Experience in the banking sector. At least 5 years of experience in IT Service Desk or IT service management, including a managerial role. Excellent command of English. Proficiency in Italian will be a significant advantage. Familiarity with ITIL pro
2024-12-13 11:38:22Link GroupMinimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz co najmniej 3 lata pracy na podobnym stanowisku Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows (7/10/Server), pakietu Microsoft Office, MS365, Google Workspace, Mac OS Wiedza z zakresu zag
2024-11-15 11:08:06GLOSELSzukasz pracy, gdzie nie będziesz się nudzić i będziesz mógł wykorzystać swoją znajomość języka niemieckiego? Masz głowę pełną pomysłów i nie boisz się wyzwań? Szukamy superbohatera/superbohaterki do naszego zespołu Service Desk! Jeśli bardzo dobrze
2024-09-29 03:08:54Twój zakres obowiązków, Pierwszy kontakt w sprawie wniosków IT z pracownikami na całym świecie,, Wdrażanie nowych pracowników, w tym przygotowanie sprzętu i udzielanie praw dostępu,, Aktywny udział w tworzeniu zarządzaniu wiedzą, w tym FAQ,..
2024-12-18 15:40:38Your responsibilities, Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers, Be a competent support regarding HR IT domain, Ensure customer satisfaction and provide professional customer support in English and German,..
2024-12-17 12:40:44Opis roli Dołącz do naszego zespołu jako L1 IT Service Desk Analyst z językiem niemieckim w Krakowie! Twoje główne obowiązki będą obejmować świadczenie pierwszej linii wsparcia poprzez Se
2024-12-17 08:30:01Sprawnie komunikujesz się w języku niemieckim? Posiadasz doświadczenie zdobyte w działach technicznej obsługi klienta?Mamy pracę dla Ciebie na stanowisku Service Desk Agent L1 with German w organizacji specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań tec
2024-12-15 11:53:57Ready to Solve IT Challenges and Keep Things Running Smoothly?A Scandinavian logistics company is setting up an exciting new IT hub in Tri-City, and we’re on the lookout for an IT Help Desk Specialist to join us on this journey. If you're passionate
2024-12-15 11:53:56Your new company Our Client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. They empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability an
2024-12-15 11:53:55Service Desk with German48_5209785Obowiązki Codzienne wsparcie klientów w kontekście zgłaszanych problemów technicznych związanych w wykorzystaniem komputera, systemów czy sieciKontakt z klientami zagranicznymi (mailowy i telefoniczny) celem rozwiąza
2024-12-14 07:01:29Cpl Jobs Sp. z o. oFirst Level Support / Service Desk Engineer EDI (m/w/d)49_744000011756811Obowiązki Deine Aufgaben und VerantwortlichkeitenMit Deiner Arbeit unterstützt Du unsere Labore im Tagesgeschäft, einen reibungslosen Betrieb mit Eurofins Großkunden und deren B
2024-12-14 07:01:27Eurofins GSC Poland Sp. z o.oService Desk Engineer (m/w/d) im Applikationssupport49_743999983171446Obowiązki Im Level 2 und 3 wirkst Du beim Support unserer größtenteils eigenentwickelten Applikationen in Zusammenarbeit mit unseren internen Kunden mit Du bearbeitest die Anfragen
2024-12-14 07:01:26Eurofins GSC Poland Sp. z o.oExperience in the banking sector. At least 5 years of experience in IT Service Desk or IT service management, including a managerial role. Excellent command of English. Proficiency in Italian will be a significant advantage. Familiarity with ITIL pro
2024-12-13 11:38:22Link GroupTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie, rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń od użytkowników poprzez telefon, e-mail oraz system ticketowy;, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym..
2024-12-11 09:40:37Your responsibilities, Providing IT support to end users located in various locations globally, Analysing, troubleshooting and providing fixing solutions for application/OS problems, Opening, closing and monitoring tickets in our ticketing system..
2024-12-10 11:40:52Your responsibilities, Provide advanced technical support to end-users via phone, email, and chat, resolving complex issues related to hardware, software, network connectivity, and other IT services., Own, troubleshoot, diagnose, and resolve..
2024-12-09 13:40:45Your responsibilities, Managing, supporting and participating in development of internal IT environment,, Hardware/device/tool management,, Managing and developing internal cloud environment,, Being a techical leader for the service desk team,..
2024-12-06 17:40:28Twój zakres obowiązków, Konfiguracja i zarządzanie siecią,, Wsparcie pracowników biurowych i produkcyjnych,, Podłączenie i diagnostyka sprzętu sieciowego,, Zarządzanie systemami Linux i Windows,, Nadzorowanie infrastruktury sieciowej,,..
2024-12-06 16:40:26Twój zakres obowiązków, Udzielanie wsparcia, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych,, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania,, Współpraca z innymi działami i pracownikami,, Mailowa i telefoniczna pomoc pracownikom..
2024-12-04 15:40:42Your responsibilities, Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers, Being a competent support regarding HR IT domain, Ensuring customer satisfaction and providing professional customer support in English and..
2024-12-04 14:40:45Twój zakres obowiązków, bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników,, zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (kontakt z zewnętrznymi serwisami),, instalacja nowych komputerów i oprogramowania,, konfiguracja..
2024-12-04 12:40:43Twój zakres obowiązków, Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez jasną i zrozumiałą komunikację, zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej, Aktywne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem..
2024-12-04 10:40:41Ul. Żwirki i Wigury 18A
2024-12-03 14:56:07RICOH Polska Sp. z o.oYour responsibilities, IT Service Desk Consultant (German Support) , , Responsibilities:, • 24/7 fault acceptance and processing for large and medium business customers (mail, telephone, ticket) in the Fixed Operations Business area for landline &..
2024-12-02 12:40:46Ul. Żwirki i Wigury
2024-12-02 10:54:04Ricoh PolskaTwój zakres obowiązków, Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań Klientów w języku niemieckim, Odpowiedzialność za zdalną weryfikację zgłoszonych problemów, Rozwiązywanie usterek technicznych w zakresie 1 linii wsparcia, W razie potrzeby eskalowanie..
2024-12-02 10:40:44Join a dynamic team providing essential IT support in a fast-paced manufacturing environment in Košice, Slovakia. In this role, you will be directly supporting the factory’s IT infrastructure during production hours, ensuring that all systems are run
2024-11-30 09:30:01Your responsibilities, You will play a key role in managing and enhancing our IT support systems, including PagerDuty and Jira Service Management., You will work closely with first-level support teams and stakeholders to optimize processes,..
2024-11-29 16:40:34Twój zakres obowiązków, Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, obsługa i monitorowanie zgłoszeń od klientów firmy, Realizacja procesów obsługi klienta, Zdalne wsparcie użytkowników, Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą..
2024-11-29 15:40:44OczekujemyWykształcenie techniczne lub poprzednie doświadczenie w obsłudze technicznejMinimum 6-12 miesięcy doświadczenia w roli L1Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2Znajomość języka angielskiego
2024-11-29 09:12:04KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwazyjnej
2024-11-29 07:01:24KCM CLINIC S.A 3,9Twój zakres obowiązków, Wsparcie Klientów w zespole Service Desk;, Obsługa zgłoszeń, zleceń, zdarzeń i nieprawidłowości w systemie ITSM;, Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi procedurami;,..
2024-11-27 09:40:39Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń, zleceń, zdarzeń i nieprawidłowości w systemie ITSM. Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi procedurami. Telefoniczne wsparcie użytkowników wewnętrznych, rozwiązywanie bież
2024-11-26 15:56:05UpvantaYour responsibilities, To deliver a first line support service via the Service Desk, receiving incidents and service requests from various routes including telephone, intranet and e mail., Update incidents with detailed and relevant information in..
2024-11-26 12:40:34Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń, zleceń, zdarzeń i nieprawidłowości w systemie ITSM., Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi procedurami., Telefoniczne wsparcie użytkowników wewnętrznych, rozwiązywanie..
2024-11-26 11:40:38Provides proactive user helpdesk services to inbound customer service requests. Diagnoses and resolves hardware and software issues, performs software distribution, creates and updates tickets to reflect changes and works with customers to ensure app
2024-11-26 07:01:29Diebold NixdorfUl. Milionowa 4
2024-11-25 16:54:06Fujitsu Technology Solutions 4,0Twój zakres obowiązków, Bezpośrednia i zdalna pomoc użytkownikom systemów informatycznych, Administracja systemami informatycznymi w SAS Institute, Udział w wewnątrz firmowych projektach związanych z technologią informatyczną..
2024-11-25 16:40:30Dla naszego klienta z łódzkiego rynku, poszukujemy osób na stanowisko Service Desk Agent with Dutch. Do Twoich obowiązków należeć będzie: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon, Roz
2024-11-23 17:55:02Firma KAEFER SA znajduje się w strukturach Grupy KAEFER - światowego koncernu technologicznego, reprezentowanego w ponad 30 krajach.Jako wiodący dostawca najbardziej profesjonalnych, kompleksowych usług i rozwiązań dla przemysłu w zakresie izolacji t
2024-11-23 11:01:17KAEFER S.AYour responsibilities, Guiding on Microsoft 365: Assist with troubleshooting and optimizing Outlook, Teams, SharePoint, and OneDrive to keep everything running smoothly., Managing Access Like a Pro: Handle accounts, password resets, and..
2024-11-22 16:41:39Ul. Składowa 35
2024-11-22 15:56:04Bosch PolskaTwój zakres obowiązków, Terminowa realizacja zgłoszeń serwisowych, Sporządzenie dokumentacji z realizacji zadania serwisowego, Zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Diagnostyka i naprawa sprzętu..
2024-11-22 11:40:47Your responsibilities, To provide 1st line technical support, answering support queries via phone, email, Chat and Web in specific languages and English., Analysts will use Cloud Telephony channel with dual Citrix setup for required client..
2024-11-22 10:40:41Your responsibilities, Providing high-quality support for many clients of our company (1st and 2nd line of support) - incident resolution based on the agreed SLA parameters, Analyzing system problems and errors - providing substantive information..
2024-11-21 14:40:38Your responsibilities, Disciplinary management: responsibility for the day-to-day management of the IT Service Desk (User Help Desk), including staff planning, training, staff development, feedback interviews and performance evaluation., QA:..
2024-11-20 16:40:30Your responsibilities, Call and Incident Handling:, Assist users over the telephone with their reported tickets, Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes (Response SLA) in Remedy ticketing..
2024-11-19 17:40:33Twój zakres obowiązków, Praca zmianowa w trybie 12h (7:00-19:00 / 19:00-7:00), zespół pracujący 24/7/365, Realizacja zadań dla kilku klientów, Obsługa awarii u klientów, Obsługa zgłoszeń z kanałów tel/e-mail/www, Współpraca z zespołami Wsparcia..
2024-11-19 15:40:51Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem,, Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów sieciowych i systemowych,, Instalacja, konfiguracja..
2024-11-19 11:40:57Twój zakres obowiązków, Rejestrowanie zgłoszeń w systemie ticketów, obsługa kontaktów telefonicznych, czatowych i formularzy internetowych w systemie Service Now. Rozwiązywanie zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z..
2024-11-19 10:40:39DP World, the global leader in port and logistics operations which handles more 10% of world trade, is seeking to build a dedicated IT Service Desk team in Poland. The Service Desk Technician 's role is to provide comprehensive technical support
2024-11-12 13:30:22