Lotnisko Modlin - Pan wymyśla swoje własne zasady przy odprawie, czepia się o wszystkie rzeczy, nie daje sobie nic powiedzieć - po czterokrotnej próbie przejścia inny ochroniarz widział przygody z tym gościem i po prostu przepuścił nas dalej. Zdecydowanie 1/5, nie polecam.
Pracownicy firmy nagminnie łamią przepisy o zakazie palenia (PALĄC OBOK ZNAKU ZAKAZU!) przez co mieszkańcy budynku (w tym tacy z astmą) nie mogą nawet wywietrzyć mieszkania żeby nie wdychać rakotwórczych oparów. Dno i patologia.
Na żadnym innym lotnisku niż w Modlinie nie spotkałam się z takim prostactwem i chamstwem . Firma powinna natychmiast zwolnić Panią blondynkę z tatuażem na szyi!
Ochrona stekop, najgorszy punkt obsługi lotniska modlin, hamska, gburowata i wulgarna. Po zwróceniu uwagi Panu ochroniarzowi usłyszeliśmy ze jak się nie podoba to wypad z kraju. Serdecznie nie polecam firmy, do ochrony przyjmowane są wszystkie niedojdy które niedostaly się do państwowej służby mundurowej
Jeśli chcesz wysokiej jakości, dobrze wyszkolonej profesjonalnej ochrony, najlepiej trzymaj się z dala od Stekop! Skrajny brak profesjonalizmu, niegrzeczny, nie, nieprzyjemny personel z niewielką lub zerową znajomością prawa, słabe wyszkolenie (najprawdopodobniej chcą zatrudnić każdego, ponieważ płacą grosze), brudne mundury, brak szacunku, to tylko wierzchołek góry lodowej .
Chcesz jakość? Prawie każda inna firma oferuje znacznie więcej niż Stekop
Na kanale YouTube Audyt Obywatelski został właśnie przedstawiony jeden przypadek pracownika który ma wyraźne problemy osobowości. Nie umie się przedstawić , opuszcza teren jednostki wojskowej i straszy ludzi którzy są na terenie publicznym. Fakt że to pracownik z Wrocławia ale swoim zachowaniem przedstawia waszą firmę w złym świetle
Koordynatorzy nie mogą działać płynnie gdyż sami albo w ogóle nie są informowani albo z dużym opóźnieniem. Wszystko trzyma sie kupy tylko dzięki dobrej woli i zaangażowaniu przekraczającemu obowiązki zawodowe tych właśnie wspominanych koordynatorów. Aby nie być gołosłownym. Koordynator z nowym rokiem dostał polecenie zatrudnienia pracowników na nowy obiekt, problem w tym że nie otrzymał informacji jakie ma proponować wynagrodzenie. I na koniec proste pytanie do tego komentarza o zadowolonych klientach .. Jak firma może działać rzetelnie skoro nie istnieje przepływ informacji zaś wszelkie kwestie rozwiązywane są z wielodniowym opóźnieniem ??