ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługą komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon. - Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów. - Wspieraniem klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!). - Rozpozna
2025-12-09 07:30:15Apilo Sp. z o.oWykształcenie średnie techniczne lub wyższe (preferowane kierunki: mechanika, elektromechanika, mechatronika, inżynieria produkcji lub pokrewne). Znajomość dokumentacji technicznej i umiejętność czytania rysunków technicznych Umiejętność analizy
2025-11-19 10:25:14Pronar Sp z o. oDuża Firma produkcyjna z wieloletnim doswiadczeniem poszukuje osoby do pracy na stanowisko specjalista do spraw obsługi klienta. umowa o prace wymagane orzeczenie o niepełnospawnosci Udział w rekrutacji w ramach projektu "Kompas kariery " współf
2025-12-19 15:05:29Duża Firma produkcyjna z wieloletnim doswiadczeniem poszukuje osoby do pracy na stanowisko specjalista do spraw obsługi klienta. umowa o prace wymagane orzeczenie o niepełnospawnosci Udział w rekrutacji w ramach projektu "Kompas kariery " współf
2025-12-19 15:05:29Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu wycen, Zarządzanie procesem przetwarzania zamówień klientów we współpracy z Działem Technicznym i Działem Zakupów, Wprowadzanie zamówień klientów do systemu ERP, Raportowanie statusów wycen oraz zamówi
2025-12-19 12:41:18Twój zakres obowiązków, Obsługa i rozwiązywanie zapytań klientów zarówno telefonicznie, jak i przez system zgłoszeń., Rozwiązywanie problemów, diagnoza i usuwanie usterek poprzez wsparcie zdalne., Delegowanie techników terenowych w sytuacjach, g
2025-12-19 12:41:18Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji
2025-12-19 11:43:02Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-19 10:39:02Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość ob
2025-12-19 09:57:03Zakres obowiązków: • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (B2B) • Obsługa zamówień oraz koordynacja dostaw do klientów • Kontakt z klientami, udzielanie informacji o statutach realizacji zamówień, terminach dostaw • Budowanie długoterminowych..
2025-12-19 08:10:04Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich
2025-12-19 07:27:34Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-19 07:27:34Twój zakres obowiązków, Kompletacja niezbędnych informacji i dokumentów do realizacji zamówień, Koordynacja procesów realizacji zamówień (naszych produktów stalowych), Systematyczne wprowadzanie zamówień do systemu, Aktualizacja bazy danych..
2025-12-18 14:41:24Twój zakres obowiązków, Terminowe generowanie raportów dla klienta, Przyjmowanie zleceń dostawy od Sklepu i Klientów-odbiorców, Przyjmowanie reklamacji od klientów, Przyjmowanie płatności za usługę w zdefiniowanych formach (gotówka, karta..
2025-12-18 12:41:23Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klienta w kanale tradycyjnym, wprowadzanie zamówień do systemu oraz koordynacja ich realizacji, przygotowywanie ofert oraz cenników, współpraca z przedstawicielami handlowymi, opracowywanie planów sprzedaż
2025-12-18 09:41:07TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów w systemie • Analiza zgłoszeń reklamacyjnych oraz weryfikacja dokumentów • Kontakt
2025-12-17 16:29:00Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień oraz monitorowanie procesu ich realizacji, Budowanie pozytywnych relacji z klientami w środowisku międzynarodowym oraz dbanie o wysoki standard komunikacji, Kontrola terminowości dostaw do klientów,..
2025-12-17 15:41:29Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-17 14:58:02Twój zakres obowiązków, ocena stanu technicznego produktu– niczym Sherlock Holmes (zamiast lupy, masz skaner), zrobienie fotki i opisanie stanu faktycznego – niczym popularny Instagramer,, obsłużenie dostawy i wysyłki dla naszych kurierów,, przy
2025-12-17 14:41:08Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowyw
2025-12-17 11:28:14Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-17 10:41:09Opis stanowiska przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spół
2025-12-17 07:27:40Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-17 07:27:40Twój zakres obowiązków, Terminowe przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu na podstawie obowiązujących dokumentów magazynowych i reklamacyjnych, Dokładna weryfikacja towarów przyjmowanych do Działu Reklamacji: opisanie stanu w aplikacji..
2025-12-16 16:41:01Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,, pozyskiwanie nowych Klientów, ale spokojnie, nie musisz ich szukać – kontakt będzie przekazany Tobie,, informowanie Klientów o bieżącej ofercie –.
2025-12-16 15:41:36Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa klientów regionu oraz pozyskiwanie nowych odbiorców, utrzymywanie aktualnej bazy klientów w systemie CRM, współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w zakresie realizacji planów sprzedaży, zarządzanie
2025-12-16 13:41:31Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń, głównie przychodzących na infolinii., Zdalne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami., Obsługa zgłoszeń technicznych dotyczących lokali, za pomocą wewnętrznego systemu informatycznego., Zdalne..
2025-12-16 12:41:33Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klientów hurtowych – przyjmowanie i realizacja zamówień, odpowiadanie na zapytania i doradztwo produktowe., Koordynacja procesu reklamacji – przyjmowanie zgłoszeń, weryfikacja, kontakt z klientem,..
2025-12-16 12:41:33Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa reklamacji;, Przyjmowanie I rejestrowanie reklamacji klientów;, Utrzymywanie kontaktu z klientami w celu informowania ich o statusie reklamacji;, Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego.
2025-12-16 11:41:40Twój zakres obowiązków, Posprzedażowa obsługa Klienta (przyjmowanie zgłoszeń, sporządzanie odpowiedzi na zapytania klientów, nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem procesów), Analiza i pisemne rozpatrywanie reklamacji klientów firmy,..
2025-12-15 16:40:57Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowyw
2025-12-15 15:31:34Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie harmonogramu odbiorów – planowanie i koordynacja terminów przekazań mieszkań, Zarządzanie dokumentacją odbiorową – kompletowanie, weryfikacja i archiwizacja protokołów odbioru, kart lokali oraz pozostałych
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Mailowa obsługa klienta w zakresie reklamacji, Rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji,.
2025-12-15 13:41:22Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji, Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert, Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych
2025-12-15 09:41:12Kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail, zarówno przy przychodzących, jak i wychodzących zgłoszeniach, udzielanie wsparcia i doradztwo w zakresie planowania podróży, zapewniając profesjonalną i spersonalizowaną obsługę, dbanie o bezpiec
2025-12-13 14:35:02Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-13 12:45:01Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-12 17:41:04Opis stanowiska Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert handlowych i umów Udział w przetargach Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firm
2025-12-12 14:04:02Twój zakres obowiązków, Przygotowanie odpowiedzi w zakresie reklamacji kontrahentów., Przygotowanie dokumentacji reklamacyjnej., Weryfikowanie i obsługa wniosków reklamacyjnych., Opracowywanie statystyk z zakresu prowadzonych reklamacji.,..
2025-12-12 13:41:15Twój zakres obowiązków, Przygotowanie nowych produktów do importu oraz sprzedaży na terenie UE (koordynowanie projektu, przygotowanie opakowań, instrukcji, etykiet, sprawdzanie zgodności z obowiązującymi normami bezpieczeństwa) – zapewniamy..
2025-12-12 11:41:34Twój zakres obowiązków, Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami., Przyjmowanie zleceń transportowych., Pozyskiwanie informacji niezbędnych do organizacji transportu towarów., Weryfikacja i wprowadzanie zleceń transportowych do systemu., Stałe
2025-12-12 10:41:26Twój zakres obowiązków, Będziesz udzielać informacji o naszej ofercie studiów i ich przebiegu — przez telefon i mailowo. Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i w naturalny sposób potrafisz im coś wyjaśnić, ta część pracy sprawi Ci dużo przyjemności.
2025-12-12 09:41:17ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office - Inne wymagania: Wykształcenie średnie ogólnokształcące skrupulatnośći sumienno
2025-12-12 07:31:49ecovend spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąDo głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowyw
2025-12-11 15:29:54Zakres obowiązków: · kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,· pozyskiwanie nowych Klientów, ale spokojnie, nie musisz ich szukać – kontakt będzie przekazany Tobie,· informowanie Klientów o bież
2025-12-11 14:54:17Biuro Obsługi Kancelarii sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-11 14:41:20