Requirements: Fluent in English ( C1/C2) 1 year of experience ( service desk, help desk, ssc) Strong analytical and communication skills. Bachelor’s degree in Business, Finance, IT, or related field (graduates welcome). Finance knowledge + IT experie
2024-10-29 15:54:55Inter-Recruitment.plMinimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz co najmniej 3 lata pracy na podobnym stanowisku Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows (7/10/Server), pakietu Microsoft Office, MS365, Google Workspace, Mac OS Wiedza z zakresu zag
2024-11-15 11:08:06GLOSELTechnical Skills General understanding of IT principles (Hardware, Software, Networking, Security, Virtualization, mobile devices) Knowledge of Windows 10 (troubleshooting), Active Directory, Outlook/Exchange, VPN, Citrix, VM solutions and remote sup
2024-11-04 12:53:20Dentons Business Services EMEAYour responsibilities, Disciplinary management: responsibility for the day-to-day management of the IT Service Desk (User Help Desk), including staff planning, training, staff development, feedback interviews and performance evaluation., QA:..
2024-11-20 16:40:30Your responsibilities, Call and Incident Handling:, Assist users over the telephone with their reported tickets, Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes (Response SLA) in Remedy ticketing..
2024-11-19 17:40:33Ul. Składowa 35
2024-11-19 15:54:05Bosch PolskaTwój zakres obowiązków, Praca zmianowa w trybie 12h (7:00-19:00 / 19:00-7:00), zespół pracujący 24/7/365, Realizacja zadań dla kilku klientów, Obsługa awarii u klientów, Obsługa zgłoszeń z kanałów tel/e-mail/www, Współpraca z zespołami Wsparcia..
2024-11-19 15:40:51Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem,, Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów sieciowych i systemowych,, Instalacja, konfiguracja..
2024-11-19 11:40:57Twój zakres obowiązków, Rejestrowanie zgłoszeń w systemie ticketów, obsługa kontaktów telefonicznych, czatowych i formularzy internetowych w systemie Service Now. Rozwiązywanie zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z..
2024-11-19 10:40:39Ul. Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego 6
2024-11-18 12:54:04Glosel Sp. z o. o. Sp. kAre You the Key to Keeping Our IT Wheels Turning Smoothly?We’re not just setting up an IT hub—we’re crafting an exceptional tech support experience in Tri-City. We’re searching for an IT Service Desk Specialist who loves solving problems, enjoys help
2024-11-16 11:54:08Zakres obowiązków:Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.Udzielanie wsparcia zdalnego lub telefoniczneg
2024-11-15 18:41:38Ul. aleja Grunwaldzka 472 c
2024-11-15 16:56:04Randstad Polska Sp. z o. oUl. Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego 6
2024-11-15 15:56:02GLOSELReady to Solve IT Challenges and Keep Things Running Smoothly?A Scandinavian logistics company is setting up an exciting new IT hub in Tri-City, and we’re on the lookout for an IT Help Desk Specialist to join us on this journey. If you're passionate
2024-11-15 11:54:05Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz co najmniej 3 lata pracy na podobnym stanowisku Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows (7/10/Server), pakietu Microsoft Office, MS365, Google Workspace, Mac OS Wiedza z zakresu zag
2024-11-15 11:08:06GLOSELYour responsibilities, Provide the End User support, through the phone, email, and Self-Service channels., Troubleshoot technical issues., Dispatch tasks and incidents in ServiceNow, so we ensure that inquiries are send to the right assignment..
2024-11-15 09:40:35Wymagania: Zaawansowana lub natywna znajomość języka polskiego oraz angielskiego Doświadczenie w obsłudze klienta - preferowane doświadczenie zdobyte w IT Help Desk Gotowość do nauki i orientacja na klien
2024-11-14 16:49:06Arche Consulting 4,9Ul. aleja Grunwaldzka 50
2024-11-14 12:54:04Transcom Worldwide PolandUl. Gdańska 27/31
2024-11-14 10:56:05SCS Expert Sp. z o.oDołącz do zespołu Service Desk i rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta..
2024-11-14 10:21:02Twój zakres obowiązków, zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office), analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,..
2024-11-13 14:40:43Twój zakres obowiązków, Dołącz do zespołu Service Desk i rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!, , Jak wygląda dzień pracy?, Nasi..
2024-11-13 13:40:47Twój zakres obowiązków, Zarządzanie infrastrukturą IT: administracja systemami i środowiskami serwerowymi, kontrola urządzeń peryferyjnych i licencji, Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników, Bieżące..
2024-11-12 15:40:50Your responsibilities, You will be first point of contact for internal UTM employees for IT-related requests and faults during business hours and on call outside business hours, Ensuring that the IT service desk is available by telephone for..
2024-11-12 14:40:44DP World, the global leader in port and logistics operations which handles more 10% of world trade, is seeking to build a dedicated IT Service Desk team in Poland. The Service Desk Technician 's role is to provide comprehensive technical support
2024-11-12 13:30:22Your new company Our Client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. They empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability an
2024-11-09 11:54:03IT Service Desk Support Warszawa - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2024-11-09 06:31:02Hays PolandIT Service Desk SupportWarszawaNR REF.: 1189746Your new company Our Client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. They empower companies and individuals with services and technologies tha
2024-11-08 21:25:52Twój zakres obowiązków, Realizowanie zadań poświęconych pierwszej linii wsparcia dla technologii i systemów IT Grupy Kapitałowej, Obsługa telefonicznej rejestracji zgłoszeń informatycznych, Bieżąca obsługa, koordynacja i eskalacja incydentów w..
2024-11-08 15:40:44Twój zakres obowiązków, zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office), analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,..
2024-11-07 15:40:46Twój zakres obowiązków, wspieranie zespołu administratorów w utrzymywaniu bieżącej infrastruktury serwerowej działającej pod kontrolą GNU/Linux oraz usług na tych systemach, wspieranie projektów rozwoju oprogramowania oraz infrastrukturalnych,..
2024-11-07 10:40:39Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy zespołu, Monitorowanie i utrzymywanie Standardów Usług, Rozwiązywanie Problemów i Eskalacja Zgłoszeń, Wsparcie techniczne dla zespołu, Tworzenie raportów, Zarządzanie oczekiwaniami klientów..
2024-11-06 14:40:41Firma KAEFER SA znajduje się w strukturach Grupy KAEFER - światowego koncernu technologicznego, reprezentowanego w ponad 30 krajach. Jako wiodący dostawca najbardziej profesjonalnych, kompleksowych usług..
2024-11-05 10:14:45KAEFER S.AService Desk Agent with English and German (in the best team ever!)Your responsibilities Providing IT support to end users located in various locations globally Analysing, troubleshooting and providing fixing solutions for application/OS problems Ope
2024-11-05 07:01:10HemmersbachTechnical Skills General understanding of IT principles (Hardware, Software, Networking, Security, Virtualization, mobile devices) Knowledge of Windows 10 (troubleshooting), Active Directory, Outlook/Exchange, VPN, Citrix, VM solutions and remote sup
2024-11-04 12:53:20Dentons Business Services EMEA 5,0Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów serwisowych., Obsługa i nadzór systemów do rejestracji zgłoszeń., Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach klienckich., Koordynacja pracy inżynierów..
2024-11-04 10:40:48Your responsibilities, You will be the first-line support to provide technical support to customers, field engineers, technicians;, Provide support to customers/users where the product is highly technical or sophisticated in nature;, Reporting..
2024-11-04 00:40:08Your responsibilities, Leading projects to integrate new IT services and sites into the Service Delivery team's operations, ensuring alignment with business objectives and IT strategies., Collaborating with project teams and stakeholders to define..
2024-10-31 15:40:48Requirements: Fluent in English ( C1/C2) 1 year of experience ( service desk, help desk, ssc) Strong analytical and communication skills. Bachelor’s degree in Business, Finance, IT, or related field (graduates welcome). Finance knowledge + IT experie
2024-10-29 15:54:55Inter-Recruitment.plYour responsibilities, Providing 1st level IT Support Services, Accepting users’ requests (mail, phone, www), its classification in global ticketing system, initial troubleshooting and 1st line resolution, escalation to 2nd and/or 3rd level..
2024-10-29 13:40:37KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwazyjnej
2024-10-29 07:00:54KCM CLINIC S.A 3,9Ul. Aleje Jerozolimskie
2024-10-25 12:56:04Randstad Polska Sp. z o. oUl. Aleje Jerozolimskie
2024-10-23 15:56:02Randstad Polska Sp. z o. oFirma KAEFER SA znajduje się w strukturach Grupy KAEFER - światowego koncernu technologicznego, reprezentowanego w ponad 30 krajach.Jako wiodący dostawca najbardziej profesjonalnych, kompleksowych usług i rozwiązań dla przemysłu w zakresie izolacji t
2024-10-23 11:00:55KAEFER S.AIT: IT Support/Serwisant/Konsultant/informatyk
2024-10-22 08:55:07Your responsibilities, Service Desk to pierwsza linia wsparcia IT dla klientów biznesowych Fujitsu. Na tym stanowisku będziesz częścią zespołu, który zapewnia pojedynczy punkt kontaktowy dla użytkowników, zajmując się zarówno rutynowymi jak i..
2024-10-21 14:40:58Your responsibilities, Provide first line IT support for all AXA XL colleagues across a range of technologies, including desktop applications, printing/scanning, telephony, mobile devices, audio and video conferencing, business applications, etc.,..
2024-10-15 15:40:59Szukasz pracy, gdzie nie będziesz się nudzić i będziesz mógł wykorzystać swoją znajomość języka niemieckiego? Masz głowę pełną pomysłów i nie boisz się wyzwań? Szukamy superbohatera/superbohaterki do naszego zespołu Service Desk! Jeśli bardzo dobrze
2024-09-29 03:08:54DP World, the global leader in port and logistics operations which handles more 10% of world trade, is seeking to build a dedicated IT Service Desk team in Poland. The Service Desk Technician 's role is to provide comprehensive technical support
2024-11-12 13:30:22