Aby zadać pytanie, czekałem na odpowiedź od operatora przez około 30 minut. Automatyczna sekretarka mówi, że jeśli nie chcesz czekać, napisz do nas list i bełkocze adres. Brak kontaktów na stronie. Na stronie Milwaukee też nie ma kontaktów, a formularz zwrotny nie działa.... Tak duża firma nie ma wystarczających środków na zrobienie normalnej strony internetowej i dostępności informacji dla klientów??? A może pokazujesz, że nie dbasz o klientów?
Partacze i oszuści jakich mało. Wysłałem udar milwaukee do naprawy z bateria uszkodzili baterie nie zabezpieczając paczki. Nie chcieli wziąść odpowiedzialności . Paczka uszkodzona,walizka uszkodzona same straty. Po rozmowie mial kurier zabrać baterie i naprawić dostałem baterie owinieta taśma zepsutą jeszcze gorzej. Nie polecam czas naprawy oszukiwany nie na czas, do tego nie umią zabezpieczyć paczki.Partacze i nic więcej.
Sprzedają sprzęt zrobiony prawdopodobnie z odpadków. Serwis gwarancyjny, czyli firma KJB Technik naprawia w okresie gwarancji, ale tylko odpłatnie za 80% ceny nowej wiertarki. Generalnie nie polecam wyrobów MILWAUKEE. BOSCH jest o niebo lepszy. Mają lepszy sprzęt i serwis.