Znakomita obsługa , duża cierpliwość i szczegółowa informacja dla klienta, wzorowy kontakt i wysoka kultura osobista. Wielkie podziękowania dla Pani Sylwii za profesjonalizm.
Robiłem dziś przegląd samochodu. Wszystko załatwione profesjonalnie. Pełna komunikacja z opiekunem. Każda dodatkowa czynność nieprzewidziana w zakresie danego przebiegu została ze mną uzgodniona każdorazowo. Auto umyte i oddane o czasie. Polecam.
Profesjonalna, bardzo uprzejma obsługa. Poziom europejski. To chyba najlepszy salon Toyoty w Warszawie. Jeśli wierzyć popularnemu powiedzeniu: "Klient nasz pan", to w tym salonie jest to rzeczywistością. Gratulacje.
21.06.2022. Podczas krótkiej przerwy w dalekiej podróży, kierowca na parkingu zwrócił mi uwagę na brak prawego światła stopu, niby nic ale zbliżał się deszcz, nie chcąc ryzykować że ktoś mi zaparkuje w Hiluxie , zajechałem do serwisu Toyoty na wymianę żarówki , było po drodze, procedura wymiany co najmniej dziwna, w pierwszej kolejności pełne dane auta, przebieg oraz VIN, pan był zdziwiony że nie mam dowodu rejestracyjnego przy sobie, następnie dane kierowcy, adres, telefon i co mnie najbardziej zdziwiło PESEL, kiedy odmówiłem podania pan poinformował mnie że niestety nie mogą zrealizować naprawy, jakiej naprawy ?.. Na stacji benzynowej kupiłem żarówkę, chłopaki z ciężarówki pożyczyli mi klucz 10tkę 5 min i po zabiegu, gratuluję podejścia do pomocy w drodze użytkownikowi Toyoty
Toyota Radość to dla mnie prawie jak rodzina. Zaprzyjaźniłam się z tym salonem już w latach 90-tych zakupując pierwszy samochód marki Toyota i ta przyjaźń trwa do dzisiaj. W tym czasie zmieniłam kilka Toyot oczywiście zakupione wszystkie w Radości. Dlaczego Toyota Radość? To bardzo proste bo właśnie tam jest najmilsza obsługa klienta nie tylko w dziale serwisu ale również w dziale sprzedaży, ubezpieczeń, napraw czy wyożyczalni samochodów zastępczych. Klient zgłaszający się do salonu w sprawie serwisu czy też innej jest zawsze traktowany miło i z szacunkiem. Zdażyło mi się korzystać z innych warszawskich salonów Toyoty ale obsługa w Radości nie ma sobie równych. Absolutnie polecam salon Toyoty Radość z wielką radością...
Wyróżnia ich na tle wielu innych jak Skoda, Ww i inne marki: rzetelność, terminowość i zrozumienie potrzeb klienta. Z pewnością tu wrócę za kilka lat przy następnej zmianie auta. Muszę wspomnieć o Panu Piotrze Dobierskim który całym sercem się zaangażował i sprawił że niemożliwe stało się możliwym czym zaskarbił sobie moją wdzięczność. Serdecznie polecam.
Z pełnym przekonaniem i spokojnym sumieniem polecam salon Toyota Radość. Szczególne słowa uznania należą się Panu Piotrowi Wawrzyniukowi, który nie tylko jest świetnym fachowcem i Doradcą przez duze D, ale przede wszystkim pasjonatem motoryzacji, dla którego najwazniejsze jest zadowolenie klienta i zapewnienie mu optymalnej oferty. Zawsze mam ograniczone zaufanie w kwestiach zakupu samochodu, ale z Piotrem wszystko poszło bardzo gładko - bez ściemy, kokieterii i bajerowania. Konkretnie i na temat. Myślę, że jego zaangażowanie i szczerość odegrały bardzo ważną rolę w mojej decyzji. Zdecydowanie powinno to zostać zauważone przez jego przełożonych.
Rownie gorąco polecam współpracę z Panią Kasią Trojan, ktory wykazała się w moim przypadku anielską cierpliwością, odpowiadając na każde moje pytanie i wątpliwość w sposób wyczerpujący.
Tandemowi Piotr-Kasia życzę dalszej udanej współpracy i wielu sprzedanych samochodów, a każdemu klientowi salonu równie pozytywnych wrażeń jak te moje.
Od kilkunastu lat serwisowałem różne toyoty w Radości! Mogę się pochwalić, że (przykładowo) moja V8 pomimo 250tys km przebiegu nigdy nie była naprawiana poza ASO. Właśnie ta wieloletnia współpraca została „doceniona” w postaci faktury za nieterminowe odebranie samochodu po naprawie blacharskiej (do której z resztą nie doszło). Pan Czesław powiedział mi, że „nie są firmą charytatywną” (to akurat bardzo dobrze wiedziałem). To czego pan Czesław nie powiedział powiem ja: nie są też firmą, która nagradza wiernych i lojalnych klientów
Autoryzowana Stacja Obsługi;- obsługuje nasze Toyoty od około. 10 lat - przeglądy i naprawy Toyoty jak należy, obsługa zawsze miła, przyjemna, życzliwa i uczynna. Jedyny mankament wg mnie to bardzo długi remont, ze 2 lata już i nadal trwa, poczekalni z pięknym oczkiem wodnym z hojami; może się końca doczekam? A na zdjęciu z 9.08.22 wejście do tej poczekalni teraz tak wygląda.