Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-18Pracownik Administracyjny Opis stanowiska: - Wykonywanie typowych czynności związanych z prowadzeniem biura. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. - Wsparcie administracyjne dla pozostałych działów firmy. Wymagania: - Doświadczenie na podobny
2025-08-17 15:05:27Twój zakres obowiązków: - bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa studentów, - bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - współpraca z kadrą dydaktyczną oraz z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi uczelni, - przygotowywanie
2025-08-18 15:05:27Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-12-10 10:59:49PARETTi Agencja Pracy TymczasowejTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-10 10:21:11Your responsibilities, Be responsible for Reception, Provide support for all departments as required. Including filing, creating Word, Excel, PowerPoint, and other electronic documents, completing travel expense reports, as well as other general
2025-12-10 09:41:22Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy biura sekretariatu Zarząd, Organizacja podróży służbowych, obsługa korespondencji oraz spotkań biznesowych, Koordynacja kalendarza spotkań Zarządu, przygotowywanie materiałów i prezentacji, Tworzenie i.
2025-12-10 08:40:35ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nie dotyczy WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: obsługa komputera, zwłaszcza pakiet Ms Office: Word, Excel, Outlook. - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak O
2025-12-10 07:31:27ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące,średnie zawodowe - Inne wymagania: Wymagania niezbędne: wykształcenie co najmniej średnie, podstawowa znajomość przepisów z zakresu pomocy sp
2025-12-10 07:31:24Gminny ośrodek pomocy społecznej w stegnieOpis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów Prowadzenie ewidencji środków trw
2025-12-10 07:28:27Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokument
2025-12-10 07:28:26ANIMEX FOODS sp. z o.o. to największa na polskim rynku firma mięsna. Jesteśmy najczęściej wybieranym dostawcą wysokiej jakości polskiego mięsa i wędlin. Naszym celem jest znakomita jakość
2025-12-09 18:35:07Animex Foods Sp. z o. oOpis zadań: Wysyłanie poczty sądowej, podłączanie zwrotek, zszywanie akt, wykonywanie różnych zarządzeń Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie..
2025-12-09 18:17:23Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Kompleksowa administracja i koordynacja realizowanych projektów, Opracowywanie oraz nadzorowanie harmonogramów projektowych, Bieżąca współpraca z zespołami zaangażowanymi w realizację projektów, Wprowadzanie i aktualizacj
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, Archiwizacja i organizacja dokumentów – papierowych i elektronicznych., Kompletowanie dokumentacji księgowej., Obsługa korespondencji – tradycyjnej i elektronicznej., Kontakt z urzędami i kontrahentami – bieżące sprawy,.
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, Zakres zadań na ww. stanowisku będzie polegał m.in. na:, - Nadzór nad utrzymaniem czystości i stanem technicznym zasobów Spółdzielni:, - Bieżąca koordynacja i kontrola pracy firm sprzątających oraz wykonawców zewnętrznych
2025-12-09 11:41:49Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura: korespondencja, telefony, obsługa zebrań i spotkań, monitorowanie i zamawianie art. spożywczych, biurowych, środków czystości itp., Wydawanie przesyłek z e-sklepów., Współorganizacja imprez i wyjazd
2025-12-09 11:41:49Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjna firmy tj. przyjmowanie dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, porządkowanie i archiwizacja dokumentów itp., dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, ścisła współpraca z biurem księgowym,.
2025-12-09 09:41:26Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
2025-12-09 08:55:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, znajomość programów WORD, EXCEL, mile widziana umiejętność
2025-12-09 07:31:22Serwis instalacyjno-budowlany spółka z ograniczoną...Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiZakres obowiązków: organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych), prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów, przygot
2025-12-09 06:59:47Epione spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Wystawianie dokumentów księgowych i wysyłkowych., Wysyłka towarów do kontrahentów., Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami., Obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów., Zapewnienie prawidłowego obiegu
2025-12-08 19:40:10Fabryka Algida w Baninie ok.Gdańska powstała ponad 30 lat temu z pasji do lodów, którą chcemy kontynuować przy pomocy najnowszych technologii oraz zaangażowania pracowników. Właśnie teraz jesteśmy w trakcie ekscytującej transformacji! Działając
2025-12-08 18:21:04Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-08 16:41:10Twój zakres obowiązków, wsparcie doradcy ubezpieczeniowego w codziennej obsłudze klienta,, przygotowywanie ofert i dokumentacji,, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,, umawianie spotkań oraz dbanie o kalendarz doradcy,, wprowadzanie danyc
2025-12-08 16:41:10Twój zakres obowiązków, Saab Technologies Poland Sp. z o. o. (STPL) is seeking a highly organized, efficient, meticulous and proactive Administration Manager to manage administration of the growing organization, as well as support governance..
2025-12-08 16:41:09Twój zakres obowiązków, Niepubliczna szkoła podstawowa w Warszawie poszukuje koordynatora ds. administracji i logistyki szkolnej., Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem...
2025-12-08 16:41:09Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży farmaceutycznej – poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent_ka ds. Administracji Lokalizacja: Warszawa, Wola (praca stacjonarna) Celem stan
2025-12-08 16:30:02Twój zakres obowiązków, obsługa kierowców na bramie wjazdowej/wyjazdowej, przyjmowanie i wydawanie kontenerów oraz prowadzenie stosownej ewidencji, wykonywanie dokumentacji fotograficznej kontenerów, ocenianie stanu wizualnego kontenerów, obsług
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Aktywna współpraca z Klientem, obejmująca bieżącą komunikację, rozpoznawanie jego potrzeb oraz inicjowanie działań zmierzających do ich skutecznego zrealizowania., Zarządzanie pracą zespołu administracyjnego magazynu,..
2025-12-08 15:41:53Twój zakres obowiązków, prowadzenie postępowań w zakresie przeglądów, napraw i remontów w nieruchomości NIKiDW,, skompletowanie dokumentacji nieruchomości NIKiDW, a w razie potrzeby odtworzenie brakującej dokumentacji,, współpraca z instytucjami
2025-12-08 14:41:29Twój zakres obowiązków, Prowadzenie monitora kompletacji,, Tworzenie i zapewnienie poprawnego obiegu dokumentacji dotyczącej magazynu,, Przygotowywanie raportów i dokumentów do zamknięcia okresu obrachunkowego, audytu i inwentaryzacji,,..
2025-12-08 14:41:29Jesteśmy międzynarodowa firma działającą w branży budowlanej (szalunki). Obecnie poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko: Pracownik..
2025-12-08 14:17:00Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie biurem – w tym usprawnianie obiegu dokumentów i informacji., Zarządzanie flotą samochodową – prowadzenie dokumentacji., Koordynacja wydarzeń – spotkania, szkolenia, imprezy integracyjne, akcje CS
2025-12-08 13:41:40Opublikowana 08:50:57. We are seeking a highly organised and intellectually curious Administrative Coordinator to support… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-08 11:52:00GoGlobalTwój zakres obowiązków, administracyjne wsparcie sprzedaży Doradcy Techniczno – Handlowego (prowadzenie i rozliczanie realizacji wynajmu deskowań), opracowywanie ofert handlowych w programie AX12 oraz MS WORD, przygotowywanie zamówień i..
2025-12-08 11:41:56Twój zakres obowiązków, Opracowywanie zleceń usług oraz wniosków zakupowych., Organizacja pracy biura – obieg dokumentów, porządek, zaopatrzenie w środki czystości i materiały biurowe., Praca w systemie EZD RP., Praca w systemie Symfonia ERP..
2025-12-08 11:41:55ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżące wsparcie operacyjne kadry zarządzającej. - Współpraca z Zarządem, realizacja zleconych zadań. - Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz według potrzeb Zarządu i poszczególnych działów (retail, back office). - Ws
2025-12-08 10:58:08TRAFIN OIL PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄTwój zakres obowiązków, Koordynowanie usług zintegrowanych: administracyjno-gospodarczych, ochrony zakładu, Koordynowanie działań firmy wynajmującej oraz serwisującej odzież roboczą, Zarządzanie lokalne samochodem ogólnego użytku, Koordynowanie
2025-12-08 10:41:51Twój zakres obowiązków, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,, tworzenie pism i dokumentów,, wykonywanie zestawień na potrzeby przełożonych,, samodzielne realizowanie zadań zleconych przez przełożonych...
2025-12-08 09:41:24Opis stanowiska Obsługa sekretariatu technicznego: prowadzenie bieżącej korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Wsparcie formalne projektów: przygotowywanie dokumentacji technicznej i ogólnobudowlanej w porozumieniu ze specjalistami
2025-12-08 07:30:59Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działając
2025-12-07 15:05:28Twój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji dostarczonej przez klientów kancelarii., Sporządzanie pism, wniosków, zgodnie z wytycznymi, kontakt z klientami.Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym., Archiwizacja i prowadzenie..
2025-12-07 09:40:53Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Bi
2025-12-07 07:30:34ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nie dotyczy WYMAGANIA: - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: 2 755,10 PLN
2025-12-06 07:31:31ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole, biegła obsługa komputera z obsługą internetu - Inne wymagania: - pełna zdolność do czynności praw
2025-12-06 07:31:30Urząd gminy w bliżynieOpis stanowiska Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygot
2025-12-06 07:29:31Specjalista / Specjalistka ds. administracjiTwój zakres obowiązków Przyjmowanie gości firmy, Przygotowanie sal spotkań i ich bieżąca obsługa, Zapewnienie obsługi recepcyjnej – udzielanie informacji, przekazywanie połączeń, Dbanie o zapasy biurow
2025-12-06 06:59:46Puccini Sp. Z o. oAktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Firma MCKEEN-BEEF CP Sp. z o .o. z/s w Liskowie poszukuje ambitnych, otwartych na nowe wyzwania pracowników na stanowisko referent ds. jakości. Mile widziane doświadczenie w dziale kontroli jakości w branży spożywczej ale nie jest to warunek kon
2025-10-03 15:05:26