Nie polecam sklepu internetowego. Przede wszystkim za nieuczciwość względem nabywających poprzez moderowanie opinii innych niż 4* i 5*. Wystawiłem takową na 3* za nabyte rękawiczki wskazując rzetelnie na mankamenty - zbyt słabe szycie przy gumce na nadgarstku, niezbyt precyzyjny krój na palcach z warstwą dotykową co utrudnia korzystanie z telefonu. Do tego dodać należy absurdalnie długi czas realizacji zamówienia, które miało trafić do ich sklepu stacjonarnego i realizowane już długo po Świętach.
Moje pierwsze i ostatnie zakupy w tej firmie! Kupiłem online na prezent zapalniczkę plazmową.. Po tygodniu przysłali mi produkt używany, zniszczony z napisem na opakowaniu "defekt"! Jak można klientowi, który kupuje nowy produkt, wysłać używany sprzęt z defektem?! Nigdy więcej zakupów online w tej firmie, jak już to tylko w sklepie stacjonarnym po dokładnym sprawdzeniu przedmiotu.
Ekspres Tchibo super awaryjny, trzy razy reklamowany bo proces odkamieniania się nie chciał zakończyć, Ostatnia reklamacja złożona 23 listopada( trzecia !!! ) ekspres odebrany przez kuriera 25 listopada, żadnej informacji od serwisu, dzisiaj poinformowano mnie że ekspres odebrany 25 listopada dotarł do serwisu 8 grudnia i od tego dnia firma ma 3 tygodnie na załatwienie reklamacji . Stanowczo odradzam zakup tego ekspresu.
Reklamacja złożoana 23 listopada, a do dzisiaj (21 grudzień) nie załatwiona mimo wielu monitów mailowych i telefonicznych.
3 styczeń 2023 i reklamacja nadal nie załatwiona .
Jestem mega zawiedziony. Poraz pierwszy skusiłem się na zakup w sklepie internetowym Tchibo. 31 Lipca zakupiłem leżak, wpłaciłem pieniądze... Po kilku dniach po braku jakichkolwiek informacji zadzwoniłem na infolinię, tam nikt nic o zamówieniu nie wiedział i poinformowano mnie że to zapewne dlatego iż zakupiony przezemnie towar jest wyprzedany (??? no ja właśnie go kupiłem). Kazano mi wysłać potwierdzenie przelewu, co uczyniłem. 5tego sierpnia nagle w skrzynce pojawia si informacja o paczce przygotowanej dla kuriera, ale jest to jedynie numer zarejestrowany, kurier go do dziś nie otrzymał.
Dziś mamy 10 sierpnia, wysłałem serie maili
wnioskując o zwrot środków bo towaru już nie chce zresztą wyjeżdżam na urlop...totalna cisza.
Firma Tchibo ma klienta w głębokim poważaniu co potwierdzają opinie na ten temat i żałuję że podczas tych zakupów nie sprawdziłem opinii.
Pozostaje mi zmarnować trochę czasu i pozglaszac sprawę w różne miejsca.