Praca Specjalista ds. reklamacji

Znaleźliśmy 194 oferty
Oferta sponsorowana

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługą komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon. - Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów. - Wspieraniem klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!). - Rozpozna

2025-12-09 07:30:15
Apilo Sp. z o.o
aplikuj.pl
Oferta sponsorowana

Specjalista ds. reklamacji (mechanika) @ Pronar...

Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe (preferowane kierunki: mechanika, elektromechanika, mechatronika, inżynieria produkcji lub pokrewne). Znajomość dokumentacji technicznej i umiejętność czytania rysunków technicznych Umiejętność analizy

2025-11-19 10:25:14
Pronar Sp z o. o
Poland
nofluffjobs.com
Oferta sponsorowana

Specjalist do spraw obsługi klienta Nowe

Duża Firma produkcyjna z wieloletnim doswiadczeniem poszukuje osoby do pracy na stanowisko specjalista do spraw obsługi klienta. umowa o prace wymagane orzeczenie o niepełnospawnosci Udział w rekrutacji w ramach projektu "Kompas kariery " współf

2025-12-19 15:05:29
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Barbara
lento.pl
Wszystkie ogłoszenia

Specjalist do spraw obsługi klienta Nowe

Duża Firma produkcyjna z wieloletnim doswiadczeniem poszukuje osoby do pracy na stanowisko specjalista do spraw obsługi klienta. umowa o prace wymagane orzeczenie o niepełnospawnosci Udział w rekrutacji w ramach projektu "Kompas kariery " współf

2025-12-19 15:05:29
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Barbara 
3,8 
Dzisiaj - Aplikuj szybko z Nuzle  

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta Nowe

Twój zakres obowiązków, Obsługa i rozwiązywanie zapytań klientów zarówno telefonicznie, jak i przez system zgłoszeń., Rozwiązywanie problemów, diagnoza i usuwanie usterek poprzez wsparcie zdalne., Delegowanie techników terenowych w sytuacjach, g

2025-12-19 12:41:18
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
TOMRA COLLECTION POLAND sp. z o.o
Dzisiaj z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka wsparcia klienta Nowe

Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji

2025-12-19 11:43:02
10000 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Dzisiaj z praca.pl 

Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji Nowe

Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó

2025-12-19 10:39:02
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Dzisiaj z praca.pl 

Specjalista ds. reklamacji Nowe

Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość ob

2025-12-19 09:57:03
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ELEKTRONIKA SA
Dzisiaj z praca.pl 

Specjalista ds obsługi klienta Nowe

Zakres obowiązków: • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (B2B) • Obsługa zamówień oraz koordynacja dostaw do klientów • Kontakt z klientami, udzielanie informacji o statutach realizacji zamówień, terminach dostaw • Budowanie długoterminowych..

2025-12-19 08:10:04
od 5400 zł
hr-assistant
Dzisiaj - Aplikuj szybko z Nuzle  

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta Nowe

Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich

2025-12-19 07:27:34
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Dzisiaj z praca.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta Nowe

Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy

2025-12-19 07:27:34
7200 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Concentrix
Dzisiaj z praca.pl 
Chcę otrzymywać podobne oferty na e-mail!

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, Terminowe generowanie raportów dla klienta, Przyjmowanie zleceń dostawy od Sklepu i Klientów-odbiorców, Przyjmowanie reklamacji od klientów, Przyjmowanie płatności za usługę w zdefiniowanych formach (gotówka, karta..

2025-12-18 12:41:23
Rodzaj pracy: Stała
Hoding1 / Grupa Express
Wczoraj z pracuj.pl 

Specjalista/ka ds. Obsługi klienta / Zamówień...

2025-12-18 11:54:05
SUPER MERCHANT SPÓŁKA AKCYJNA
Wczoraj z rocketjobs.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. rozpatrywania...

2025-12-18 09:54:06
Bank Pekao SA
Wczoraj z rocketjobs.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klienta w kanale tradycyjnym, wprowadzanie zamówień do systemu oraz koordynacja ich realizacji, przygotowywanie ofert oraz cenników, współpraca z przedstawicielami handlowymi, opracowywanie planów sprzedaż

2025-12-18 09:41:07
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
BROS Sp. z o.o
Wczoraj z pracuj.pl 

Młodszy specjalista ds. reklamacji - Łódź

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów w systemie • Analiza zgłoszeń reklamacyjnych oraz weryfikacja dokumentów • Kontakt

2025-12-17 16:29:00
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
INTER TEAM SP Z O O 
4,6 
2 dni temu z elevatosoftware.com 

Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó

2025-12-17 14:58:02
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
2 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. Reklamacji i Magazynowania (k/m/n)​

Twój zakres obowiązków, ocena stanu technicznego produktu– niczym Sherlock Holmes (zamiast lupy, masz skaner), zrobienie fotki i opisanie stanu faktycznego – niczym popularny Instagramer,, obsłużenie dostawy i wysyłki dla naszych kurierów,, przy

2025-12-17 14:41:08
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
RTV Euro AGD
2 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowyw

2025-12-17 11:28:14
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Agata S.A
2 dni temu z praca.pl 

Specjalista/Specjalistka Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku

2025-12-17 10:41:09
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
BP POLSKA SERVICES Sp. z o. o
2 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik ds. reklamacji

Opis stanowiska przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spół

2025-12-17 07:27:40
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
2 dni temu z praca.pl 

Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó

2025-12-17 07:27:40
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
2 dni temu z praca.pl 

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji (k/m)

Twój zakres obowiązków, Terminowe przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu na podstawie obowiązujących dokumentów magazynowych i reklamacyjnych, Dokładna weryfikacja towarów przyjmowanych do Działu Reklamacji: opisanie stanu w aplikacji..

2025-12-16 16:41:01
Rodzaj pracy: Stała
NEONET S.A
3 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,, pozyskiwanie nowych Klientów, ale spokojnie, nie musisz ich szukać – kontakt będzie przekazany Tobie,, informowanie Klientów o bieżącej ofercie –.

2025-12-16 15:41:36
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Biuro Obsługi Kancelarii sp. z o.o
3 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa klientów regionu oraz pozyskiwanie nowych odbiorców, utrzymywanie aktualnej bazy klientów w systemie CRM, współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w zakresie realizacji planów sprzedaży, zarządzanie

2025-12-16 13:41:31
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Zeelandia Sp.z o.o
3 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta

Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń, głównie przychodzących na infolinii., Zdalne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami., Obsługa zgłoszeń technicznych dotyczących lokali, za pomocą wewnętrznego systemu informatycznego., Zdalne..

2025-12-16 12:41:33
Rodzaj pracy: Stała
Mzuri Sp. z o. o
3 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klientów hurtowych – przyjmowanie i realizacja zamówień, odpowiadanie na zapytania i doradztwo produktowe., Koordynacja procesu reklamacji – przyjmowanie zgłoszeń, weryfikacja, kontakt z klientem,..

2025-12-16 12:41:33
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Lumax
3 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji oraz...

Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa reklamacji;, Przyjmowanie I rejestrowanie reklamacji klientów;, Utrzymywanie kontaktu z klientami w celu informowania ich o statusie reklamacji;, Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego.

2025-12-16 11:41:40
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Schwarzmüller Polska Sp. z o.o
3 dni temu z pracuj.pl 

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji (k/m)

Twój zakres obowiązków, Posprzedażowa obsługa Klienta (przyjmowanie zgłoszeń, sporządzanie odpowiedzi na zapytania klientów, nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem procesów), Analiza i pisemne rozpatrywanie reklamacji klientów firmy,..

2025-12-15 16:40:57
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Solid Security Sp. z o. o
4 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowyw

2025-12-15 15:31:34
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Agata S.A
4 dni temu z praca.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie harmonogramu odbiorów – planowanie i koordynacja terminów przekazań mieszkań, Zarządzanie dokumentacją odbiorową – kompletowanie, weryfikacja i archiwizacja protokołów odbioru, kart lokali oraz pozostałych

2025-12-15 14:41:23
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
YIT DEVELOPMENT sp. z o.o
4 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta...

Twój zakres obowiązków, Mailowa obsługa klienta w zakresie reklamacji, Rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji,.

2025-12-15 13:41:22
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Flex Rent sp. z o.o
4 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji, Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert, Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych

2025-12-15 09:41:12
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Grupa PZU
4 dni temu z pracuj.pl 

Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

2025-12-14 18:52:01
Praca.pl
5 dni temu z linkedin.com 

Specjalista / Specjalistka Obsługi Klienta

Kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail, zarówno przy przychodzących, jak i wychodzących zgłoszeniach, udzielanie wsparcia i doradztwo w zakresie planowania podróży, zapewniając profesjonalną i spersonalizowaną obsługę, dbanie o bezpiec

2025-12-13 14:35:02
4800 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Concentrix
6 dni temu z praca.pl 

Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó

2025-12-13 12:45:01
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
6 dni temu z praca.pl 

Specjalista / Specjalistka Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku

2025-12-12 17:41:04
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
BP POLSKA SERVICES Sp. z o. o
7 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Opis stanowiska Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert handlowych i umów Udział w przetargach Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firm

2025-12-12 14:04:02
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
7 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. reklamacji

Twój zakres obowiązków, Przygotowanie odpowiedzi w zakresie reklamacji kontrahentów., Przygotowanie dokumentacji reklamacyjnej., Weryfikowanie i obsługa wniosków reklamacyjnych., Opracowywanie statystyk z zakresu prowadzonych reklamacji.,..

2025-12-12 13:41:15
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Makita Sp. z o.o
7 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Twój zakres obowiązków, Przygotowanie nowych produktów do importu oraz sprzedaży na terenie UE (koordynowanie projektu, przygotowanie opakowań, instrukcji, etykiet, sprawdzanie zgodności z obowiązującymi normami bezpieczeństwa) – zapewniamy..

2025-12-12 11:41:34
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
KKS sp. z o.o. SK
7 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Twój zakres obowiązków, Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami., Przyjmowanie zleceń transportowych., Pozyskiwanie informacji niezbędnych do organizacji transportu towarów., Weryfikacja i wprowadzanie zleceń transportowych do systemu., Stałe

2025-12-12 10:41:26
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Ewals Cargo Polska Sp. z o.o
7 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Twój zakres obowiązków, Będziesz udzielać informacji o naszej ofercie studiów i ich przebiegu — przez telefon i mailowo. Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i w naturalny sposób potrafisz im coś wyjaśnić, ta część pracy sprawi Ci dużo przyjemności.

2025-12-12 09:41:17
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego 
4,7 
7 dni temu z pracuj.pl 

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office - Inne wymagania: Wykształcenie średnie ogólnokształcące skrupulatnośći sumienno

2025-12-12 07:31:49
ecovend spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7 dni temu z aplikuj.pl 

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowyw

2025-12-11 15:29:54
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Agata S.A
8 dni temu z praca.pl 

Specjalista/Specjalistka Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku

2025-12-11 14:41:20
Umowa o pracę
BP POLSKA SERVICES Sp. z o. o
8 dni temu z pracuj.pl 
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Specjalista ds. reklamacji

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 84 326 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy