na dalszą współpracę nie ma szans. Wolę zapłacić u konkurencji, niż kontynuować darmową współpracę z Toyota Walder Gdynia (Chwaszczyno).



Dotychczasowe doświadczenia sprawiają, iż klasyfikuję ten salon / serwis, jako najgorszy z jakim współpracowałem (było ich kilkanaście). Na bieżąco ostrzegam znajomych i kontrahentów.
pokaż więcej...
Dariusz Matyjaszek
18 listopad 2023 08:19
Lubię ten salon za bardzo trafne informacje od pracowników...
pokaż więcej...
Roman Cwikalowski
11 listopad 2023 19:52
pokaż więcej...
Andrzej Witkowski
10 listopad 2023 17:37
pokaż więcej...
Karol Malczewski
10 listopad 2023 15:26
Dziękuje Panu Szymonowi z działu sprzedaży aut używanych za merytoryczną obsługę, ogromną cierpliwość a przede wszystkim za życzliwość niespotykaną u innych doradców. Na pewno jeszcze nie raz wrócimy do tego salonu. Polecam to miejsce 10/10
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Toyota Walder

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Toyota Walder
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości