Dramat jesli chodzi o obsluge klienta. Nie ma kontaktu z infolinia tylko na emailach. Odpowiadaja w przeciagu 24 h. I przyklad: odzyskanie hasla: 1 platna usluga. 2 nie da sie tego zrobic szybko 3 trzeba wypelniac jakies formularze i odsylac skanybo ema ze zgloszeniem. Problemu to za malo. 4 trzeb im wysylac kopie bezpieczenstwa. Na razi utknelam na tym co jeszcze wymysla? Chyba czas opuscic firme.
Chciałam skorzystać z oferty Black Week, i o ile konsultantka zadzwoniła w przewidzianym czasie 28 sekund, to sprecyzowanie oferty miało się odbyć podczas rozmowy z wyznaczoną inną osobą, która niestety nie wyrobiła się w 5 dni z telefonem. Termin promocji mija dzisiaj, więc spodziewam się,że zainteresowanie potencjalnego klienta nikogo nie interesuje w tej firmie
Kontakt z tą firmą jak i obsługa klienta jest fatalna. Odradzam! Nie da się dodzwonić bez podania numeru id klienta lub bez numeru oprogramowania, na formularz kontaktowy na stronie lub tez na maili nikt nie odpowiada. Jedynie w miarę szybką dostaniecie odpowiedz tu gdyż zostawicie złą opinie (1*).
Rok temu automatycznie bez naszej na to zgody przedłużyli nam Faktura Start i za 84 pln w zamian dostali od nas setki negatywnych „polecen” wśród znajomych i koleg. Nie wiem ile zyskali od tak małej kwoty, ale napewno stracili więcej …
NIE POLECAM. Symfonia przejęła firmę, w której kupowałem oprogramowanie. Wkrótce wycofali ten program księgowy i zaproponowali swój: nie dość, że gorszy, mniej intuicyjny, to jeszcze dużo droższy. Zrezygnowałem i kupiłem gdzie indziej. Ale Symfonia nie zrezygnowała ze mnie. Zasypuje mnie wciąż ofertami i zaproszeniami. Moje prośby i groźby nie skutkują. Nie podawajcie im swoich danych, bo zasypią Was spamem. Próbowałem się dodzwonić, do Inspektora ochrony danych osobowych, bo wysłanie maila niczego nie dało. Dostałem odpowiedź, że usunięto moje dane, ale maila nadal przychodzą. Na stronie internetowej nie podają telefonu do Inspektora. Dodzwonienie się przez biuro obsługi klienta graniczy z cudem, nawet jeśli wybierze się opcję, że chcę kupić produkt. Traktują ludzi instrumentalnie tylko do wyciągania pieniędzy.
Totalny dramat. Pomimo wykupienia wsparcia technicznego, wsparcie nie istnieje. Programy archaiczne z licznymi błędami. Na szczęście zmieniłem programy do fakturowania i księgowości.
Symfonia (Sage) to totalny dramat i pomyłka. Nikomu nie polecam.
Także jestem z grona osób, które od lat pracują na Symfonii. Korzystam też z innych produktów, innych firm i wiadomo, że w KAŻDYM systemie występują jakieś błędy.
Jednakże to JA muszę umieć liczyć, a program jest tylko narzędziem. Jeśli ktoś nie zna zasad, nie weryfikuje na bieżąco to żaden program mu nie będzie odpowiadać.
A jeśli chodzi o obsługę klienta, to jest na prawdę zadowalająca. Czasami dłużej czeka się na odpowiedź, ale ta firma ma pewnie tyłu klientów, że ciężko to wszystko "od razu" załatwić.
Absolutnie odradzam tą firmę, totalna ignorancja po zakupie oprogramowania, brak jakiegokolwiek wsparcia. Nie da się dodzwonić, nikt nie odbiera telefonu. Numery nieaktualne. Czat nie działa. Odpowiedź na maila nie związana z tematem. Koszmar.
Jedna z najgorzej zorganizowanych firm, z jaką się spotkałam. Rezygnacja z usług jest komplikowana i utrudniana na dosłownie każdym kroku. Nie polecam nikomu.
Pracuję na Symfonii od 10 lat. Wszystko było wspaniale dopóki nie przyszedł 2019 rok... Od tamtego czasu praca na tych programach to udręka. Bez dobrego informatyka nie kupuj tego systemu! Zapłacisz kilka tyś za system a drugie tyle za wsparcie IT. Nie polecam. Dobrze, że to ostatnie 3 miesiące korzystania z tego systemu.