Proszę o weryfikację informacji zanim odpiszecie na opinię!!
Pan z Działu windykacji przepraszał że interweniuje ale ewidentnie BŁĘDY ZOSTAŁY POPEŁNIONE Z WASZEJ STRONY , a on nic nie może zrobić tylko poinformować odpowiedni dział aby coś w tym przypadku zrobili i do dnia dzisiejszego NIC NIE JEST ZROBIONE , A ja bez podstawnie ( cytuje wasza windykację) mam duży problem.
Więc proszę się nie ośmieszać odpowiedziami bez zaczerpnięcia wiedzy na temat mojego problemu z Waszą firmą!!1
DRAMATYCZNA OBSŁUGA!!!
Po krótce bo temat trwa od października 2024!!
Najpierw nie wysyłają umowy zawartej w Lipcu 2024 i wszystkich dokumentów, później nie informują klienta o braku wpłat za np. kredyt do którego nie dostarczyli umowy, a na koniec zgłaszają do BiK że ktoś nie płaci.
Później telefonicznie przyznają racje do błędów jakie popełnili, ale z Bik-u nie wykasowują i szukają rozwiązania tego problemu. Mówiąc że się skontaktują, co w efekcie nie następuje!!
Na koniec rozwiązanie jest TAKIE ŻE: Trzeba spłacić CAŁY KREDYT NA RAZ, inaczej nie wykasują z BiK, a później jeszcze Naliczają odsetki!!!
Dokonałem wpłaty za rejestrację pojazdu 09.2024. przez 3 miesiące byłem straszony windykacją za tą fakturę. Jakimś cudem dodzwoniłem się na infolinię i problem został rozwiązany. Dzisiaj po 3 miesiącach otrzymałem karę do zapłaty, nasłano na mnie windykację, zagrożono odebraniem pojazdu, za niezapłaconą fakturę z 09.2024 której sprawa została zakończona, a w systemie widnieje jako opłacona!!! Jeszcze brakuje żeby mnie do KRD zgłosili. Nie polecam, od banku oczekuję pisemnych przeprosin które będą dowodem jak za kolejne 3 miesiące będę się zaś z tej faktury musiał tłumaczyć.
Jeżeli chodzi o obsługę banku, nie jestem do końca zadowolony. Etap rejestracji zakładania konta ok, ale dalej jak by się rozmawiało z BOTem. Odpowiedzi na wiadomości lakoniczne i nie stosują się do propozycji klienta - korpo reguły.
Uzyskanie pełnomocnictwa - wypełnia się wniosek papierowy, odsyła go pocztą tradycyjną i czeka na przyjazd kuriera. Jak 10 lat temu przy wykupowaniu abonamentu. Słabiutko.
Byłem w trakcie ustawiania kredytu na auto używane. Bank ten został mi polecony przez dealera od którego kupowałem auto. Biurokracja banku oraz wymagania które bank stawiał sprawiły że zrezygnowałem z tej opcji. Zdecydowanie nie polecam.
Edit:
Chciałem dobrać kilkanaście tysięcy na auto, z mojej strony finansowanie było na poziomie ponad połowy wartości auta. Bank wymagał OC i AC, co jest normalne, ale z całkowitą cesją na bank, do tego odrzucił takie ubezpieczenia w najwyższych opcjach z 2 popularnych dużych ubezpieczalni (przez jakieś kruczki wynikające z zabezpieczeń ubezpieczyciela). Gdyby tego było mało, wymagał zaświadczenia o zarobkach moich i mojej żony. Mniej formalności miałem przy hipotece na pół miliona. Po 2 tygodniach prób zadowolenia bankowych wymagań zrezygnowaliśmy.
Bardzo droga infolinia. Zapłaciłem 20zł za czekanie na linii i krótką rozmowę. 801900700 ten numer jest płatny! Ku przestrodze, bo nabijanie ludzie w butelkę i kasowanie dużych pieniędzy za infolinię to finansowe średniowiecze. Nie udało mi się założyć promocyjnych lokat na czas i dlatego z MotoKonta muszę szybciutko zrezygnować po dużym rachunku za telefon.
Dyspozycja zlecenia wcześniejszej spłaty kredytu przerasta możliwości konsultanta, wysyłam już trzeci przelew, a kredyt dalej nie zamknięty, kto mi zwróci te pieniądze? Konsultanci wprowadzają w błąd, obiecują kontakt - "zadzwonimy dziś", "wyślemy mail", "przyśpieszymy sprawę", "przekażemy ponaglenie do odpowiedniego działu" i nic...
Kompletnie bezuzyteczny proces weryfikacji przy próbie zalozenia lokaty, 100% niepowodzenia na 10 prób. Chyba robia to tylko po to by ukraść zdjecie dowodu osobistego email i numer telefonu. Dodatkowo niby zakładasz lokate bez konta , ale wniosek nazwany jest Motokonto czyli konto za ktore jest oplata 2.49 jezeli nie spelniasz warunkow. Coś tu smierdzi kantem polskich oszustow i złodziei, wole założyć w normalnym banku