Zakres obowiązków:a) prowadzenie całokształtu spraw zw. z nadzorem inwestorskim robót remontowych i konserwacyjnych;b) udział w przeglądach technicznych, odbiorach robót;c) sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich robót remontow
2025-04-10 18:41:50Zakres obowiązków:- prowadzenie szkoleń z zakresu BHP;- udział przy opracowaniu dokumentacji procedur inspekcji, ocen ryzyka zawodowego;- prowadzenie postępowań powypadkowych;- udział w kontrolach i audytach BHP;- działania promujące kulturę bez
2025-04-04 18:41:33Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-04-20 15:06:02Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-04-20 15:04:03Opis stanowiska Nadzór techniczny nad zasobem mieszkaniowym. Wykonywanie przeglądów technicznych zasobu. Przekazywanie/zdawanie lokali. Sporządzanie przedmiarów i kosztorysów (NORMA PRO). Nadzór i odbiór prac remontowych. Ocena techniczna ustere
2025-04-19 13:50:03Opis stanowiska Nadzór techniczny nad zasobem mieszkaniowym. Wykonywanie przeglądów technicznych zasobu. Przekazywanie/zdawanie lokali. Sporządzanie przedmiarów i kosztorysów (NORMA PRO). Nadzór i odbiór prac remontowych. Ocena techniczna ustere
2025-04-19 13:50:02Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor Zespół Administracyjno-Gospodarczy, Referat Ogólny Adres urzędu: 87-700 Aleksandrów Kujawski ul. Wojska Po
2025-04-15 08:00:01Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie...Opis zadań:Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną banku i przepisami wewnętrznymi. Dokonywanie pomiaru i poziomu ryzyk istotnych. Wybrane elementy przygotowania raportów dla organów Banku. Identyfikacja zadań i incydentów ryzyka operacyjnego
2025-04-18 18:41:36Zakres obowiązków:- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia- prowadzenie dokumentacji pracowniczej- prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników- realizacja spraw związanych z ustaleniem praw do urlopu- wydawanie skierowań n
2025-04-11 18:41:48Zakres obowiązków:- obsługa kasy, prowadzenie dokumentacji w obrocie gotówkowym,- sporządzanie raportów kasowych, - pobieranie gotówki z banku,- obsługa interesantów,- rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących oraz przekazywanie korespond
2025-04-04 18:41:33Opis zadań:- zapoznanie ze statutem Stowarzyszenia Kujawsko-Pomorskiego Banku Żywnościowo-Rzeczowego w Toruniu;- zapoznanie z regulaminem pracy Stowarzyszenia;- zapoznanie stażysty z przepisami BHP, ppoż oraz instrukcją sanitarną;- zapoznanie z
2025-04-04 18:41:33POSZUKUJEMY PRACOWNIKA BIUROWEGO NA TERENIE TORUNIA. PRACA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, W WYMIARZE OŚMIU GODZIN DZIENNIE. WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW UDZIELĘ TELEFONICZNIE
2025-04-02 21:06:52Biuro Obsługi Inwestycji "INWEST - WYBRZEŻE " Sp. z o.o. w Gdyni nawiąże współpracę z Inspektorem Nadzoru Budowlanego z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - drogowej - elektrycznej - sani
2025-04-01 15:07:04Prawo i dziedziny pokrewne
2025-03-29 08:55:01Do struktur Spółki PROFI CREDIT Polska S.A. poszukujemy pracowników i współpracowników o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach. Stwarzamy możliwości pracy zarówno osobom o bogatym doświadczeniu, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją
2025-03-28 21:06:49Radca prawnyTwój zakres obowiązków Sporządzanie pism, umów oraz porozumień w ramach obsługi inwestycji budowlanych. Opiniowanie i negocjowanie warunków umów o roboty budowlane oraz umów powiązanych z procesem budowlanym. Rozpatrywanie roszczeń i
2025-03-28 11:00:46ONDE S.AZakres obowiązków:zarządzanie dokumentami, przygotowywanie i analiza dokumentów, praca z bazami danych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: wymagane orzeczenie o niepełnosprawności, dokładność i sumiennoś
2025-03-26 18:41:46Opis zadań:zgodny z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba wolnych miejsc pracy:2Opis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzi
2025-03-26 18:41:46Administracja publiczna
2025-02-27 08:55:03Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie, Organizacje pozarządowe (NGO): pozostałe
2025-02-26 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy
2025-02-21 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie, Organizacje pozarządowe (NGO): pozostałe
2025-02-08 08:55:03Administracja publiczna: pozostałe
2025-01-24 08:55:04Finanse / Bankowość / Księgowość: Księgowy/a
2025-01-16 08:55:05Asystencka praca / Personel biurowy: pozostałe, Praca socjalna
2025-01-11 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy
2025-01-11 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie, Organizacje pozarządowe (NGO): pozostałe
2025-01-10 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy
2025-01-01 08:55:04Zakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych, obsługa aplikacji biurowych;sporządzanie projektów pism, prowadzenie korespondencji;prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepis
2024-12-19 18:41:25Wymagania konieczne:Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:chęci do pracy, doświadczenie mile widziane prace ogólnobudowlane Miejsce">
2025-04-21 16:21:05Zakres obowiązków:- organizowanie pracy zespołów podległych pracowników;- sporządzanie okresowych raportów i planów prac, kontrola wykonania czynności;- sprawowania nadzoru nad utrzymaniem ciągłości pracy i sprawności instalacji i urządzeń;- obs
2025-04-08 18:41:45