Zdaje sobie sprawę że jestem dłużniczką o całe 112 zł ale traktowanie ludzi z taką pogardą jest chore! Pani interesuje się na co ja wydaje pieniądze! Powiedziałam że będę konsultowała się z prawnikiem to od razu po co dlaczego?? I że prawnik duzo weźmie a tu taka mała kwota. No sorry nie wasza sprawa na co ja wydaje pieniądze. Pani naprawdę była nie miła traktuje jak bydło a nie jak człowieka. Miałam jeden dług w ultimo jakieś 800zł. Tam ekipa jest normalna każda osoba jest naprawdę bardzo miła i serdeczna!! Może jakieś szkolenie Tam odbędziecie? Nauczycie się jak traktować ludzi. Współczuję każdemu kto musi się dłużej z nimi użerać. Życzę dłużnikom miłego dnia i duuuużo cierpliwości do tej firmy. Polecam też walczyć żeby przenieść długi do innej firmy.
Notoryczne nękanie telefonami, wiadomościami. brak merytorycznych odpowiedzi, podczas kontaktu nie przedstawiają się skąd dzwonią, bardzo zarozumiali i agresywni pracownicy, zero profesjonalizmu jak na kancelarię prawną. Nie polecam nikomu, a zarazem współczuję wszystkim, którzy muszą mieć z tą firmą do czynienia w jakikolwiek sposób. 1*, bo nie da się dać 0.
Reprezentują podobno Play, dawniej UPC. Mają burdel w danych, nie kontrolują przelewów, wysyłają codziennie maile i smsy mimo, że zaległość została spłacona. Masakra.
Niemal imponujące, jak udało Wam się połączyć ignorancję, arogancję i czystą bezczelność w tak groteskowym pokazie nieudolności. Wasze uporczywe nękanie ludzi żądaniami zarówno bezpodstawnymi, jak i śmiesznymi, ujawniają rażące braki - nie tylko w manierach, ale także w podstawowej ludzkiej przyzwoitości. Jeśli Waszym zamierzeniem było pokazanie swojej niekompetencji i bankructwa moralnego, to gratulacje, udało Wam się spektakularnie.
Prosze potraktować to jako szansę na okazanie odrobiny szacunku do samych siebie i zaprzestanie czynów karalnych, m.in. stalkingu na podstawie art. 190a kk. Jako świadek mam obywatelski obowiązek zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa do jednostki policji lub prokuratury.
Otrzymałam wiadomość SMS z informacją o „bardzo ważnej wiadomości w sprawie Play P4” nie będąc klientem Play. Dodatkowo została podana informacja, że szczegóły zostały przesłane drogą mailową i jest prośba o pilne zapoznanie się z nimi - nie otrzymałam żadnego maila. Po kilku minutach otrzymałam telefon, który okazał się nie być w mojej sprawie. Nie wiem jak ta firma funkcjonuje, ale wcześniej zostawione przez innych użytkowników negatywne opinie są moim zdaniem trafne. Komunikacja przypomina phishing.
EDIT: niestety nie mogę odpowiedzieć na odpowiedź firmy pod moim komentarzem, która sugeruje, że mam na numer po kimś zadłużonym, więc umieszczam ją tutaj. Mój numer telefonu posiadam od ponad 20 lat.