Toyota Bank Polska S.A.

15 ocen
Artur Lebiedziński
05 grudzień 2024 15:32
Jeżeli chodzi o obsługę banku, nie jestem do końca zadowolony. Etap rejestracji zakładania konta ok, ale dalej jak by się rozmawiało z BOTem. Odpowiedzi na wiadomości lakoniczne i nie stosują się do propozycji klienta - korpo reguły.

Uzyskanie pełnomocnictwa - wypełnia się wniosek papierowy, odsyła go pocztą tradycyjną i czeka na przyjazd kuriera. Jak 10 lat temu przy wykupowaniu abonamentu. Słabiutko.
pokaż więcej...
Marcin Zientek
05 grudzień 2024 13:55
pokaż więcej...
Małgorzata Oko
03 grudzień 2024 12:08
pokaż więcej...
Michal Czerniakiewicz
02 grudzień 2024 12:25
Polecam ten Bank
pokaż więcej...
Wayneski
26 listopad 2024 18:22
Prawdopodobnie najtrudniejszy i najśmieszniejszy system logowania, jaki kiedykolwiek wymyślono!

Personel nieprzydatny. . .

Niezalecane
pokaż więcej...
Adam Kwietowicz
19 marzec 2024 14:22
pokaż więcej...
Sławomir Roszak
19 marzec 2024 09:52
pokaż więcej...
Janek Kościanek
19 marzec 2024 08:40
pokaż więcej...
Piotr Grzegorzewicz
18 marzec 2024 18:24
Powiem krótko , bo długo by o tym pisać -ten bank psuje dobrą renomę marki i słowa TOYOTA .
pokaż więcej...
Filip P
18 marzec 2024 08:16
pokaż więcej...
Bartosz Marona
03 listopad 2023 13:04
Byłem w trakcie ustawiania kredytu na auto używane. Bank ten został mi polecony przez dealera od którego kupowałem auto. Biurokracja banku oraz wymagania które bank stawiał sprawiły że zrezygnowałem z tej opcji. Zdecydowanie nie polecam.



Edit:

Chciałem dobrać kilkanaście tysięcy na auto, z mojej strony finansowanie było na poziomie ponad połowy wartości auta. Bank wymagał OC i AC, co jest normalne, ale z całkowitą cesją na bank, do tego odrzucił takie ubezpieczenia w najwyższych opcjach z 2 popularnych dużych ubezpieczalni (przez jakieś kruczki wynikające z zabezpieczeń ubezpieczyciela). Gdyby tego było mało, wymagał zaświadczenia o zarobkach moich i mojej żony. Mniej formalności miałem przy hipotece na pół miliona. Po 2 tygodniach prób zadowolenia bankowych wymagań zrezygnowaliśmy.
pokaż więcej...
Tomasz Kozlowski
01 wrzesień 2023 05:52
Brak kompetencji przy wniosku w sprawie płatności za serwis w ramach Comfort Pay ( chyba tak się nazywa ten produkt). Kompletne nieporozumienie.
pokaż więcej...
Eneasz Wiewióra
29 kwiecień 2023 19:16
Bardzo droga infolinia. Zapłaciłem 20zł za czekanie na linii i krótką rozmowę. 801900700 ten numer jest płatny! Ku przestrodze, bo nabijanie ludzie w butelkę i kasowanie dużych pieniędzy za infolinię to finansowe średniowiecze. Nie udało mi się założyć promocyjnych lokat na czas i dlatego z MotoKonta muszę szybciutko zrezygnować po dużym rachunku za telefon.
pokaż więcej...
Andrzej Kryszkiewicz
24 kwiecień 2023 12:21
Dyspozycja zlecenia wcześniejszej spłaty kredytu przerasta możliwości konsultanta, wysyłam już trzeci przelew, a kredyt dalej nie zamknięty, kto mi zwróci te pieniądze? Konsultanci wprowadzają w błąd, obiecują kontakt - "zadzwonimy dziś", "wyślemy mail", "przyśpieszymy sprawę", "przekażemy ponaglenie do odpowiedniego działu" i nic...
pokaż więcej...
M M
01 kwiecień 2023 10:11
Kompletnie bezuzyteczny proces weryfikacji przy próbie zalozenia lokaty, 100% niepowodzenia na 10 prób. Chyba robia to tylko po to by ukraść zdjecie dowodu osobistego email i numer telefonu. Dodatkowo niby zakładasz lokate bez konta , ale wniosek nazwany jest Motokonto czyli konto za ktore jest oplata 2.49 jezeli nie spelniasz warunkow. Coś tu smierdzi kantem polskich oszustow i złodziei, wole założyć w normalnym banku
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Toyota Bank Polska S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Toyota Bank Polska S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości