Opis stanowiska Obsługa klientów Volkswagena przez telefon, chat i e-mail, zapewniając profesjonalizm i zaangażowanie. Dokumentowanie interakcji i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Przekazywanie dokład
2025-01-05 10:40:02Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów. Praca zdalna
2025-01-03 20:00:03Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach fi
2025-01-01 16:20:03Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Umie
2025-01-01 16:20:06Znasz język włoski i chcesz wykorzystać go na co dzień? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną propozycję! Dołącz do naszego zespołu i weź udział w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń dla podróżujących. Niezależnie od tego, czy masz już doświadczen
2025-02-17 21:06:43Znasz język włoski i chcesz wykorzystać go na co dzień? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną propozycję! Dołącz do naszego zespołu i weź udział w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń dla podróżujących. Niezależnie od tego, czy masz już doświadczen
2025-02-17 21:06:43Zakres obowiązków:- obsługa zapytań klientów email oraz telefoniczna dot. złożonych zamówień- przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, korekt, anulacje zamówień- kontakt ws zamówień, braków- przyjmowanie i weryfikacje reklamacji i zwrotów Wyma
2025-02-17 18:41:47Praca Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta targowego, Stand 360, Warszawa
2025-02-17 16:40:43Stand 360Praca Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, ZOETIS POLSKA SP. Z O.O., Warszawa
2025-02-17 16:40:43ZOETIS POLSKA SP. Z O.OPraca Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Portugalskim (B2), Armatis Polska Sp. Z o. o., Warszawa
2025-02-17 16:40:43Armatis Polska Sp. Z o. oOpis stanowiska Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń oraz reklamacji Aktualizacja danych, wystawianie faktur i archiwizacja dokumentów Wsparcie klientów w zakresie usług i płatności Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości o
2025-02-17 15:43:03Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta, cyber_Folks S.A., Poznań
2025-02-17 15:40:52cyber_Folks S.AWymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby k
2025-02-17 15:12:14Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby k
2025-02-17 15:12:14Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby k
2025-02-17 15:12:14Wymagania pracodawcy
2025-02-17 14:40:58LeasingTeam ProfessionalZnasz język włoski i chcesz wykorzystać go na co dzień? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną propozycję! Dołącz do naszego zespołu i weź udział w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń dla podróżujących. Niezależnie od tego, czy masz już..
2025-02-17 14:34:53Marzysz o pracy, która pozwoli Ci wykorzystać znajomość języka niemieckiego i codziennie pomagać ludziom? Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i wspieraj klientów jednej z czołowych linii lotniczych na świecie! Nie wymagamy doświadczenia –..
2025-02-17 14:32:29Praca Specjalista ds. obsługi klienta i organizacji, FUNDACJA POLISH SOCCER SKILLS, Warszawa
2025-02-17 10:40:52FUNDACJA POLISH SOCCER SKILLSZakres obowiązków: Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych na czeskim rynku; Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów za pomocą telefonu i e-mail w języku czeskim; Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami; W
2025-02-17 08:50:11Zakres obowiązków: Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych na czeskim rynku; Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów za pomocą telefonu i e-mail w języku czeskim; Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami; W
2025-02-17 08:50:11Zakres obowiązków: Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych na czeskim rynku; Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów za pomocą telefonu i e-mail w języku czeskim; Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami; W
2025-02-17 08:50:11Praca Oferty pracy Gdańsk: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. Chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta. Zainteresowanie IT i narzędziami technicznymi. Komunikatywność w języku niemieckim na poziomie co najmniej C1 i
2025-02-16 20:21:04Ogłoszenie zablokowane przez użytkownika
2025-02-16 20:21:04Opis stanowiska Obsługa zamówień klientów zagranicznych zarówno telefonicznie, jak i mailowo Udzielanie szczegółowych informacji na temat zamówień Monitorowanie i raportowanie procesów zamówieniowych Zarządzanie reklamacjami i wystawianie faktur
2025-02-16 15:50:03Opis stanowiska Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta. Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie. Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakoś
2025-02-16 14:51:01Wymagania Znajomość języka tureckiego (C1) oraz angielskiego (min. B2). Elastyczność w godzinach pracy, w tym gotowość do pracy w weekendy i święta
2025-02-16 06:31:03ConcentrixWymagania Biegła znajomość języka rosyjskiego (C1) i angielskiego (min. B2). Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta. Mile widziane doświadczenie w obsłudze kli
2025-02-16 06:31:03ConcentrixWsparcie klientów poprzez telefon, chat i e-mail (kontakty wychodzące i przychodzące). Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z zachowaniem pełnej dyskrecji. Zapewnienie profesjonalnej, cierpliwej i empatycznej obsługi
2025-02-15 19:20:04Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo oraz przez chat (rozmowy przychodzące i wychodzące). Ochrona poufnych informacji klientów. Proaktywne, cierpliwe i empatyczne podejście do klienta
2025-02-15 19:20:02Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klien
2025-02-15 18:00:14Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klien
2025-02-15 18:00:14Opis stanowiska Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące zamówień online, pytań o produkty, naprawy oraz wsparcie po zakupie. Aktywna sprzedaż celem maksymalizacji wyników każdej interakcji. Używanie narzędzi takich jak Salesforce do rejestr
2025-02-15 17:50:04Opis stanowiska Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami (transport lądowy), Obsługa zamówień od wniosku do realizacji, Kontrola jakości usług, raportowanie KPI, analiza wyników, Monitorowanie kursów walut i cen paliwa, rewizja taryf, Kalku
2025-02-15 16:17:02Opis stanowiska Kontakt telefoniczny z Klientami zainteresowanymi leasingiem samochodowym, Rozpoznanie potrzeb i przedstawienie odpowiednich rozwiązań, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
2025-02-15 15:22:02Opis stanowiska Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o polisach, składkach i zgłoszeniach szkód, Rejestracja szkód i zarządzanie dokumentacją, Pojedyncze połączenia wychodzące (bez sprzedaży) – np. badanie satysfakcji klien
2025-02-15 15:07:02SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ORGANIZACJI KURSÓW Firma Edukacyjno-Wydawnicza ELITMAT zaprasza do swojego zespołu! Działamy w kilku..
2025-02-15 14:17:02Twoje obowiązki: Pomoc klientom w zakresie rezerwacji i dostępności usług turystycznych Odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie szczegółowych informacji Rozwiązywanie problemów w sposób szybki i profesjonalny Współpraca z partnerami biznesowym
2025-02-15 11:42:02Opis stanowiska Efektywna komunikacja z klientami poprzez telefon, czat oraz email, obsługując zarówno zgłoszenia przychodzące, jak i wychodzące. Zapewnienie wyjątkowej obsługi, zawsze z proaktywnym, cierpliwym podejściem. Chcemy, aby każdy klie
2025-02-15 10:15:02Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca
2025-02-15 09:46:02Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca
2025-02-15 09:46:02Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca
2025-02-15 09:46:02Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań. Współpraca zespołowa w realizacji celów. Entuzjastycz
2025-02-15 09:44:02Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań. Współpraca zespołowa w realizacji celów. Entuzjastycz
2025-02-15 09:44:02Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań. Współpraca zespołowa w realizacji celów. Entuzjastycz
2025-02-15 09:44:02Opis stanowiska Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email – będziesz głosem naszej marki, który zapewnia satysfakcję i bieżącą informację naszym klientom. Zarządzanie interakcjami i rozwiązaniami za pomocą systemu CRM, dbają
2025-02-15 09:36:02Opis stanowiska Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email – będziesz głosem naszej marki, który zapewnia satysfakcję i bieżącą informację naszym klientom. Zarządzanie interakcjami i rozwiązaniami za pomocą systemu CRM, dbają
2025-02-15 09:36:02Opis stanowiska Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email – będziesz głosem naszej marki, który zapewnia satysfakcję i bieżącą informację naszym klientom. Zarządzanie interakcjami i rozwiązaniami za pomocą systemu CRM, dbają
2025-02-15 09:36:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN - System wynagrodzenia: Cza
2025-02-15 07:31:14Zibud-bruk ewa zając spółka komandytowaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN - System wynagrodzenia: Cza
2025-02-15 07:31:14Zibud-bruk ewa zając spółka komandytowaZakres obowiązków:Sprzedaż kostki brukowej i materiałów budowlanych. Praca na jedną zmianę od godz. 7:00. Miejsce pracy: ul. Węgierska, 33-300 Nowy Sącz. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wynagrodzenie brutto: od
2025-02-14 18:41:42Zakres obowiązków:Sprzedaż kostki brukowej i materiałów budowlanych. Praca na jedną zmianę od godz. 7:00. Miejsce pracy: Kamienica 1000, 34-608 Kamienica. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wynagrodzenie brutto: od
2025-02-14 18:41:42Twój portal z ofertami pracy
2025-02-14 16:54:06CUK UbezpieczeniaTwój portal z ofertami pracy
2025-02-14 16:54:06CUK UbezpieczeniaSzybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta
2025-01-03 16:10:04Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsł
2025-01-03 16:50:04