Doświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireNasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oMinimum 2 years of experience in IT support or service desk (international environment preferred); Good knowledge of Microsoft 365, Windows 10/11, Citrix, MS Intune, and Active Directory / Entra ID; Experience using ticketing systems such as Jir
2025-12-16 10:25:14Winged ITJunior IT Service Desk Agent (Fluent in French and English)49_744000094873665Obowiązki Eurofins is seeking a self-motivated and enthusiastic candidate for the entry-level IT Service Desk Agent position. The primary responsibilities of this role
2025-12-16 10:59:41Eurofins GSC Poland Sp. z o.oMultilingual Service Desk Engineer49_744000091616735Obowiązki In a nutshellAre you passionate about IT and eager to grow your career in a dynamic, international environment? Join our multilingual Service Desk team in Barcelona, where you’ll be t
2025-12-16 10:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oMinimum 2 years of experience in IT support or service desk (international environment preferred); Good knowledge of Microsoft 365, Windows 10/11, Citrix, MS Intune, and Active Directory / Entra ID; Experience using ticketing systems such as Jir
2025-12-16 10:25:14Winged ITIT Service Desk - Junior Team Leader (English, Spanish AND French - all three required)49_744000095690200Obowiązki Are you ready to take the next step in your IT career? We’re looking for a motivated and experienced service desk professional to
2025-12-16 06:59:51Eurofins GSC Poland Sp. z o.oIT Infrastructure Service Desk agent49_744000098421300Obowiązki As an IT Infrastructure Service Dek Agent, you will provide support to our customers via phone and helpdesk ticketing system. You will ask appropriate questions and use knowledge an
2025-12-16 06:59:51Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Monitorowanie wewnętrznego systemu ticketowego,, Obsługa infolinii oraz kontakt z restauracjami w celu wsparcia ich bieżących potrzeb,, Rozwiązywanie zgłoszeń i jeśli konieczne, przekierowanie do 2-giej linii wsparcia,,.
2025-12-15 15:41:33Your responsibilities, Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner, Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutions, Review customer feedback related to customer
2025-12-15 14:41:23Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz wyzwań w IT? Ta oferta na stanowisku Młodszego Inżyniera Service Desk to świetna szansa na rozwój! Będziesz monitorować infrastrukturę, analizować alerty i obsługiwać zgłoszeni
2025-12-15 14:19:02ComarchTwój zakres obowiązków, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,, obsługa rozmów telefonicznych,, powitanie klienta i ustalenie celu wizyty,, prowadzenie przebiegu spotkań,, umawianie klientów,, zarządzaniem parkiem samochodów demonstracyjnych i..
2025-12-15 11:41:34Szukamy dodatkowych osób do obsługi kelnerskiej w Wigilię i Sylwestra . Możliwa dalsza współpraca ..
2025-12-13 16:15:45Nr ref.: M>24-12.12
2025-12-12 20:18:00FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Przygotowanie i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek i urządzeń peryferyjnych., Instalacja systemów Windows oraz aplikacji firmowych., Rozwiązywanie problemów sprzętowych, programowych i sieciowych., Regularne..
2025-12-12 16:41:04Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem SD: organizacja pracy, coaching, rozwój., Budowa i wdrażanie procesów ITIL (Incident, Request, Problem, Change)., Definiowanie i nadzór nad SLA/KPI., Administracja AD/Azure AD, Microsoft 365, Intune.
2025-12-11 10:41:49Your responsibilities, Lead and manage a Service Desk team – organizing workload, setting priorities, and driving professional development, Provide direct operational support – actively participate in handling incidents, service requests, and..
2025-12-11 10:41:49Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-12-11 10:10:04GR8 Tech 5,0Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników / Service Desk, • Przyjmowanie, rejestrowanie i wstępne weryfikowałnie problemów zgłaszanych przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo,, • Kontakt z klientem, konsultowanie oraz pomaganie w..
2025-12-10 17:41:03Twój zakres obowiązków, Obsługa i diagnozowanie bardziej skomplikowanych i technicznych incydentów, które zostały przekazane z I linii wsparcia., Zaawansowana diagnoza problemów sprzętowych, sieciowych oraz aplikacyjnych., Instalacja, konfigurac
2025-12-10 11:41:44Doświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDoświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata).\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDobra znajomość
2025-12-10 10:10:02DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Uprawnienia: łatwość nawiązywania kontaktów, biegła obsługa komputera z obsługą internetu,obsługa MS Office - Inne wymagania: - umiejętność:
2025-12-10 07:31:25Gminny ośrodek pomocy społecznej w zduńskiej...Twój portal z ofertami pracy
2025-12-09 16:54:07WORKSTER LDAYour responsibilities, Provide first and second-level IT support for multiple customers via mail, chat and calls., Diagnose, troubleshoot, and resolve hardware, software, and network issues., Escalate complex issues to higher-level support teams
2025-12-09 12:41:32Obsługa sal konferencyjnych32_NDIwNzFfMF80MjMwObowiązki Realizacja usług organizacyjno-biurowychOrganizowanie i obsługa spotkańOrganizacja i kompleksowe przygotowanie sal konferencyjnychDbałość o czystość, porządek i higienę sal, zaplecza kuchen
2025-12-09 10:59:40TAURON Polska Energia S.ATwój zakres obowiązków, Nadzór nad wdrożonymi instalacjami,, Implementacja oraz testowanie oprogramowania,, Przygotowywanie dokumentacji informatycznych projektów...
2025-12-08 13:41:40Pracownik Obsługi Technicznej Lodowiska / Pracownik Wypożyczalni Sprzętu Poszukujemy rzetelnej i zaangażowanej osoby do pracy na nowoczesnym lodowisku jako: Pracownik Obsługi Technicznej Obiektu i Wypożyczalni Łyżew Zakres obowiązków: Obsługa te
2025-12-08 08:21:15OFERUJEMY: Zdobywanie doświadczenia w Spółce z uznaną pozycją na rynku; Współpracę w dużym i aktywnym zespole; Elastyczne godziny świadczenia usług; Możliwość uczestnictwa w programie Multisport; Zatrudnienie na podstawie umowy - zlecenia; WYMAG
2025-12-07 21:05:33Dla naszego klienta z łódzkiego rynku, poszukujemy osób na stanowisko Service Desk Agent with Dutch. Do Twoich obowiązków należeć będzie: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon
2025-12-06 17:55:05KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwaz
2025-12-06 10:59:44KCM CLINIC S.A 3,8Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem (ok. 10 FTE), prowadzenie regularnych spotkań, wyznaczanie celów, motywowanie i podejmowanie decyzji personalnych,, planowanie harmonogramu pracy oraz zapewnienie sprawnej organizacji zadań,, wsparcie
2025-12-05 15:41:48Twój portal z ofertami pracy
2025-12-05 14:54:07DanoneTwój zakres obowiązków, Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz sieci., Przygotowywanie, inwentaryzacja i bieżące utrzymanie sprzętu komputerowego., Wsparcie infrastruktury..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa sal konferencyjnych., Utrzymanie porządku w salach., Obsługa cateringu kawowego...
2025-12-05 10:41:26Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych, współpraca z wewnętrznymi działa
2025-12-05 08:40:23Twój zakres obowiązków, Na początku będziesz zajmować się prostymi zgłoszeniami (np. resetowanie haseł, odblokowywanie kont użytkowników)., Z czasem – w miarę zdobywania doświadczenia – zaangażujemy Cię w bardziej złożone zadania...
2025-12-04 00:40:13Robert bosch spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąYour responsibilities, Respond to incoming calls and web submissions for assistance from and users experiencing technical issues, Troubleshoot, analyze, resolve, track, escalate and accurately document various technical problems and resolutions
2025-12-03 15:41:32Your responsibilities, Handling incoming calls/tickets, being part of remote support for internal customers, Reporting incidents and service request based on user’s info in corporate tool, Solving incidents and service request at Service Desk..
2025-12-03 13:41:20Service Desk Agent with German and English (m/f/d)Your responsibilities Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutio
2025-12-03 06:59:46Hemmersbach GMBH & Co.Kg sp.k. Oddział w... 2,6Your responsibilities, Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner, Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutions, Review customer feedback related to customer
2025-12-02 14:41:28Nasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Pomoc w obsłudze i wsparciu systemów informatycznych dla wewnętrznych pracowników działu;, Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń telefonicznych i mailowych;, Na wstępnym etapie będziesz odpowiadać na proste zgłoszenia: (np
2025-12-01 16:41:04Robert bosch spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników: Przyjmowanie, klasyfikowanie i rozwiązywanie incydentów oraz wniosków poprzez system ticketowy Jira, w tym wsparcie zdalne dla użytkowników z różnych krajów., Wsparcie środowiska Microsoft.
2025-12-01 12:41:33Twój zakres obowiązków, bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników i użytkowniczki,, zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (kontakt z zewnętrznymi serwisami),, instalacja nowych komputerów i..
2025-12-01 11:41:55Twój zakres obowiązków, 1. Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT klientów, , - Administracja systemami operacyjnymi Windows i Linux (instalacja, konfiguracja, aktualizacje, rozwiązywanie problemów)., - Zarządzanie usługami Active Directory,..
2025-11-29 15:41:27Twój zakres obowiązków, zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office), analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,.
2025-11-28 12:41:44Your responsibilities, Providing timely and professional response on AP Service Desk queries (calls / tickets), Reviewing, validating, and executing Vendor Master data requests on daily basis, Supporting buyers / suppliers in submitted requests
2025-11-27 11:42:02Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów sprzętowych jak i programowych, współpraca z działami wsparc
2025-11-26 09:41:21Kompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oGościniec nad Sawą w Handzlówce poszukuje pracownika na stanowisko obsługa przyjęć . Jesteś osobą ambitna ,uśmiechniętą , lubisz pracować w zespole zapraszamy do współpracy. Zainteresowanych prosimy o kontakt e-mailowy . CV prosimy przesyłać na
2025-10-06 05:05:26