Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w dziale administracyjnym lub finansowym) Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 Bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel Doskonałe zdolności interpersonalne pozwalając
2025-01-22 10:25:144SPECIALIST sp. z o.oWymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i wielozadaniowość umiejętność szybkiego reagowania pod wpływem czasu doświadczenie w organizacji różnorodnych wydarzeń j. angielski w stopniu komunikatywn
2025-01-23 10:25:15Business Bridge GroupBardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie. Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook), Canva, Google Apps (Sheets, Meet itp.) Samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu. Umiejętność pra
2025-01-22 10:25:14TMS PersonalInterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb
2025-02-17 15:36:35InterKadra Sp. z o. oPraca Młodszy Specjalista ds. Administracji Floty Wewnętrznej, VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Warszawa
2025-02-17 13:40:54VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA...Praca Młodszy Specjalista ds. administracji, SDP D. Sierżant K. Dudziński Sp. k., Warszawa
2025-02-17 12:40:51SDP D. Sierżant K. Dudziński Sp. kPraca Specjalista ds. administracji i rozliczeń, ROHLIG SUUS Logistics S.A., Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
2025-02-17 12:40:51ROHLIG SUUS Logistics S.APraca Specjalista ds. Administracji, Jakon Sp. z o.o., Poznań
2025-02-17 10:40:53Jakon Sp. z o.oPraca Młodszy specjalista ds. administracji i wprowadzania umów, OMIDA FINANCE sp. z o.o., Warszawa
2025-02-17 10:40:52OMIDA FINANCE sp. z o.oWymagania pracodawcy
2025-02-17 09:40:50ManpowerWymagania Wykształcenia wyższego (zarządzanie, logistyka, marketing lub pokrewne) Znajomości branży FMCG (mile widziane) Umiejętności organizacyjnych">
2025-02-16 20:21:04Opis stanowiska Bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna jednostki; Ewidencjonowanie umundurowania i sprzętu, zarządzanie wydawaniem odzieży ochronnej i roboczej; Prowadzenie gospodarki materiałowej i realizacja zakupów, w tym doraźnych i awary
2025-02-16 12:20:03Opis stanowiska Wprowadzanie danych do systemu magazynowego. Rejestrowanie przyjęć i wydań towarów. Raportowanie i kontrola stanów magazynowych zdalnie. Przeprowadzanie zdalnych inwentaryzacji. Weryfikacja protokołów wydań. Zarządzanie systemem
2025-02-16 12:00:02Opis stanowiska Tworzenie i aktualizacja danych produktowych w systemach (3DX, SAP) Współpraca z zespołami w celu wprowadzania nowych produktów i zmian w istniejących Zapewnienie wysokiej jakości danych i zgodności z KPI Organizacja procesów por
2025-02-16 08:45:02Opis stanowiska Profesjonalna obsługa recepcji oraz dbanie o dobrą komunikację z odwiedzającymi i gośćmi Centrum Edukacji. Koordynacja logistyki grup i indywidualnych gości uczestniczących w programach Centrum. Udostępnianie informacji na temat
2025-02-16 08:44:02Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-02-15 21:25:40Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi
2025-02-15 16:40:02Opis stanowiska Tworzenie i zarządzanie grafikami pracy dla lekarzy, zapewniając efektywne wykorzystanie ich czasu pracy. Monitorowanie i analizowanie raportów dotyczących potrzeb kadrowych, aby zapewnić odpowiednią liczbę lekarzy podczas dyżuró
2025-02-15 15:10:05Opis stanowiska Administrowanie sprawami kadrowymi pracowników, w tym obcokrajowców Zarządzanie umowami cywilnoprawnymi Archiwizacja dokumentacji i prowadzenie akt osobowych Wspieranie działów w realizacji szkoleń Zarządzanie budżetem szkoleniow
2025-02-15 15:00:03Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane doświadczenie w zarządzaniu biurem, wsparciu pracowników lub logistyce) Umiejętność organizacji pracy własnej oraz koordynacji wielu zadań jednocześnie
2025-02-14 15:54:04ANTAL Sp. z o. oOpis stanowiska: praca stacjonarna w Piasecznie/Górze Kalwarii rejestracja i generowanie zamówień, wystawianie dokumentów kontraktowych i wysyłkowych, przygotowywanie ofert, koordynowanie elektronicznego obiegu dokumentów, wystawianie faktur i i
2025-02-14 13:20:54Opis stanowiska Realizacja zadań administracyjno-biurowych zgodnie z obowiązującymi procedurami Opracowywanie projektów dokumentów, raportów i sprawozdań Rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prowadzenie rejes
2025-02-14 11:49:02Praca Młodszy Specjalista ds. administracji, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Poznaniu, Poznań
2025-02-14 11:40:51Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali...Praca HR Junior Administration Specialist with French, FRISTA, Warszawa
2025-02-14 10:40:52FRISTAOpis stanowiska Obsługa interesantów biura przepustek, przyjmowanie dokumentów i nadzór nad kartami dostępu Wystawianie imiennych kart dostępu oraz kart pojazdów zgodnie z regulacjami firmy Prowadzenie rejestru wydanych kart i ich obiegu Przyjmo
2025-02-14 10:27:02Your responsibilitiesHR administration for our client in SwitzerlandEntering and maintaining employee data (SAP, Success Factors)—new hires, changes in employment conditions, absences, time management..
2025-02-14 09:47:35FRISTAPraca Specjalista ds. Administracji i Rozwoju Organizacji, SK NEXILIS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Stalowa Wola
2025-02-14 09:40:50SK NEXILIS POLAND Sp. z o. oOpis stanowiska Obsługa zamówień dla klientów z Niemiec. Sporządzanie dokumentów dla celów refundacyjnych produktów. Fakturowanie dla płatników i klientów. Zarządzanie bazą danych w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach. Budowanie relacji z pa
2025-02-14 08:10:02Czy jesteś osobą energiczną, zorganizowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności rosnącej się branży ubezpieczeń? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Właśnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby, która będzie wspierać Agentów ubezpieczeniowyc
2025-02-14 05:06:34Praca Specjalista ds. administracji biurowej, MULTICONSULT POLSKA SP. Z O.O., Kielce
2025-02-14 00:40:09MULTICONSULT POLSKA SP Z O OOpis stanowiska: Cześć! Jesteśmy Multiconsult Polska Sp. z o.o., jedną z wiodących firm konsultingowych w kraju i szukamy Specjalisty ds. administracji biurowej. Jeśli jesteś osobą, która lu
2025-02-13 18:30:10Twój portal z ofertami pracy
2025-02-13 15:54:05Mettler ToledoPraca Specjalista ds. Administracji, VanityStyle Sp. z o.o., Warszawa
2025-02-13 13:40:47VanityStyle Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa platform sprzedażowych, takich jak Allegro, Amazon, Reverb.com., Administrowanie systemami sprzedażowymi (BaseLinker, IdoSell, WordPress)., Aktualizacja ofert produktowych, w tym: Dodawanie nowych produktów do baz
2025-02-13 11:41:05Twój zakres obowiązków, Powitanie oraz opieka nad Klientami i Gośćmi salonu, w tym kierowanie ich do właściwych osób/działów, z dbałością o najwyższe standardy obsługi, Obsługa recepcji w tym: obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych
2025-02-13 11:41:04Twój portal z ofertami pracy
2025-02-13 10:54:05Mettler ToledoTwój zakres obowiązków, Zarządzanie procesami administracyjno-biurowymi – dbanie o sprawny obieg dokumentów, koordynowanie współpracy z biurem księgowym oraz dostawcami usług i towarów, Współtworzenie i optymalizacja procedur administracyjnych –
2025-02-13 10:40:52Sample Administration Specialist49_744000035248275Obowiązki Serve as information contact at receipt in an efficient and detailed manner with a high degree of qualityUnpack sample packages and coolers received at the labInterpret and register Med
2025-02-13 07:01:58Eurofins GSC Poland Sp. z o.oSpecjalista ds. administracji płacowej3460Obowiązki kompleksową obsługę procesu związanego z zawieraniem i rozliczaniem umów cywilnoprawnych, zgodnie z obowiązującymi w Spółce procedurami wewnętrznymi, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgł
2025-02-13 07:01:57Totalizator Sportowy Sp.z o.oDzięki za informacje. Oto zaktualizowane ogłoszenie o pracę: --- ### Specjalista ds. Administracji i Księgowości **Opis firmy**: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która organizuje festiwale taneczne dla dzieci i dorosłych. **Główne obo
2025-02-13 05:06:42Twój zakres obowiązków, Kompleksowe prowadzenie recepcji firmy, Obsługa pracowników firmy, Wspieranie organizacji spotkań, Codzienna współpraca z firmami zewnętrznymi, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa programu do..
2025-02-12 15:40:57Główne zadania na stanowisku: Wspieranie oraz współpraca z kierownictwem działu operacyjnego Sporządzanie zestawień i raportów Przygotowywanie prezentacji, analiz i zestawień Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wynikającym z realizacji
2025-02-12 13:59:30Opis stanowiska Efektywne zarządzanie pocztą wychodzącą i przyjmowanie korespondencji wpływającej, zapewnienie prawidłowego rejestru i obiegu dokumentów. Archiwizowanie dokumentacji oraz dostarczanie oryginałów pism na wniosek pracowników. Oprac
2025-02-12 13:50:05Opis stanowiska Budowanie i utrzymywanie relacji z jednostkami badawczo-rozwojowymi oraz kontrahentami. Zapewnienie wysokiej jakości realizacji procedur i standardów. Implementacja rozwiązań jakościowych. Współpraca w opracowywaniu i monitorowan
2025-02-12 13:10:03Twój zakres obowiązków, Kontakt z klientami (mailowy i telefoniczny) – przypomnienia o dokumentach, informowanie o statusie sprawy, Weryfikacja i kompletowanie dokumentacji (umowy kredytowe, pełnomocnictwa, zaświadczenia bankowe), Przygotowywani
2025-02-12 10:40:51O zespole ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do f
2025-02-12 10:30:25Opis stanowiska Wsparcie pracowników w obszarze działalności naukowej Tworzenie planów kosztowych i raportów dotyczących projektów naukowych Prowadzenie dokumentacji naukowej i szkoleniowej Przygotowywanie zestawień, raportów okresowych i końcow
2025-02-12 08:55:02Specjalista ds. Administracji i KsięgowościObowiązki Sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy. Zakładanie, prowadzenie i archiwizację akt osobowych. Prowadzenie ewidencji czasu pracy
2025-02-12 07:01:39AutojetTwój zakres obowiązków, Gromadzenie, przetwarzanie i sprawdzanie wszystkich danych personalnych w różnych systemach, Weryfikacji i przygotowywanie akt osobowych oraz prowadzenie administracji personalnej, Obsługa procesów realizowanych w zespole
2025-02-11 17:40:29Ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa, Poland Szukamy Specjalisty do zespołu Administracji Personalnej, który będzie świadczył usługi kadrowo-płacowe dla pracowników Spółek Circle K w Polsce. Zapewnianie kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej popr..
2025-02-11 16:45:02Circle KTwój zakres obowiązków, Zarządzanie salami konferencyjnymi, a w tym dbałość o meble, sprzęt, sprawdzanie audytów, obsługa plików na SP, Koordynacja przestrzeni parkingowej oraz zarządzanie kluczami do pomieszczeń biurowych, Zarządzanie zasobami
2025-02-11 16:40:40Your responsibilities, Archiving documents and invoices, Supporting documents’ circulation in the organization, Welcoming guests, Posting/collecting shipments, contacting couriers, Preparing office orders, Organizing company events and catering
2025-02-11 15:41:05Twój zakres obowiązków, prowadzenie i przygotowanie dokumentacji kadrowej, obsługa systemu kadrowo-płacowego, wsparcie i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów kadrowych oraz organizacyjnych, analiza oraz opracowywanie regulaminów, uchwał,.
2025-02-11 15:41:05Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość przepisów dotyczących wystawiania faktur, korekt, PZ i WZ Doświadczenie w przygotowywaniu umów Samodzielność i umiejętność znajdowania rozwiązań Skrupulatność Chęć rozwoju i podejmowania nowych wyzw
2025-01-23 10:25:15HR InstytutWykształcenie wyższe, mile widziane o profilu technicznym, min. 2-3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub w obszarze: sprzedaż, administracja sprzedaży, finanse, zakupy, kontroling itp., doświadczenie w branży produkcyjnej - j
2025-02-04 10:25:18Talent Partners