Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-02-03 10:10:27Pomoc w przygotowywaniu i odświeżaniu planów finansowo-operacyjnych, Monitorowanie wykonania planów i identyfikacja niezgodności, Tworzenie raportów i zestawień dotyczących postępu prac, Nadzór nad realizacją budowy według harmonogramu
2025-01-29 10:10:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: pomaturalne/policealne, kierunek: asystentka/higienistka stomatologiczna - Inne wymagania: mile widziane doświadczenie - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestro
2025-01-15 07:31:06Dental dialog gabriela kamińskaZakres obowiązków:asystowanie lekarzom stomatologom podczas zabiegów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne, kierunek: asystentka/higienistka stomatologicznaInne wymagania: mile widziane doświadczenie Wynagrodzenie
2025-01-14 18:42:16Zakres obowiązków:- wprowadzanie danych, - sprawdzanie poprawności danych,- ewentualny dojazd do klienta,- pilnowanie terminów'Pracodawca umożliwia udział w bezpłatnym szkoleniu z pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excela co stan
2024-12-30 18:41:39Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa mail
2025-01-26 09:01:02Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-02-03 10:10:27Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-31 11:50:05ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zarządzanie recepcją Salonu Hyundai - Aktywna obsługa klientów Salonu - Wsparcie działu handlowego - Obsługa call center - Prace administracyjno-biurowe - Obsługa kasy fiskalnej - Obsługa wystaw oraz szeroko pojęte działania
2025-01-30 22:30:20Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. kZakres obowiązków:Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: min. średnie, kwalifikacje: technik ekonomista, umiejętnosć pracy w zespole, zakres obowiązków: obsługa korespondencji, odbieran
2025-02-03 18:41:29Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kalendarza spotkań, Organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, Zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podlegającymi działami, Wsparcie..
2025-02-03 14:41:02Twój zakres obowiązków, redagowanie projektów pism oraz innych dokumentów,, sporządzanie projektów sprawozdań rachunkowych oraz sprawozdań z czynności,, wsparcie podczas organizowania przetargów na ruchomości oraz nieruchomości,, udział w..
2025-02-03 11:40:51ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe - Inne wymagania: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność - Przeznaczone wyłącznie dla os
2025-02-03 11:31:40M8b spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: PRAWO JAZDY KAT. B*,obsługa komputera - Inne wymagania: wykszt. średnie lub wyższe, czynne prawo jazdy kat. B; mile widziane d
2025-02-03 11:31:40EKOSCAN INNOWACJA I ROZWÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,Obsługa komput
2025-02-03 11:31:40Halantex sp.z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Redagowanie i przygotowywanie dokumentów oraz ich archiwizacja, Wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego, Fakturowanie i kompletowanie dokumentacji sprzedażowe
2025-02-03 10:40:48Twój zakres obowiązków, Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań oraz przygotowywanie materiałów,, Prowadzenie spraw administracyjnych i dokumentacji biurowej,, Zarządzanie biurem
2025-02-03 09:40:48Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień sprzedaży i kontakt z działem produkcyjno-magazynowym w zakresie ich realizacji., Fakturowanie sprzedaży krajowej i eksportowej., Wystawianie dokumentów magazynowych i faktur korygujących do zgłoszeń
2025-02-03 00:40:09Twój zakres obowiązków • prowadzenie sekretariatu • logistyka działalności biura • przygotowanie i wysyłka korespondencji • pilnowania terminowości obiegu dokumentów • utrzymania wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej • wsparcia..
2025-02-01 02:08:23Kl zewnetrzny 4,0Widex Holding sp. z o. o. z siedzibą w Zabrzu zatrudni osobę na stanowisko asystentka działu handlowego. Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za: - kontakt z klientem, - umawianie na spotkania biznesowe, - przygotowywanie i wysy
2025-01-31 21:06:48Zakres obowiązków:posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: Wymagania: znajomość języka angielskiego na
2025-01-31 18:41:46Zakres obowiązków:Administracyjno-biurowa, opracowanie dokumentacji technicznej, obsługa klienta w zakresie realizaji programów grantowcyh OZE, inwentaryzacja budynków pod świadectwa energetyczne. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śr
2025-01-30 18:42:16Twój zakres obowiązków, wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów,, pierwszy kontakt z klientem,, budowanie trwałych relacji z nowymi i obecnymi klientami,, wsparcie w realizacji ambitnych, ale i osiągalnych planów sprzedaży,, udział w eventach..
2025-01-30 16:40:40Twój zakres obowiązków, Rejestracja spraw: wprowadzanie nowych spraw do systemu oraz rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w formie elektronicznej i fizycznej., Kontakt ze stronami postępowania: udzielanie informacji stronom.
2025-01-30 10:40:56Twój portal z ofertami pracy
2025-01-29 08:54:04ipracujzdalnie.pl 4,6LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-28 15:36:41LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym kontakt z kandydatami oraz organizacja spotkań rekrutacyjnych., Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, w tym dokumentacji związanej z pracownikami i partnerami biznesowymi.,.
2025-01-28 13:40:54Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za kompleksową obsługę administracyjno-kadrową w naszej firmie. Zakres obowiązków obejmuje:, wsparcie działu księgowości w zakresie wprowadzania i tworzenia dokumentów, organizację pracy
2025-01-28 12:40:59Twój zakres obowiązków, przygotowanie i przeprowadzenie pomiarów w zakresie emisji hałasu do środowiska,, tworzenie dokumentacji sprawozdawczej z pomiarów hałasu,, realizacja i obsługa projektów związanych z obszarem akustyki w ochronie..
2025-01-28 10:40:51Twój zakres obowiązków, 1. Wykonywanie typowych czynności związanych z obsługą sekretariatu Zarządu spółki:, - kopiowanie i skanowanie materiałów, przepisywaniu tekstów, 2. Wsparcie Zarządu w wykonywaniu codziennych czynności:, - przygotowywanie
2025-01-27 19:40:04Zakres obowiązków:Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: brak wymagań; wymagane prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: pomoc w dostarczaniu zakupów; zakup i dostarczanie zakupów; wspiera
2025-01-27 18:41:51Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji...
2025-01-27 18:17:27ZARMEN SP Z O OSzukamy osoby, która wesprze nasze biuro w codziennych zadaniach administracyjnych oraz pomoże nam w rekrutacji i obsłudze klientów. Jeśli jesteś dobrze zorganizowana, masz smykałkę do administracji i kontaktów międzyludzkich, to stanowisko jest
2025-01-27 15:06:48Twój zakres obowiązków, nadzorowanie harmonogramu przyjęć aut do serwisu,, powitanie gości oraz udzielanie niezbędnych informacji na temat poszczególnych działów serwisowych,, kontakt telefoniczny z klientami, potwierdzanie wizyt oraz udzielanie
2025-01-27 13:40:54Witam, zaangażuje atrakcyjną dziewczynę jako asystentkę . Możliwość elastycznego grafiku. Stałe zlecenie. Kieszonkowe 10 tys mc. Więcej na priv. Pozdrawiam
2025-01-27 13:10:01