ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca polega na sporządzaniu kalkulacji posługując się narzędziem w Excelu i przygotowywaniu ofert z dokładnym opisem specyfikacji danego produktu. Dlatego umiejętność obsługi Excel nawet w stopniu podstawowym będzie niezbędna. -
2024-10-21 18:30:15FILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Przygotowywanie gabinetu do pracy lekarza - Asystowanie lekarzowi podczas zabiegów stomatologicznych - Dbanie o sterylność oraz porządek w gabinecie - Dbanie o komfort pacjenta w trakcie wizyty - Sterylizacja narzędzi WYMAGANIA:
2024-11-13 11:30:14Dental-DesignTwój zakres obowiązków, Prawidłowe i terminowe prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej zgodnie z ustawą o rachunkowości i planem kont,, Sporządzanie okresowych zestawień należności i..
2024-11-04 13:40:42Firma z branży technicznej poszukuje pracownika na stanowisko: Asystent/Asystentka Dyrektora ds. techniczno-handlowych Wymagania: - co najmniej podstawowa znajomość programu CAD i umiejętność czytania rysunku technicznego – warunek konieczny, - wyksz
2024-11-04 13:15:01Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge oraz saloniku VIP: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów Premium, dbanie o estetykę przestrzeni Usług Pasażerskich Premium, Executive Lounge oraz V
2024-11-04 13:12:10Twój zakres obowiązków, kontakt i reprezentowanie firmy przed klientem, dbanie o estetykę przestrzeni, prace biurowe – odbieranie i odpowiadanie na firmowe e-maile, pomoc w prostych zadaniach administracyjnych., wsparcie w działaniach..
2024-11-04 12:40:50Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych w przewozach samochodowych FTL,, Zapewnienie odpowiednich środków transportowych w celu realizacji zleceń Klientów,, Kontrola przebiegu procesu transportowego i rozwiązywanie..
2024-11-04 12:40:50Twój zakres obowiązków, Wsparcie Dyrektora Handlowego i Key Account Managerów w codziennej pracy., Uczestniczenie w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, sporządzanie podsumowań i koordynacja ustalonych działań., Wsparcie w przygotowywaniu..
2024-11-04 12:40:50Twój zakres obowiązków, obsługa skrzynki mailowej, odpowiadanie na zapytania klientów , odbieranie połączeń telefonicznych, wystawianie faktur dla klientów , koordynowanie terminów wizyt serwisantów u klientów , tworzenie dokumentów i narzędzi..
2024-11-04 12:40:50Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja wyjazdów personelu opiekuńczego do Niemiec, Obsługa nowych zapytań napływających do firmy i obsługa biegnących kontraktów, Współpraca z niemieckimi partnerami firmy, Współpraca z innymi działami..
2024-11-04 12:40:50Twój zakres obowiązków, Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd, Obsługa korespondencji, ewidencja i nadzór nad obiegiem dokumentacji, Organizacja i koordynacja spotkań, wizyt, konferencji (wewnętrznych i..
2024-11-04 12:40:50OVOO Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, sporządzanie pism oraz dokumentów w języku polskim i angielskim, weryfikacja, edycja oraz formatowanie dokumentów, koordynacja korespondencji (zamawianie kuriera, osobiste doręczanie i odbiór dokumentów, nadawanie listów na..
2024-11-04 12:40:49Dołącz do #DiagTeam i sprawdź, jak wspólnie pracujemy na rzecz ochrony zdrowia i życia ludzkiego.Twój zakres obowiązków:Odpowiadasz za obieg korespondencji w centrali firmy, korzystając z systemu informatycznego..
2024-11-04 12:15:29Diagnostyka S.AWymagania: -dobra znajomość programu excel -komunikatywność -umiejętność skutecznej komunikacji z klientem -znajomość systemu BDO (możliwość przyuczenia) -Mile widziane doświadczenie
2024-11-04 12:12:06Wymagania: -dobra znajomość programu excel -komunikatywność -umiejętność skutecznej komunikacji z klientem -znajomość systemu BDO (możliwość przyuczenia) -Mile widziane doświadczenie
2024-11-04 12:12:06Wymagania: -dobra znajomość programu excel -komunikatywność -umiejętność skutecznej komunikacji z klientem -znajomość systemu BDO (możliwość przyuczenia) -Mile widziane doświadczenie
2024-11-04 12:12:06Ul. Puławska 111/B
2024-11-04 11:54:05Centrum Terapii DIALOGTwój zakres obowiązków, Prowadzenie recepcji firmy, Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, Organizowanie delegacji (rezerwacje hoteli/biletów lotniczych/biletów PKP), Zaopatrywanie firmy w artykuły biurowe, Wsparcie w procesie..
2024-11-04 11:40:58Twój zakres obowiązków, Prace administracyjno-biurowe, Domawianie spotkań z zewnętrznego Call Center, Weryfikacja jakości umawianych spotkań, Telefoniczny kontakt z Klientem..
2024-11-04 11:40:58Twój zakres obowiązków, Planowanie i realizacja zleceń spedycyjnych w transporcie morskim, Utrzymywanie i rozwój dobrych relacji z klientami oraz dostawcami usług, Pozyskiwanie nowych klientów i podwykonawców, Współpraca z Działem Handlowym,..
2024-11-04 11:40:57Your responsibilities, We are seeking a reliable and proactive Office Assistant to support our team and help ensure smooth daily operations in our Poznan office. This role will focus on general office management and assist with corporate services..
2024-11-04 11:40:57IGNASZAK LAW COMPANY sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Zadania związane z zarządzaniem biurem, Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura, Prowadzenie ewidencji faktur kosztowych i sprzedażowych, przygotowywanie zestawień płatności,, Kontakt z instytucjami i..
2024-11-04 11:40:57MONDONO S.ATwój zakres obowiązków, Zadania związane z zarządzaniem biurem, Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura, Prowadzenie ewidencji faktur kosztowych i sprzedażowych, przygotowywanie zestawień płatności, Kontakt z instytucjami i..
2024-11-04 11:40:57Comote S.ATwój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów oraz informacji, prowadzenie dziennika podawczego, prowadzenie spraw administracyjnych zgodnie z wewnętrznymi zasadami, współpraca z innymi działami operacyjnymi,..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i tworzenie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych, w tym zebranie wymaganej liczby ofert oraz przeprowadzenie procesu zakupu, założenie konta w sklepie internetowym, złożenie zamówienia, przekazanie..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, Asystentka / Higienistka Stomatologiczna – Kołobrzeg, Do nowo powstającego małego ale nowoczesnego gabinetu stomatologicznego w Niekaninie pod Kołobrzegiem szukamy asystentki stomatologicznej, uprawnienia higienistki będą..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa pacjenta,, kompleksowa obsługa wizyt, kartotek medycznych, raportów, faktur itp.,, dokonywanie rozliczeń wg procedur,, ścisła współpraca z personelem medycznym,, obsługa terminala płatniczego / kasy..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z dotychczasowymi, Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, Organizacja i nadzór nad transportami międzynarodowymi, Negocjowanie stawek oraz warunków..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, Sporządzanie projektów aktów notarialnych., Przygotowywanie wypisów, odpisów, poświadczeń dokumentów., Obsługa klientów kancelarii., Inne prace biurowe...
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, wykonywanie typowych prac asystenckich takich jak: dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz jej archiwizacja, przyjmowanie i wysyłka korespondencji, kontakt z klientami, współpracownikami, sądami i Urzędem Patentowym,..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, Opracowywanie dokumentów przewozowych, Obsługa informatycznych systemów magazynowych, Księgowanie towarów, Opracowywanie zamówień sklepowych..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, Wsparcie Customer Service Managers w ich codziennej pracy, zarządzanie projektami od strony backoffice, Optymalizacja zasobów wewnętrznych i zewnętrznych, Nadzór nad procesem onboardingu - prowadzenie prezentacji..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, nadzór i kontrola systemów nadzorujących pracę i stan urządzeń, wykonywanie raportów, analiz i zestawień na podstawie danych z systemów, zlecanie, weryfikowanie realizacji i kontrola poprzez system interwencji serwisowych,..
2024-11-04 10:40:48Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta – profesjonalne witanie i wspieranie naszych gości, dbanie o ich komfort (serwowanie kawy/herbaty)., Dbanie o estetykę przestrzeni – utrzymywanie czystości na recepcji, wynoszenie śmieci., Prace biurowe –..
2024-11-04 10:40:48Twój zakres obowiązków, obsługa administracyjna biura Spółdzielni;, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad;, obsługa interesantów oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących organizacji..
2024-11-04 10:40:48Twój zakres obowiązków, wsparcie zespołu księgowego przy obsłudze klientów pełnej księgowości i KPIR, wystawianie i księgowanie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczanie wyciągów bankowych, wsparcie w przygotowywaniu deklaracji VAT i..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, zarządzanie transportem w segmentach TFL i LFL, przygotowywanie ofert oraz negocjacje handlowe z kontrahentami, poszukiwanie zleceń na transport ładunków własnym transportem, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, Planowanie transportu na podstawie uzyskanych zleceń;, Obsługa klienta w zakresie oferowania stawek, negocjowania, ustalania warunków transportu;, Kontrola i aktualizacja lokalizacji taboru;, Gwarantowanie prawidłowego..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, obsługa klientów w zakresie uproszczonej formy księgowości (prowadzenie KPIR oraz ryczałtu ewidencjonowanego), wystawianie i księgowanie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami, redagowanie pism do odpowiednich Urzędów,..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, Wsparcie w prowadzeniu kalendarza biznesowego Członków Zarządu,, Organizacja podróży służbowych i zagranicznych Zarządu, oraz prowadzenie rozliczeń delegacji oraz innych służbowych wydatków Zarządu,, Organizacja spotkań ..
2024-11-04 09:40:44Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów (kanał nowoczesny, e-commerce, sieci branżowe) –zarówno krajowych jak i zagranicznych;, Obsługa dokumentowa i systemowa przyjmowanych zleceń;, Obsługa połączeń przychodzących w języku polskim..
2024-11-04 09:40:44Twój zakres obowiązków, Organizacja, nadzór i bieżąca obsługa zleceń spedycji drogowej, Negocjacje warunków wykonania zleceń z przewoźnikami i klientami, Przygotowywanie ofert i warunków współpracy, Współpraca z innymi działami w firmie..
2024-11-04 09:40:44Twój zakres obowiązków, Głównym zakresem obowiązków będzie telefoniczne umawianie przedstawiciela handlowego na spotkania w terenie lub online celem prezentacji naszych usług, Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów w wewnętrznej bazie..
2024-11-04 09:40:44Your responsibilities, , Role Description, Multilingual staff coordinator , , Coordinating the arrival of personnel to the workplace, • Monitoring of employment contracts., , • Assistance in obtaining permits to perform work, legalization..
2024-11-04 09:40:43Twój zakres obowiązków, Aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na usługi transportowe telefonicznie, mailowo, poprzez social media, Organizacja transportów samochodowych całopojazdowych i częściowych (krajowych i międzynarodowych),..
2024-11-04 09:40:43Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej, Zapewnienie kompleksowego wsparcia pracy biura Zarządu, Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów, Składanie i koordyno
2024-11-04 09:35:23Firma edukacyjna poszukuje asystentki/a zarządu. Praca polega na prowadzeniu dokumentacji, tworzeniu raportów, zestawień, zamówieniach. Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za nadzór nad dokumentacja prowadzana przez innych pracownik
2024-11-04 08:49:49Witam, poszukuję asystentki.Wymagana znajomość języka angielskiego, kultura osobista oraz dyspozycyjność że względu wyjazdy / spotkania z kontrahentami / gale biznesowe.Wynagrodzenie 10 tys netto plus premie i nagrody.Umowa o pracę.Zainteresowane pro
2024-11-04 08:07:11Witam, poszukuję asystentki.Wymagana znajomość języka angielskiego, kultura osobista oraz dyspozycyjność że względu wyjazdy / spotkania z kontrahentami / gale biznesowe.Wynagrodzenie 10 tys netto plus premie i nagrody.Umowa o pracę.Zainteresowane pro
2024-11-04 08:07:11Witam, poszukuję asystentki.Wymagana znajomość języka angielskiego, kultura osobista oraz dyspozycyjność że względu wyjazdy / spotkania z kontrahentami / gale biznesowe.Wynagrodzenie 10 tys netto plus premie i nagrody.Umowa o pracę.Zainteresowane pro
2024-11-04 08:07:11Witam, poszukuję asystentki.Wymagana znajomość języka angielskiego, kultura osobista oraz dyspozycyjność że względu wyjazdy / spotkania z kontrahentami / gale biznesowe.Wynagrodzenie 10 tys netto plus premie i nagrody.Umowa o pracę.Zainteresowane pro
2024-11-04 08:07:11Witam, poszukuję asystentki.Wymagana znajomość języka angielskiego, kultura osobista oraz dyspozycyjność że względu wyjazdy / spotkania z kontrahentami / gale biznesowe.Wynagrodzenie 10 tys netto plus premie i nagrody.Umowa o pracę.Zainteresowane pro
2024-11-04 08:07:11ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pozyskiwanie, organizacja, monitorowanie zleceń, dbałość o jakość i terminowość usług - Negocjacje warunków wykonania zleceń z przewoźnikami i klientami - Współpraca z działem handlowym i innymi biurami w zakresie realizacji tran
2024-11-14 07:30:16Burian LogisticZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowiskuWykonywanie czynności związanych z obsługą Gminy Bielsko-Biała jako członka wspólnot mieszkaniowych, w szczególności: - prowadzenie harmonogramu zebrań wspólnot mieszkaniowych z udzia
2024-11-14 15:30:15Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała