ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów - Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwe
2025-12-15 18:30:13Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczymy na szkoleniu wstępnym - obsługa przychodzących zapytań klientów dotyczących zamówień i wysyłki zamówionych towarów w sklepie internetowym - odpowiadanie w jęz
2025-12-06 07:30:06SALESHRZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługą komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon. - Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów. - Wspieraniem klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!). - Rozpozna
2025-12-09 07:30:15Apilo Sp. z o.oZakres obowiązków:- Profesjonalna obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług.- Obsługa kasy fiskalnej, terminali płatniczych i urządzeń stacyjnych.- Przygotowywanie produktów gastronomicznych (Wild Bean Cafe).- Utrzymanie czystości i porządku n
2025-12-19 18:40:34Твої обов'язки: обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту. ефективний контакт з клієнтами через телефон, електронну пошту, соціальні мережі, живий чат. У
2025-12-19 16:40:08Duża Firma produkcyjna z wieloletnim doswiadczeniem poszukuje osoby do pracy na stanowisko specjalista do spraw obsługi klienta. umowa o prace wymagane orzeczenie o niepełnospawnosci Udział w rekrutacji w ramach projektu "Kompas kariery " współf
2025-12-19 15:05:29Opis stanowiska Telefoniczne wsparcie klientów w zakresie produktów elektronicznych Koordynacja napraw, zwrotów i procesów reklamacyjnych Prowadzenie klientów przez proces zakupowy i doradztwo w zakresie usług dodatkowych Zapewnienie wysokiej ja
2025-12-19 15:05:03Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu wycen, Zarządzanie procesem przetwarzania zamówień klientów we współpracy z Działem Technicznym i Działem Zakupów, Wprowadzanie zamówień klientów do systemu ERP, Raportowanie statusów wycen oraz zamówi
2025-12-19 12:41:18Twój zakres obowiązków, Obsługa i rozwiązywanie zapytań klientów zarówno telefonicznie, jak i przez system zgłoszeń., Rozwiązywanie problemów, diagnoza i usuwanie usterek poprzez wsparcie zdalne., Delegowanie techników terenowych w sytuacjach, g
2025-12-19 12:41:18Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji
2025-12-19 11:43:02Ambicją Flokk jest stać się wiodącym na świecie dostawcą rozwiązań w zakresie siedzisk do miejsca pracy oraz utrzymać niezachwianą pozycję lidera branży w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Dzięki udokumentowanej historii organicznego wzrostu,..
2025-12-19 11:03:45Zakres obowiązków: • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (B2B) • Obsługa zamówień oraz koordynacja dostaw do klientów • Kontakt z klientami, udzielanie informacji o statutach realizacji zamówień, terminach dostaw • Budowanie długoterminowych..
2025-12-19 08:10:04Opis stanowiska: codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów przyjmowanie i koordynowanie realizacj
2025-12-19 07:27:34Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informa
2025-12-19 07:27:34Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich
2025-12-19 07:27:34Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-19 07:27:34Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-19 07:27:34Twój zakres obowiązków, Kompletacja niezbędnych informacji i dokumentów do realizacji zamówień, Koordynacja procesów realizacji zamówień (naszych produktów stalowych), Systematyczne wprowadzanie zamówień do systemu, Aktualizacja bazy danych..
2025-12-18 14:41:24Twój zakres obowiązków, Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, Telefoniczne umawianie spotkań projektowych, Dbanie o jakość rozmów z klientami, Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów.
2025-12-18 12:41:23Twój zakres obowiązków, Terminowe generowanie raportów dla klienta, Przyjmowanie zleceń dostawy od Sklepu i Klientów-odbiorców, Przyjmowanie reklamacji od klientów, Przyjmowanie płatności za usługę w zdefiniowanych formach (gotówka, karta..
2025-12-18 12:41:23Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy - telefoniczna, mailowa i bezpośrednia,, aktywne doradztwo i pomoc w doborze akcesoriów z oferty firmy,, obsługa systemu sprzedażowego oraz bieżące wprowadzanie
2025-12-18 11:41:33Twój zakres obowiązków, Bieżąca i kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów biznesowych w języku polskim (system zgłoszeń, monitoring statusu, informacja zwrotna mailowo i telefonicznie), Instalacja, konfiguracja oraz zdalny serwis oprogramowania dl
2025-12-18 11:41:33Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa Klienta w kanale tradycyjnym, wprowadzanie zamówień do systemu oraz koordynacja ich realizacji, przygotowywanie ofert oraz cenników, współpraca z przedstawicielami handlowymi, opracowywanie planów sprzedaż
2025-12-18 09:41:07Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-18 07:27:59Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-18 07:27:59Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-18 07:27:59Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-18 07:27:59Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskimTwój zakres obowiązków e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta w języku niemieckim i angielskim likwidowanie szkód turystycznych organizowanie pomocy w podróży m. in. wizyty l
2025-12-18 06:59:45ISON Care Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa zamówień oraz monitorowanie procesu ich realizacji, Budowanie pozytywnych relacji z klientami w środowisku międzynarodowym oraz dbanie o wysoki standard komunikacji, Kontrola terminowości dostaw do klientów,..
2025-12-17 15:41:29Wedding pl – Poznaj nas: Wedding.pl to największy w Polsce marketplace w branży ślubnej. Od 8 lat pomagamy łączyć przyszłe Pary Młode z dostawcami usług ślubnych. Na co dzień wspieramy Narzeczonych w przygotowaniach ich najważniejszego dnia w..
2025-12-17 14:41:18Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-17 10:41:09Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń technicznych w systemach FM zgodnie ze standardem obsługi Sodexo, Monitorowanie i raportowanie realizacji prac serwisowych, statusów zleceń, Obsługa systemów inteligentnego budynku w.
2025-12-17 09:41:05Opis stanowiska Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. Terminowe i dokładne aktualizowanie informacji w systemie dotyczących obsługiwanych zgłoszeń. Realizowanie celów jakościowych i ilościowyc
2025-12-17 07:27:40Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-17 07:27:40Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-17 07:27:40Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-17 07:27:40Bruno Tassi to jeden z liderów ogólnopolskiej dystrybucji produktów spożywczych i FMCG. Od ponad 30 lat dostarczamy naszym Klientom sprawdzone rozwiązania logistyczne i dystrybucyjne, obsługując miesięcznie ponad 10 000 Partnerów w całej Polsce
2025-12-16 21:05:25Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,, pozyskiwanie nowych Klientów, ale spokojnie, nie musisz ich szukać – kontakt będzie przekazany Tobie,, informowanie Klientów o bieżącej ofercie –.
2025-12-16 15:41:36Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa klientów regionu oraz pozyskiwanie nowych odbiorców, utrzymywanie aktualnej bazy klientów w systemie CRM, współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w zakresie realizacji planów sprzedaży, zarządzanie
2025-12-16 13:41:31Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń, głównie przychodzących na infolinii., Zdalne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami., Obsługa zgłoszeń technicznych dotyczących lokali, za pomocą wewnętrznego systemu informatycznego., Zdalne..
2025-12-16 12:41:33Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klientów hurtowych – przyjmowanie i realizacja zamówień, odpowiadanie na zapytania i doradztwo produktowe., Koordynacja procesu reklamacji – przyjmowanie zgłoszeń, weryfikacja, kontakt z klientem,..
2025-12-16 12:41:33Opis stanowiska Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń
2025-12-16 07:28:03Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-16 07:28:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów - Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwe
2025-12-15 18:30:13Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Zarządzanie zamówieniami usług od klientów złożonymi za pośrednictwem wszystkich potencjalnych kanałów, Zapewnienie prawidłowego i terminowego fakturowania zamówień, uzupełniania zapasów, dokładności inwentaryzacji..
2025-12-15 15:41:34Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie harmonogramu odbiorów – planowanie i koordynacja terminów przekazań mieszkań, Zarządzanie dokumentacją odbiorową – kompletowanie, weryfikacja i archiwizacja protokołów odbioru, kart lokali oraz pozostałych
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Mailowa obsługa klienta w zakresie reklamacji, Rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji,.
2025-12-15 13:41:22Bruno Tassi to jeden z liderów ogólnopolskiej dystrybucji produktów spożywczych i FMCG. Od ponad 30 lat dostarczamy naszym Klientom sprawdzone rozwiązania logistyczne i dystrybucyjne, obsługując miesięcznie ponad 10 000 Partnerów w całej Polsce
2025-12-16 21:05:25Duża Firma produkcyjna z wieloletnim doswiadczeniem poszukuje osoby do pracy na stanowisko specjalista do spraw obsługi klienta. umowa o prace wymagane orzeczenie o niepełnospawnosci Udział w rekrutacji w ramach projektu "Kompas kariery " współf
2025-12-19 15:05:29