Po ciężkich przeżyciach z działem blacharskim w przeszłości - miła odmiana. Dziękuję Jarkowi W. Za sprawne poprowadzenie 4 letniego przeglądu mojej Toyoty. Zdecydowanie 5 gwiazdek
Słowa uznania dla Panów z serwisu i działu części. Przyjechałem z piętnastoletnią Toyotą Avensis do której, tak na cito, musiałem uzupełnić płyn w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. Ponieważ wspomaganie jest bezobsługowe producent w instrukcji obsługi podał dwa rodzaje płynów, którymi może być wypełniony układ ale też płynów tych nie można mieszać więc istotne było ustalenie, który fabrycznie zastosował producent. Panowie byli bardzo zaangażowani, żeby mi pomóc. Bardzo dokładnie sprawdzali i weryfikowali jakim rodzajem oleju można uzupełnić układ, gdyż nawet w manualach serwisowych po nr VIN nie było to określone wprost. Polecam ten salon, obsługa bardzo miła, życzliwa na najwyższym profesjonalnym poziomie.
Pan Wojciech Dyba z działu samochodów używanych sprawnie przeprowadził nas przez cały proces zakupowy. Mamy nadzieje na dalsze wsparcie na etapie użytkowania oraz przy przyszłych transakcjach.
Gorąco polecam.Profesjonalni Słowacy zdecydowanie powinni odwiedzić ten serwis, ponieważ na Słowacji nie znajdziesz tak najlepszych usług. Od 20 lat jeżdżę do serwisu Toyoty w Krakowie i jestem bardzo zadowolony.
Chciałem umówić się na przegląd. Telefon odebrała jakaś pani przyjmując zgłoszenie. Obiecała, że do końca dnia oddzwoni do mnie pracownik serwisu, żeby dogadać szczegóły. Po 4 dniach, 4 telefonach i 4 takich samych obietnicach pozostawionych bez odzewu zostawiam tu zasłużoną ocenę .
Sprawę która miałem załatwiłem 5 dnia - od ręki w innym serwisie toyoty .
W listopadzie 2021 r. zdecydowałem się na zakup nowego samochodu. Nie byłem ukierunkowany na jakąkolwiek markę. Odwiedzałem wiele salonów samochodowych. Długo nie mogłem podjąć decyzji, ale kiedy trafiłem do ASO Toyota Romanowski Kraków wybór mógł być tylko jeden - Toyota RAV4 Hybrid. Do zakupu tego samochodu przekonali mnie Pani Agata Urbanelis i Pan Grzegorz Rajca, którzy przekazali mi wiele cennych informacji technicznych i wykazali się ogromną cierpliwością, bo bardzo często maltretowałem Ich telefonami i kontaktowałem się korzystając z poczty e-mail. Byłem na bieżąco informowany o stopniu zaawansowania produkcji mojego samochodu. Jestem wdzięczny za profesjonalizm, zaangażowanie i stosunek tych pracowników do mnie oraz opiekę jaką mnie otaczali podczas całego procesu zakupu (trwało to sześć miesięcy). Autko też jest fajne!!!
Tak powinien wyglądać dealer i serwis samochodowy. Dla mnie to najwyższa półka. Od wejścia do salonu jesteś prowadzony przez mile panie z recepcji. Korzystałem z serwisu. Bardzo fachowa obsługa z wyjaśnieniem i pokazaniem kosztorysu. W poczekalni można obserwować mechaników przez szybę. Kawa, herbata, woda a nawet ciasteczko dla oczekujących. Dla starszych modeli mają strefę niskich cen. Salon piękny, przestronny, jasny. Wisienka na torcie to ruchome schody na dolny parking.
Doskonała obsługa serwisu i klienta! Wszystko na najwyżyszym poziomie, zwłaszcza podejście fachowe do klienta Pana Grzegorza Rajcy! Taka marka jak Toyota a przede wszystkim Toyota Romanowski w Krakowie nie może posiadać innych pracowników jak Pan Grzegorz - klasa sama w sobie pod każdym względem: fachowy doradca i profesjonalna obsługa klienta serwisowego jest u Pana Grzegorza zawsze! Każda wizyta w serwisie to sama przyjemność, tak samo jak obsługa w punkcie recepcyjnym jak rowniez Szanownych Pań w kasie! Jestem zawsze całkowicie zadowolony z usług! Pozdrawiam!
W grudniu zakupiłam Toyota Yaris hybryd. Moja ocena dotyczy wszystkiegi:wystroju salonu, obsługi, osoby z którymi miałam kontakt zwłaszcza Pani Agatą Urbanelis, która wykazała ogromną cierpliwość i zrozumie. Fachowość P. Agaty zaskakiwała mnie bardzo często, a kultura osobista i kontakt z klientem - wzór do naśladowania. Szczerze polecam ten salon. Izabela Kiełbasa