Opis stanowiska Aktywne wsparcie Kierownika Budowy w codziennych działaniach, Efektywne zarządzanie dokumentacją osób zatrudnionych na budowie oraz przygotowanie niezbędnych zamówień na materiały, Skrupulatne prowadzenie dokumentacji projektowej
2025-02-01 14:00:03Hurtownia tekstyliów zatrudni osobę na stanowisko Pracownik administracyjno-biurowy Obowiązki: Wprowadzanie dokumentów do programu, rozliczanie kosztów. Tworzenie dokumentów, raportów. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Weryfik
2024-10-01 12:41:25Twój zakres obowiązków, organizacja pracy sekretariatu,, obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,, przyjmowanie interesantów,, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, dbałość o porządek w Kancelarii...
2025-01-08 14:40:39Twój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie biurowo-administracyjne zespołów naszej firmy, koordynowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nadzór nad korespondencją przychodząca i wychodzącą, obsługa floty samochodowej, administracja..
2025-01-08 14:40:39Twój zakres obowiązków, Będziesz odpowiedzialna za te sprawy, które są niezbędne aby firma działała jak dobrze naoliwiona maszyna., Twoje zadania na tym stanowisku będą wyglądać następująco, będziesz: , - Wystawiała faktury oraz katalogowała..
2025-01-08 11:40:42Twój zakres obowiązków, - tworzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem projektów dotacyjnych, , - tworzenie dokumentacji składanej na etapie wnioskowania o wsparcie unijne, , - dbanie o prawidłowy przebieg i realizację kilku / kilkunastu..
2025-01-08 10:40:36Twój zakres obowiązków, Kontrolowanie wyciągów bankowych, Opisywanie i kontrolowanie faktur kosztowych, Wystawianie faktur oraz monitorowanie płatności, Kontrola terminowości wpływów i prowadzenie działań windykacyjnych, Rozliczanie projektów i..
2025-01-07 13:40:46Twój zakres obowiązków, Opieka nad powierzonym zespołem w swoim mieście., Analizowanie danych związanych z prowadzona działalnością., Aktywna praca z pozostałymi zatrudnionymi w firmie., Raportowanie wybranych wskaźników dot. prowadzonej..
2025-01-07 11:40:52Twój zakres obowiązków, Tworzenie zestawień, kosztorysów i analiz, Prowadzenie dokumentacji projektów, Realizacja przydzielonych zadań biurowych, Ewidencja dokumentów w systemie ERP ..
2025-01-03 14:40:33Wymagania
2025-01-03 14:09:03Twój zakres obowiązków, Publikacja ofert pracy oraz obsługa zapytań administracyjnych składanych przez restauracje., Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji., Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w sieci., Współpraca z różnymi działami..
2025-01-03 13:40:35Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem oraz archiwizacją dokumentów – zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów (umów, dokumentów księgowych, kadrowych) oraz ich odpowiedniej archiwizacji, dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi..
2025-01-03 12:40:33Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa beneficjentów w tym naborów wniosków,, prowadzenie spraw bieżących biura,, monitoring realizowanych działań,, obsługa profilu w mediach społecznościowych i strony internetowej LGD. ..
2025-01-03 10:40:37Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów, Wprowadzanie dokumentów od przewoźników do systemu, Nadzór nad terminową zapłatą faktur, Skanowanie i kserowanie dokumentów, Kontakt i współpraca z działem spedycji,..
2025-01-02 15:40:38Twój zakres obowiązków, administrowanie formalnościami dotyczącymi procesów pozyskania a następnie wznawiania umów najmu i dzierżawy, pozyskania decyzji administracyjnych , kontaktów z dostawcami mediów, obsługa korespondencji, zarządzanie..
2025-01-02 14:40:37Twój zakres obowiązków, Prowadzenie Repertorium (elektroniczny rejestr czynności notarialnych), wprowadzanie danych oraz przesyłanie do urzędu skarbowego i sądu, Pomoc w prowadzeniu sekretariatu Kancelarii, Kontakt z klientami, udzielanie..
2025-01-02 14:40:37Twój zakres obowiązków, Tech4 sp. z o.o. zatrudni do swojego biura w Warszawie, przy ulicy Modlińskiej Pracownika do spraw obsługi biura i rozliczeń. Opis stanowiska:, wystawianie i wprowadzanie FV, przygotowywanie protokołów pod FV, wystawianie..
2025-01-02 13:40:36Od ponad 25 lat kreujemy rzeczywistość w polskim biznesie i wytyczamy kierunki rozwoju. Nie podążamy za trendami - wytyczamy drogi, którymi inni podążają za nami. Dołącz do nas! Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wych
2025-01-02 12:05:01Twój zakres obowiązków, - Organizacja i prowadzenie dokumentacji biurowej , - Zarządzanie funkcjonowaniem biura, - Bieżące prace administracyjne, - Organizowanie, nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze, - Sporządzanie i kontrolowanie..
2025-01-02 11:40:45Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać następujące wymagania minimalne: Wymagania: 1. Wykształcenie i doświadczenie: o minimum średnie, o doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji biurowej, w tym znajomość zasad archiwizacji dokumentów, o doświad
2025-01-01 11:50:01Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji/sekretariatu, Obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,, Funkcja "gospodarza/gospodyni" biura, Zaopatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze i inne., Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i..
2024-12-31 14:40:27Przedsiębiorstwo KOMANDOR z Kalisza zatrudni na umowę o zastępstwo osobę na stanowisko pracownik administracyjno- biurowy. Obowiązki: prowadzenie biura w zakresie obsługi klienta, organizowanie pracy i współpraca z innymi pracownikami firmy, wys
2024-12-31 09:49:08Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2024-12-30 21:25:43Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-12-30 11:50:03Manpower Poland 4,3Pracownik administracyjno-biurowy ze znajomością języka rosyjskiego Green World Sp. z o.o. Zakres obowiązków: • obsługa urządzeń biurowych • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej • obsługa kasy fiskalnej • przyjmowanie i wysyłka zam
2024-12-17 16:25:25PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2024-12-06 11:49:26Zatrudnimy specjalistę Fundacji D.T.SPORT Na stanowisko administracyjno -biurowych Obsługa biura Fundacji Wymagane : doświadczenie Prowadzenie Kadr(zawieranie umów ,rozwiązywanie umowy ,prowadzenie akt osobowych ,kierowanie na badania -wystawian
2024-12-02 19:16:25Pracownik administracyjno-biurowyTwój zakres obowiązków Zarządzanie dokumentacją biurową - dbanie o jej prawidłowy obieg. Organizowanie harmonogramów spotkań i przygotowywanie materiałów. Koordynacja zamówień materiałów biurowych. Obsługa koresp
2024-11-30 07:01:29Direct4Energy sp. z o. oAsystencka praca / Personel biurowy
2024-11-23 08:55:03Pracownik administracyjno-biurowyTwój zakres obowiązków Sporządzanie dokumentacji sprzedażowej (fakutry i inne dokumenty) i posprzedażowej Przyjmowanie, wydawanie i archiwizowanie dokumentacji Rozliczanie gotówki i prowadzenie raportów kasowych
2024-11-21 07:01:22North Coast SA 2,3Oferta: Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę Benefity: premie, ubezpieczenie medyczne i na życie, dofinansowanie posiłków w stołówce, dofinansowanie szkoleń, możliwość zdobycia uprawnień i wiele innych Oferta dotyczy pracy tymczasowej
2024-11-21 05:15:09ManpowerGroup Sp. z o. oOpis oferty pracyPARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod
2024-11-15 07:00:45PARETTi Agencja Pracy TymczasowejInformacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami. Znajomość przepisów prawnych dotyczących och
2024-11-12 07:01:06PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Firma Kuźnia Polska S.A. Oddział Żory z branży automotive w Żorach zatrudni na stanowisko Pracownika Administracyjno-Biurowego ( sekretarkę ) Zakres obowiązków: • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Prowadzenie terminarza i do
2024-11-07 13:56:10Zatrudnię młoda kobietę do prowadzenia biura przedszkolno-żłobkowego: Wymagania: bardzo dobra znajomość programu excel i word, zorganizowanie, komunikatywność, schludny wygląd, entuzjazm, uśmiech. Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym
2024-11-03 18:58:03Firma Hydro-Instal Ostrołęka poszukuje osoby na stanowisko:
2024-10-30 14:09:02SZKOLENIE 100 % ZDALNE - pracownik administracyjno-biurowy z programami użytkowymi. Szkolenie kierowane dla osób posiadających stopień niepełnosprawności
2024-10-07 16:30:04Grupa Kapitałowa Clar System (www.clarsystem.pl) to lider branży usług facility management, sprzątania i ochrony. Zatrudniamy ok. 10 000 pracowników na terenie całego kraju. Zaufało nam ponad 700 klientów. Obecnie poszukujemy: PRACOWNIK ADMINIST
2024-10-03 10:49:49Hurtownia tekstyliów zatrudni osobę na stanowisko Pracownik administracyjno-biurowy Obowiązki: Wprowadzanie dokumentów do programu, rozliczanie kosztów. Tworzenie dokumentów, raportów. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Weryfik
2024-10-01 12:41:25Grupa Kapitałowa Clar System (www.clarsystem.pl) to lider branży usług facility management, sprzątania i ochrony. Zatrudniamy ok. 10 000 pracowników na terenie całego kraju. Zaufało nam ponad 700 klientów. Obecnie poszukujemy: PRACOWNIK ADMINIST
2024-10-03 10:49:49Zatrudnię młoda kobietę do prowadzenia biura przedszkolno-żłobkowego: Wymagania: bardzo dobra znajomość programu excel i word, zorganizowanie, komunikatywność, schludny wygląd, entuzjazm, uśmiech. Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym
2024-11-03 18:58:03Opis stanowiska Rejestracja i archiwizacja korespondencji, Nadzór nad dokumentacją prawną do podpisów Zarządu, Obsługa korespondencji kurierskiej i pocztowej, Organizacja zakupów biurowych i kontrola realizacji, Obsługa gości i spotkań, Obsługa
2025-02-01 15:30:02Opis stanowiska Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów
2025-02-01 15:15:02Opis stanowiska Sprzątanie powierzchni biurowej (open space, kuchni, łazienek)
2025-02-01 15:03:03Opis stanowiska Pomoc administracyjna Zarządzanie korespondencją Wprowadzanie danych do systemu Zakładanie akt osobowych Segregacja dokumentacji
2025-02-01 14:10:01Zakres obowiązków:Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowychObsługa systemu Comarch Optima( fakturowanie, wystawianie dok.magazynowych)Bieżący kontakt z firmą spedycyjną(sporządzanie listów przewozowych, zamawianie kuriera)Telefoniczny or
2025-02-01 18:41:26Zakres obowiązków:przyjmowanie gości hotelowych, obsługa komputera oraz korespondencji, przyjmowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z klientem.Godziny pracy 8-14, 14-20, 20-8 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcą
2025-02-01 18:41:25Zakres obowiązków:prowadzenie spraw dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych; udział w pracach inwentaryzacyjnych, w tym w szczególności w zakresie inwentaryzacji środków trwałych, wypo
2025-02-01 18:41:25Zakres obowiązków:Prowadzenie rekrutacji słuchaczy do szkoły, w tym prowadzenie telefonicznych akcji wychodzącyh; realizacja planów sprzedażowych; obsługiwanie słuchaczy; prowadzenie dokumentacji sekretariatu szkoły.Godziny pracy 9-17 Wymagania:
2025-02-01 18:41:25Zakres obowiązków:- koszenie traw,- pielęgnacja zieleni,- zamiatanie ulic- prace porządkowe Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: podstawowe, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umo
2025-02-01 18:41:25Zakres obowiązków:Systematyczne usuwanie śmieci, opróżnianie koszy, śmietniczek i popielniczek, zamiatanie, odkurzanie, mycie podłogi, ścieranie kurzy, dezynfekcja toalet. Obsługa maszyny do mycia podłogi comac vega 85 bt oraz maszyny czyszczące
2025-02-01 18:41:25Zakres obowiązków:Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji.Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie.Współpraca z różnymi działami firmy.Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań
2025-02-01 18:41:24Zakres obowiązków:prace biurowe, obsuga sprzętu biurowego Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestro
2025-02-01 18:41:23Zakres obowiązków:Przyjmowanie wniosków od klientów, udzielanie niezbędnych informacji dotyczących działalności CUS, obsługa programów merytorycznych i pakietu MS Office oraz sprzętu biurowego. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych CUS
2025-02-01 18:41:23Zakres obowiązków:-kontrola jakości produkowanych części-przygotowywanie zamówień do wysyłki do klienta-utrzymanie produkcji i serwis maszynMiejsce pracy: Klasterec ( Czechy) Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweJęzyk: a
2025-02-01 18:41:23Zakres obowiązków:PRACE PORZĄDKOWE, DROBNE PRACE BUDOWLANE. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyLiczba wolnych miejsc pracy:3Opi
2025-02-01 18:41:22Zakres obowiązków:PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE, PRACA NA DROGACH GMINNYCH, POMOC PRZY PRACACH HYDRAULICZNYCH Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyLicz
2025-02-01 18:41:22Your responsibilities, As Managing Director, you will be responsible for both the operational management and – in cooperation with the international management team - the strategic direction of the consulting firm., , Your key tasks and..
2025-02-01 18:40:06Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby sprzątającej do sprzątania mieszkań na krótki najem, na ulicy Lubicz (obok galerii Krakowskiej) lub/oraz na Wawrzyńca 19 (Kazimierz)., Praca polega na przeniesieniu środków czystości oraz pościeli z..
2025-02-01 18:40:06Piotr Bochenek CITY LIGHTS APARTMENTS● rekrutacja zdalna ● praca stacjonarna (3 miesiące - później możliwa praca zdalna) ● praca naprzemienna: od wtorku do soboty (jeden tydzień) poniedziałek piatek (drugi tydzień) ● konieczność bycia dyspozycyjnym w święta ● grafik ustalany na 3..
2025-02-01 18:39:38Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia od 21 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podjęciu zatrudnienia. Jako agencja pośrednictwa pracy współpracujemy z firmami, którym bliskie są warto
2025-02-01 18:36:12FUNDACJA GRUPY ERGO HESTIA NA RZECZ INTEGRACJI...Dla naszego Klienta, międzynarodowej, stabilnej organizacji, poszukujemy do oddziału w Krakowie osoby na stanowisko Specjalisty ds. administracji personalnej. Codzienne obowiązki: Obsługa pracowników w bieżących sprawach z obszaru administracji
2025-02-01 17:55:05Poszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracy
2025-02-01 17:55:05For our Client, new Company on Krakow market wchih is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Administrative Assistant. Daily responsibilities: Acting as the point of contact between the managers and internal or e
2025-02-01 17:55:05For our Client, new Company on Krakow market which is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Executive Assistant. Daily responsibilities: Acting as the point of contact between the executives and internal or exte
2025-02-01 17:55:05Our job opportunity is a chance to expand your knowledge in an international company, who is already hiring over 800 employees in Business Center in Krakow. You will be dedicated to Procurement team, who is supporting internal business of the Co
2025-02-01 17:55:04For our Client a Shared Service Center based in Kraków we are looking for a candidate to position of Procurement Analyst. Responsibilities: Conducts business analysis, provides insights to forecast for Purchasing categories Tracks performance me
2025-02-01 17:55:04Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Specjalisty IT- Service Desk Specialist. Codzienne zadania: zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników końcowych korzystanie z systemu ticketowego, wsparcie telefoniczne, chat zakładanie i re
2025-02-01 17:55:04Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osób posługujących się językiem angielskim, które chciałyby zdobywać doświadczenie w obszarze struktur międzynarodowej organizacji. IT Analyst z językiem angielskim Codzienne zadania: Zapewnienie pierws
2025-02-01 17:55:04Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i organizowanie codziennych spraw biura, Wsparcie przełożonego w realizacji zadań organizacyjnych i administracyjnych, Porządkowanie dokumentacji, Weryfikacja i rejestrowanie faktur kosztowych do systemu..
2025-02-01 17:40:35Kres obowiązków: przyjmowanie i obsługa reklamacji klientów, wystawianie dokumentów. Wymagania: doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze klientów, mile widziane doświadczenie w obsłudze reklamacji. Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę
2025-02-01 16:45:01