Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-18Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystent, recepcja lub administracja biurowa). Solidna znajomość pakietu Office (Word, Excel). Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Dyspozycyjność w wymiarze min. ¾ etatu (preferowany pełny
2025-12-01 10:25:13IT LeasingTeamZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa dokumentacji transportowej (krajowej i międzynarodowej) - Obsługa zwrotów na magazynie - Wyjaśnianie błędów w przesyłkach - Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych - Wsparcie dla pracowników magazy
2025-12-10 22:30:38RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OYOUR PROFILE Several years of experience in the payroll department and independence in tasks Knowledge of Polish Labour Law and Payroll issues Good knowledge of English and fluent Polish (written and spoken) Good analytical skills; practical kno
2025-11-18 10:25:13Capgemini polska sp. z o.oEmployer requirements Fluent in English (min. B2 level) Proficient in speaker of one of: German / Dutch / French / Czech / Slovak / Swedish / Norwegian / Danish / Finnish / Hungarian Very good knowledge of MS Office Very good organizational skil
2025-10-30 10:25:14AntalZakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap
2025-12-18 18:29:11Twój zakres obowiązków, Kompleksowa administracja szkoleniami, w tym obsługa zapisów pracowników na szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz prowadzenie bieżącego rejestru zrealizowanych działań,, Współtworzenie, weryfikacja oraz monitorowanie..
2025-12-18 14:41:24Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów w regionie, Bieżąca obsługa wewnętrznego systemu obiegu dokumentów, Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego, Rejestrowanie i weryfikacja
2025-12-18 13:41:18OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem in
2025-12-18 13:23:19Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i kontrola procesów operacyjnych w firmie - weryfikacja zgodności działań z procedurami., Bieżąca kontrola i aktualizacja arkuszy pracowniczych., Analiza kosztów i przychodów w celu określenia rentowności..
2025-12-18 12:41:23Jesteś dobrze zorganizowaną osobą? Masz doświadczenie w pracach administracyjnych albo finansowych? Dla naszego klienta – prokobiecej organizacji pozarządowej poszukujemy osoby do koordynacji działań back-office. To idealna rola ceniącej różnoro
2025-12-18 11:54:02Hays IT Contracting to wsp ółpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalist ów IT do najciekawszych projekt ów technologicznych na rynku. Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontaktor ów i pracuj dla Klient ów Hays! Obecnie dla nas
2025-12-18 11:54:01Twój zakres obowiązków, zarządzanie bieżącą administracją spółki medycznej,, porządkowanie i standaryzacja procesów administracyjnych,, nadzór nad obiegiem dokumentów i kompletnością formalną spółki,, obsługa i nadzór nad umowami (dostawcy,..
2025-12-18 11:41:33TWÓJ PROFIL Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość prawa pracy Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office - w szczególności programu EXCEL a także SAP HR i/lub TETA Dobra znajomość języka angielskiego Dok
2025-12-18 10:25:14CapgeminiTwoja Rola: Pełen zakres obsługi klienta serwisu (osobistej, mailowej i telefonicznej). Zarządzanie przepływem zleceń: rejestracja, przekazanie technikom, finalizacja i rozliczenie. Odpowiedzialność za fakturowanie i kontrolę poprawności rozlicz
2025-12-18 09:50:06ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne - Języki: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany - Uprawnienia: Prawo ja
2025-12-18 07:31:20NUTROPHARMA Sp. z o.oTwoja rola: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego jednostki. Koordynacja kalendarza spotkań i bieżących działań organizacyjnych. Nadzór nad dokumentacją, korespondencją i obiegiem informacji. Obsługa wybranych procesów
2025-12-18 07:27:59Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin wys
2025-12-18 07:27:59Your responsibilities, Resolve HR queries and escalating complex cases., Administer onboarding, employment changes, and exits., Process contractual and employment changes., Coordinate and administer family leave requests., Maintain accurate HR.
2025-12-18 00:40:10Twój zakres obowiązków, Obsługa systemów elektronicznych obiegu dokumentów i faktur, Prowadzenie rejestrów dokumentów, odbiór i wysyłka korespondencji, Rezerwacje i organizacja podróży służbowych, Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych,..
2025-12-17 17:41:10Twój zakres obowiązków, Codzienne wsparcie administracyjne, Archiwizacja dokumentów, Tworzenie zamówień finansowych, Zarządzanie podwykonawcami (kontraktorami), Obsługa zgłoszeń i spraw w systemie Omnimat, Kompleksowe zarządzanie zamówieniami i
2025-12-17 16:41:01Twój zakres obowiązków, Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej oraz dbanie o prawidłowy obieg pism, Wsparcie administracyjne zespołu w codziennych zadaniach biurowych, Przygotowywanie pełnej dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej,..
2025-12-17 13:41:08Twój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie administracyjne departamentu i Dyrekcji (w tym obieg dokumentów, korespondencja), organizacja spotkań i wydarzeń oraz koordynacja kalendarzy, rezerwacje, obsługa finansowo-formalna projektów:..
2025-12-17 12:41:19Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-17 12:21:03Twój zakres obowiązków, Obsługa serwisów zewnętrznych: współpraca w zakresie odzieży roboczej (szwalnia, pralnia)., Zarządzanie szatniami pracowniczymi: wyposażenie szatni oraz opieka nad nimi., Współpraca z firmą sprzątającą: koordynacja i nadz
2025-12-17 11:41:36Twój zakres obowiązków, informowanie interesantów o zapisach i ustaleniach zawartych w aktach planowania przestrzennego,, prowadzenie i koordynacja prac związanych z opracowaniem aktów planowania przestrzennego,, wydawanie opinii, zaświadczeń,.
2025-12-17 11:41:35Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów i dostawców w zakresie administracyjnym w systemie ERP (fakturowanie, rozliczenia, delegacje, korespondencja), Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w organizacji, Wykonywanie przelewów, zarządzanie system
2025-12-17 11:41:35ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-12-17 10:59:46ASISTWORK SP. Z O.ONasz Klient to międzynarodowa firma logistyczna, która wspiera odnoszące sukcesy przedsiębiorstwa. Do swoich magazynów poszukuje pracowników w charakterze: specjalista ds. administracji magazynowej. Jesteś zainteresowany? Wyślij swoje CV a my od
2025-12-17 10:59:46Charlie Works 2,5Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych. Prowadzenie, aktualizacja oraz archiwizacja dokumentacji związanej z tokiem studiów. Przygotowywanie i wydawanie dokumentów studenckich. O
2025-12-17 08:36:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nie dotyczy WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: umiejętność obsługi komputera - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: 2 755
2025-12-17 07:31:29ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nie dotyczy WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: umiejętność obsługi komputera - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: 2 755
2025-12-17 07:31:29ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPraca administracyjno-biurowa na stanowisku wyposażonym w komputer i monitor ekranowy; lekka, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, wy
2025-12-17 07:31:26Urząd Statystyczny w PoznaniuZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających
2025-12-17 07:31:26Główny Inspektorat Transportu Drogowego...Twój zakres obowiązków, Zarządzanie sprawami biurowymi., Wprowadzanie zamówień., Wprowadzanie i wystawianie faktur i innych dokumentów., Organizowanie wysyłek., Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie., Współpraca z różnymi działami
2025-12-16 23:40:04Twój zakres obowiązków, zarządzanie dokumentacją i prowadzenie korespondencji biurowej,, organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie,, prowadzenie rejestru faktur,, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników,, bieżące zaopatrzen
2025-12-16 19:40:08Twój zakres obowiązków, Na etapie realizacji inwestycji:, , • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji, • zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w spółce,, • nadzór nad administracją, fakturowaniem,..
2025-12-16 16:41:00Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań z zakresu obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie) a w tym: prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania organów Spółki / organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
2025-12-16 15:41:36Twój zakres obowiązków, Realizacja procesów zakupowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami, w tym: prowadzenie postępowań oraz negocjacji z kontrahentami, analiza ofert i materiałów w ramach realizowanych postępowań zakupowych przy zachowaniu..
2025-12-16 15:41:35ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - wprowadzanie danych personalnych, przygotowywanie umów, aneksów, obsługa wniosków i kwestii związanych z zatrudnieniem, - wyjaśnianie błędów, przygotowywanie raportów, weryfikacja danych do list płac, - odpowi
2025-12-16 15:30:12Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Prowadzenie administracji biurowej i organizacja pracy biura,, Wprowadzanie do odpowiednich systemów umów z działu sprzedaży,, Weryfikacja poprawności umów i egzekwowanie ewentualnych braków,, Dbanie o prawidłowy obieg..
2025-12-16 14:41:34Twój zakres obowiązków, Segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentów, Wprowadzanie danych do systemu, Obsługa w zakresie biurowym, Archiwizacja dokumentów, Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy, Inne prace..
2025-12-16 13:41:31Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów kadrowych dla pracowników Spółki, Ewidencjonowanie danych w systemie kadrowo – płacowym TETA i SF, Udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników, Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby..
2025-12-16 11:41:41Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura Zarządu., Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad,..
2025-12-16 11:41:40OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowa
2025-12-16 11:29:21Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym odbieranie połączeń telefonicznych oraz nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą., Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie oraz bieżąca współpraca z działem..
2025-12-16 10:41:21Poszukujemy osoby, która lubi pracę z dokumentami, ma doświadczenie w obsłudze systemów księgowych i chce rozwijać swoje umiejętności. Jeśli brzmi to jak coś dla Ciebie – zapraszamy do aplikowania! Zakres obowiązków: Obsługa programu księgowego
2025-12-16 10:21:09Pracodawca:IT BUSINESS GROUP sp. zo.o.Opis stanowiska:Szukamy osoby, która zadba o sprawne funkcjonowanie biura i będzie realnym wsparciem dla naszego zespołu. Na tym stanowisku będziesz odpowiada
2025-12-16 10:10:05Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, wprowadzanie, wyszukiwanie i aktualizowanie danych w systemach wewnętrznych,, kontrolowanie poprawności danych wprowadzanych przez inne działy,, analiza i porządkowanie danych pochodzących z różnych źródeł, praca z..
2025-12-16 08:40:37Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych., Generowanie, wydawanie i obsługa dokumentacji związanej z tokiem studiów., Prowadzenie dokumentacji związanej z tokiem studiów., Obsługa sesji.
2025-12-16 08:40:37ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja,wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: Budownictwo - Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B - Przezn
2025-12-16 07:31:23Nadleśnictwo WichrowoZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - wprowadzanie danych personalnych, przygotowywanie umów, aneksów, obsługa wniosków i kwestii związanych z zatrudnieniem, - wyjaśnianie błędów, przygotowywanie raportów, weryfikacja danych do list płac, - odpowi
2025-12-16 15:30:12Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Responsibilities: - Manage employee benefit processes, including enrollment, changes, and queries. - Coordinate with vendors, handle invoicing, and prepare reports. - Support benefit renewals, system updates, and compliance. -
2025-11-25 07:30:08Grafton Sp. Z o.o