ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) - prowadzenie prostej dokumentacji WYMAGANIA: - dobra obsługa komputera - płynne posługiwanie się MS Office - umiejętność prowadzenia rozmów telefonicz
2025-03-10 22:30:16DOTCOM SP. Z O.OZAKRES OBOWIĄZKÓW: - przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) - prowadzenie prostej dokumentacji WYMAGANIA: - dobra obsługa komputera - płynne posługiwanie się MS Office - umiejętność prowadzenia rozmów telefonicz
2025-03-20 15:30:12DOTCOM SP. Z O.OOpis stanowiska Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z
2025-03-14 08:00:02Praca Pracownik Call Center, HELPHERO sp. z o.o., Warszawa
2025-03-21 11:40:50HELPHERO sp. z o.oTelefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania n
2025-03-21 11:33:02FIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą, wynajmem i serwisem Wózków Widłowych, poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta – dział serwisu Miejsce..
2025-03-21 10:20:28Lemarpol Wózki Widłowe Sp. zo.oPraca Pracownik biura obsługi klienta, MOBI.PL S.C. PATRYK GRABEUS, ZYGMUNT GRABEUS, Gliwice
2025-03-21 09:40:53MOBI.PL S.C. PATRYK GRABEUS, ZYGMUNT GRABEUSPraca Pracownik ds. Obsługi Klienta w Call Center, DOBRA SZKOŁA, Katowice
2025-03-21 08:40:13DOBRA SZKOŁAPraca Pracownik ds. obsługi klienta, NATVIOL GROUP sp. z o.o., Tomaszów Mazowiecki
2025-03-20 17:40:36NATVIOL GROUP sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) - prowadzenie prostej dokumentacji WYMAGANIA: - dobra obsługa komputera - płynne posługiwanie się MS Office - umiejętność prowadzenia rozmów telefonicz
2025-03-20 15:30:12DOTCOM SP. Z O.ODo głównych zadań pracownika należeć będzie: utrzymanie w czystości pomieszczeń ogólnodostępnych, pokoi hotelowych i innych należących do infrastruktury ośrodka, bieżąca współpraca z pionem recepcyjnym
2025-03-20 14:14:05Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów (w języku niemieckim), odpowiadanie na zapytania oraz dbanie o pozytywne doświadczenia użytkowników, raportowanie wyników swojej pracy, współpracowanie z innymi działami firmy.Wymagania: znajomość języ
2025-03-20 11:53:52Co oferujemy stabilne zatrudnienie, pakiet benefitów pracowniczych, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego, przyjazną atmosferę pracy.Twoje zadania telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów (w języku niemieckim), odpowiadanie n
2025-03-20 05:25:42Praca Pracownik Wsparcia Klienta, Auchan, Ustowo (pow. policki)
2025-03-19 16:48:14AuchanWymagania pracodawcy
2025-03-19 16:48:13TrenkwalderZakres obowiązków: - telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym w zakresie sprzedaży i serwisu, - telefoniczna obsługa zgłoszeń serwisowych i sprzedażowych wg standardów Importera, - praca nad zgłoszeniami z systemu CRM or
2025-03-19 15:06:39Praca Pracownik w call center, Rego-Bis spółka z o.o. spółka komandytowa, Katowice
2025-03-19 12:41:01Rego-Bis spółka z o.o. spółka komandytowaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe - Inne wymagania: znajomość języka wietnamskiego - mile widziana - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
2025-03-19 07:31:09Moda nova sp. z. o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w sprzedaży lub call center. Inne wymagania:
2025-03-19 07:31:09KLUB MIŁOŚNIKÓW KSIĄŻKI SŁAWOMIR MUSKAŁAZakres obowiązków:- Miejsce pracy: Tychy (ul. OWCZARSKA 9, 43-100 Tychy).- Praca polega na oferowaniu publikacji książkowych w formie sprzedaży telefonicznej i utrzymywaniu stałego telefonicznego kontaktu z klientami.- Godziny pracy: 8:00-16:00
2025-03-18 18:41:51Zakres obowiązków:obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemó
2025-03-18 18:41:49Zakres obowiązków:obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemó
2025-03-18 18:41:49Wymagania:\nWykształcenie min. średnie,\nNastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,\nKomunikatywność i swoboda w rozmowie,\nUmiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,\nDoświadczenie w pracy w Contact Cent
2025-03-18 14:54:07GRUPA PASCALPraca Pracownik Działu Obsługi Klienta, MAG45 Spółka z o.o., Piła
2025-03-18 12:40:57MAG45 Spółka z o.oW związku z rozwojem poszukujemy osoby odpowiedzialnej za wsparcie i obsługę zleceń. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: • konfiguracja urządzeń polegająca na wgrywaniu oprogramowania z komputera PC, • obsługa przyjęć i
2025-03-17 21:06:43Wymagania:\nDoświadczenie w obsłudze Klienta\nDobra umiejętność obsługi komputera\nDobrze rozwinięte umiejętności komunikacji werbalnej\nBardzo dobra dykcja oraz zdolność budowania poprawnej gramatycznie wypowiedzi\nUmiejętność pracy w grup
2025-03-17 10:54:05Praca Pracownik Działu Utrzymania Klienta, Zakład Elektroniczny SiMS spółka z o.o. spółka komandytowa, Bydgoszcz
2025-03-17 00:40:15Zakład Elektroniczny SIMS Sp. z o.o. Sp...Wymagania pracodawcy
2025-03-17 00:40:15Wymagania pracodawcy
2025-03-17 00:40:15Wymagania pracodawcy
2025-03-17 00:40:15Opis stanowiska
2025-03-15 11:38:02Pracownik biura obsługi klientaTwój zakres obowiązków Zapewnienie profesjonalnej, zgodnej ze standardami obsługi Klienta w oddziale Firmy Doradztwo techniczne, analiza potrzeb Klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań Koordynow
2025-03-15 11:00:43Verent SP. Z O.OZakres obowiązków:- dobór odpowiednich technik znakowania- dokonywanie wycen gadżetów reklamowych ze znakowaniem- pilnowanie terminów realizacji- negocjacje handlowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnien
2025-03-14 18:41:54Wymagania: Umiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office), Wysoka kultura osobista, Sprawna realizacja zlecanych zadań, Dokładność, Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, Chęć do rozwoju oraz nauki, Dyspozycyjność","hiringOrganiz
2025-03-14 17:40:38Verent SP. Z O.OPraca Pracownik biura obsługi klienta, idea-nova.pl, Błonie
2025-03-14 16:40:50idea-nova.plEurofinance Sp. z o.o. jest multiagencją ubezpieczeniową, która dzięki doświadczeniu i współpracy z wieloma firmami, nie tylko ubezpieczeniowymi, pomaga klientom kompleksowo zabezpieczać ich mienie. Bogata gama produktów pozwala na dopasowanie o
2025-03-14 11:01:11EUROFINANCEOpis stanowiska Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z
2025-03-14 08:00:02Praca Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta, IKEA Retail Warszawa / Targówek, Warszawa
2025-03-13 13:40:53IKEA Retail Warszawa TargówekWymagania Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta. Minimum średnie wykształcenie. Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Umiejętności">
2025-03-13 10:21:06Wymagania pracodawcy
2025-03-13 09:40:46Randstad Polska Sp. z o. oOpis stanowiska Obsługa klientów i utrzymanie relacji. Tworzenie ofert handlowych. Przygotowanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Nadzór nad realizacją zleceń spedycyjnych. Koordynacja zamówień
2025-03-13 08:00:02Praca Pracownik biura obsługi klienta, Eurobolt Industry, Bielsko-Biała
2025-03-13 04:40:02Eurobolt IndustryTwoje zarobki: 4740 - 4999 zł brutto* wynagrodzenie zasadnicze, stawka premii, ekwiwalentyJeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań- zapraszamy Cię do naszego..
2025-03-12 15:23:37Auchan Retail PolskaPraca Pracownik działu call center, Trukker Europe Sp. z o.o., Warszawa
2025-03-12 14:40:55Trukker Europe Sp. z o.oPraca Pracownik ds. telefonicznej obsługi Klienta, Eurofinance Sp. z o.o., Warszawa
2025-03-12 12:40:52Eurofinance Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: Bardzo dobra obsługa komputera, doświadczenie w pracy w zespole, obsługa klienta i techniki sprzedaży - Inne wymagania: Wyk
2025-03-12 07:31:014NET S.CZakres obowiązków:Kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż usług telekomunikacyjnych, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę,OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:U
2025-03-11 18:41:34Praca Pracownik ds. obsługi klienta, BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI SZCZECIŃSKIEJ, Stargard
2025-03-11 09:40:49BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI SZCZECIŃSKIEJPraca Pracownik ds. obsługi klienta, BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI SZCZECIŃSKIEJ, Police
2025-03-11 09:40:49BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI SZCZECIŃSKIEJZAKRES OBOWIĄZKÓW: - przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) - prowadzenie prostej dokumentacji WYMAGANIA: - dobra obsługa komputera - płynne posługiwanie się MS Office - umiejętność prowadzenia rozmów telefonicz
2025-03-10 22:30:16DOTCOM SP. Z O.OPraca Call Center Representative, GROW4U CONNECT Sp. z o.o., Bydgoszcz
2025-03-10 17:40:30GROW4U CONNECT Sp. z o.oPraca Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta, IKEA Retail Janki, Janki (pow. pruszkowski)
2025-03-10 15:40:47IKEA Retail JankiPraca Pracownik Obsługi, Sieć Badawcza Łukasiewicz- Instytut Tele- i Radiotechniczny, Warszawa
2025-03-10 14:40:57Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Tele-...Do głównych zadań pracownika należeć będzie: utrzymanie w czystości pomieszczeń ogólnodostępnych, pokoi hotelowych i innych należących do infrastruktury ośrodka, bieżąca współpraca z pionem recepcyjnym
2025-03-20 14:14:05Opis stanowiska Obsługa klientów i utrzymanie relacji. Tworzenie ofert handlowych. Przygotowanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Nadzór nad realizacją zleceń spedycyjnych. Koordynacja zamówień
2025-03-13 08:00:02