Zakres obowiązków:Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta. Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza). Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta. Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie
2024-11-29 18:41:54Your responsibilities, Manage and resolve international customer claims (Categories A and B)., Conduct technical investigations and root cause analysis., Drive corrective actions and improvement projects., Collaborate with insurers and..
2024-11-29 15:40:44Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i sprawdzanie zgłoszeń reklamacyjnych,, sporządzanie dokumentacji reklamacyjnych w tym między innymi: protokołów reklamacyjnych, list reklamacyjnych itp.,, kontakt z klientem,, organizowanie prac reklamacyjnych..
2024-11-29 13:40:38Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten..
2024-11-29 12:43:50Agata S.ATwój zakres obowiązków, Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;, Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);, Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;, Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i..
2024-11-29 11:40:46Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten..
2024-11-29 10:35:48Agata S.ATwój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa procesu reklamacji: przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez kontrahentów, obsługa szkód mienia, prowadzenie kontaktów z brokerem oraz towarzystwem ubezpieczeniowym, redagowanie pism z..
2024-11-28 09:40:33Twój zakres obowiązków, Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i Star Alliance (rozpatrywanie spraw i prowadzenie korespondencji), Korespondencja z firmami /agentami współpracującymi z LOT w zakresie nieregularności bagażowych, Prowadzenie..
2024-11-25 10:40:40Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa procesu reklamacji: przyjmowanie i rozpatrywanie..
2024-11-22 14:21:03Twój zakres obowiązków, rozpatrywanie złożonych Spółce reklamacji w związku ze świadczonymi przez Spółkę usługami międzynarodowego i krajowego transportu drogowego towarów;, obsługa korespondencji związanej ze złożonymi Spółce reklamacjami;,..
2024-11-19 14:40:53Specjalista ds. reklamacji32_MzYwMDFfMF80MjMwObowiązki Prowadzenie korespondencji w zakresie reklamacji klientów dotyczących świadczonych usług dystrybucyjnychPrzygotowywanie dokumentacji w zakresie wniosków o wypłatę odszkodowańAnalizowanie i obsług
2024-11-19 07:01:20TAURON Polska Energia S.ATwój zakres obowiązków, Analiza zgłoszeń reklamacyjnych., Raportowanie reklamacji., Analizowanie zasadności roszczeń klientów., Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych., Kontakt z dostawcami oraz klientami...
2024-11-15 23:40:02Twój zakres obowiązków, przyjmowanie, ewidencjonowanie i weryfikowanie zgłoszeń reklamacyjnych,, rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem,, realizacja i rozliczanie z klientami uznanych zgłoszeń..
2024-11-14 09:40:41Twój zakres obowiązków, Analiza zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt telefoniczny z klientem, Rejestr zleceń w systemie A+W Business, Wsparcie merytoryczne klienta, szukanie rozwiązań, Uczestnictwo w prowadzeniu działań korygujących, naprawczych..
2024-11-12 15:40:49Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji od klientów oraz prowadzenie rejestru reklamacji jakościowych i ilościowych, utrzymywanie kontaktu z klientami oraz terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne,..
2024-11-12 10:40:47Wymagania: Wykształcenie średnie (kierunek techniczny, ekonomiczny)Minimum 1 rok doświadczenie zawodowego w obszarze dystrybucji lub sprzedaży energii elektrycznej, obsługi klienta
2024-11-08 16:51:03TAURON Dystrybucja S.AUl. Adamów 50
2024-11-08 15:54:06DambatTwój zakres obowiązków, Obsługa reklamacji klientów przekazywanych z biura obsługi klienta Daimler Truck Customer Center, zgłoszeń telefonicznych oraz e-mailowych,, Przygotowywanie oraz wysyłanie odpowiedzi na reklamacje wg standardów MB Trucks,,..
2024-11-08 09:40:41Twój zakres obowiązków, Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów, Realizowanie procedur działu reklamacji oraz kontroli jakości, Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej, Ścisła współpraca z innymi działami firmy, Umiejętność..
2024-11-07 15:40:45Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych., Obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji., Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne Klientów., Przygotowywanie raportów.,..
2024-11-07 12:40:44Twój zakres obowiązków, Obsługa procesu reklamacyjnego w oparciu o obowiązujące procedury począwszy od przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego aż do jego zakończenia;, Bieżące informowanie klientów o rodzaju, przebiegu i statusie procesu..
2024-11-06 15:40:38Firma ASSA ABLOY Opening Solutions Poland S.A. z siedzibą w Lesznie, przy ul. Magazynowej 4 poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Reklamacji Do Twoich obowiązków należeć będzie: - Przyjmowanie i procesowanie reklamacji klientów, prowadz
2024-11-06 14:45:01Twój zakres obowiązków, Rozpatrywanie reklamacji według obowiązujących przepisów, procedur oraz wytycznych, Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Monitorowanie procesu rozpatrywania reklamacji, Analiza zebranych danych reklamacyjnych,..
2024-11-06 14:40:40Twój zakres obowiązków, Otwieranie i procesowanie przesyłek krajowych/zagranicznych, Kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych wynikających z reklamacji, Wprowadzanie reklamacji i zwrotów do systemów, Dbanie o wysoką jakość obsługi..
2024-11-05 09:40:42Twój zakres obowiązków, kontrola dostaw przychodzących i wychodzących z magazynu,, zgłaszanie towaru reklamowanego do serwisów,, współpraca z firmami kurierskimi,, katalogowanie towarów (ocena stanu towaru i wykonywanie zdjęć),, praca przy..
2024-11-01 00:40:05Twój zakres obowiązków, Przejmiesz obsługę gwarancyjną wyznaczonego obiektu., Zorganizujesz proces usuwania usterek – będziesz w centrum wydarzeń!, Będziesz przeprowadzać oględziny i wysyłać odpowiednie pisma., Na bieżąco raportujesz zgłaszane..
2024-10-31 11:40:45Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów towarów pełnowartościowych., Przygotowywanie dokumentacji reklamacyjnej oraz wystawianie dokumentów korygujących., Udział w inwentaryzacji..
2024-10-30 15:40:46Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji,, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji,,..
2024-10-30 09:40:44Twój zakres obowiązków, Terminowe i zgodne z przepisami rozpatrywanie reklamacji Klienta, Weryfikacja zwrotów, Korespondencyjna obsługa Klienta, Kontakt z innymi działami firmy, Wysyłka przesyłek reklamacyjnych, Raportowanie pracy własnej,..
2024-10-28 15:40:47Podstawowe informacjeGdyniaUmowa o pracęelastyczny start między 7 a 9Twój zakres obowiązków..
2024-10-24 12:21:03Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji oraz rejestracja reklamacji Klientów,, obsługa dokumentów reklamacyjnych oraz odpowiedź na zgłoszenia Klientów, współpraca z działami/ oddziałami Spółki w zakresie rozpatrywanych reklamacji,..
2024-10-22 14:40:49Twój zakres obowiązków, Dostępność do pracy hybrydowej - 3 dni w tygodniu pracujemy z biura;, Podejmowanie decyzji na wszystkich etapach rozpatrywania reklamacji zgodnie z przestrzeganiem wszystkich ustalonych zasad;, Kontrola obciążeń zwrotnych..
2024-10-21 17:40:33Twój zakres obowiązków, Weryfikacja reklamacji i kar umownych., Analizowanie wysokości roszczeń oraz ustalanie przyczyn ich powstawania., Sporządzanie szczegółowych raportów dotyczących obsługiwanych spraw., Prowadzenie wewnętrznej komunikacji w..
2024-10-21 12:40:55Twój zakres obowiązków, Pełna obsługa procesu reklamacyjnego, Obsługa wpływających zgłoszeń reklamacyjnych, zgodnie z procedurami i umowami, Obsługa i kontrola wprowadzanych danych – praca w systemie SAP/MS Excel, Przygotowywanie..
2024-10-17 13:40:54Twój zakres obowiązków, Procesowanie zgłoszeń reklamacyjnych, Nadzorowanie obiegu dokumentów związanych z procesem reklamacji, Bieżąca współpraca z pracownikami różnych działów oraz dostawcami produktów, Sporządzanie raportów oraz dbałość o..
2024-10-15 12:40:54Twój zakres obowiązków, Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów, Realizowanie procedur działu reklamacji oraz kontroli jakości, Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej, Ścisła współpraca z innymi działami firmy, Umiejętność..
2024-10-14 15:40:59Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów., Rozpatrywanie reklamacji oraz zwrotów., Wprowadzanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów do systemu, Obsługa systemu reklamacyjnego., Kontakt z klientami telefoniczny,..
2024-10-11 11:40:47Twój zakres obowiązków, Weryfikacja zasadności zgłoszeń reklamacyjnych zgodnie z obowiązującymi zasadami, Stworzenie i opisanie standardu procedur reklamacyjnych, zgodnie z obowiązującym prawem i standardami firmy, Uzupełnianie kart logistycznych..
2024-10-08 10:40:47Twój zakres obowiązków, Rozpatrywanie reklamacji pasażerów, Rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej, Dbałość o terminowość obsługi reklamacji, Redagowanie formalnych pism i Odpowiedzi na nadesłane reklamacje, Współpraca z innymi działami..
2024-10-07 13:40:47Twój zakres obowiązków, Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami kanału e-commerce,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz udzielanie informacji dotyczących realizacji zamówień, oferty produktów itp.,, Prowadzenie zgłoszeń..
2024-10-07 09:41:09Doradca ds. Obsługi Klienta Szukasz pracy, chcesz zdobyć nowe lub wykorzystać dotychczasowe doświadczenie, nie boisz się nowych, zawodowych wyzwań oraz kontaktu z ludźmi? Ta praca jest właśnie Ciebie! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś, bowiem dla naszego
2024-08-30 17:55:15FALLWORK Sp. Z O. O