Współpraca z tą firmą to jakaś tragedia... Nie polecam! Odradzam... Naprawdę mało kiedy wystawiam negatywne opinie ale do "TEJ" firmy straciłem już cierpliwość
Tragedia!!!! Od kilku dni próbuję ustalić los towaru, który u nich zakupiłem.Powinien do mnie dotrzeć tydzień temu. Nikt nie odbiera telefonów, a jak już odbierze to zrzuca odpowiedzialność na innych, a sprawa nie posuwa się naprzód. Zdecydowanie nie polecam tego sprzedawcy!!!!!
Nie polecam. Reklamacje nie są w żaden sposób rozpatrywane przez producenta. Kupujesz uszkodzony produkt i nie masz możliwości jakiejkolwiek reklamacji...
Dodatkowo nikt nie odbiera telefonu podanego na stronie do osoby zajmującej się serwisem rzeczy elektrycznych.
Reklamacja złożona 22 listopada
Edit:
Po komentarzu otrzymałem info z prośbą o odesłanie grzałki. Grzałka odesłana i odebrana przez Therma sp. z o .o. 19 grudnia. Czekamy na rozpatrzenie reklamacji.
Kpina a nie producent! Sterownik KTX4 blue ma mieć możliwość tworzenia harmonogramów pracy. Niestety cytuję "jest problem globalny i nie działa łączenie z urządzeniami apple". Próby naprawy przebiegają tak, że ja jako kupujący mam im sprawdzać kilkadziesiąt razy czy już działa czy nie!!! Co więcej brak jakiejkolwiek elastyczności w podzięce za moje kilka godzin wyjaśnień. Jest jesień i potrzebuję ogrzewać dom. Producent nie ma jednak możliwości przysłania sterownika zastępczego na czas naprawy/ wymiany niedziałającego, który nie działał poprawnie od chwili zakupu...
Tandeta . Nowy grzejnik założony po remoncie mieszkania zalał mi całe mieszkanie i sąsiada. Wyciek pomiędzy 2 a 3 żeberkiem. Jak przeszedł test szczelności?kto teraz zapłaci za straty ?
Sprzedają Państwo ekskluzywne grzejniki za dziesiątki tysięcy złotych, a nie stać Was na posiadanie w magazynie odpowiedniej stałej ilości adapterów do nich? Klient ma czekać kolejne tygodnie aż sprowadzicie je z Włoch, bo nie chce się Wam ponosić stałych kosztów posiadania ich odpowiedniej rezerwy. Na dziś nie macie niemal żadnych adapterów na rury stalowe.
Nie polecam. Ładny produkt (marlin one), ale Fatalna obsługa posprzedażna! Po roku grzałka zintegrowana z grzejnikiem zaczęła wywalać korki. Instalator zgłosił usterkę. Cisza. Kolejne zgłoszenie. Cisza. Pytanie??? A.. Trzeba zdemontować cały grzejnik i wysłać …
Przeprowadzałem renowacje starych grzejników w firmie Terma. Świetna jakość usługi, terminowość i kontakt z firma. Pan Bartłomiej Piwko prowadził te renowacje dbając o kazdy szczegół i otworzył mi oczy jak dużo więcej można zrobić (kolory, armatura retro itp) dzięki czemu osiągnąłem lepszy efekt niż planowałem. Dodatkowo dopytał jak mają być montowane grzejniki i dobrał odpowiednie mocowania dzieki czemu uniknąłem problemów z montażem. Bardzo mocno polecam.